Citat:
Ursprungligen postat av
hipphipphitler
Var och käkade där för ett par dagar sedan. Förrätten var okej, pastan inte alls bra och personalen allmänt okunnig och oprofessionell. Har absolut inget problem med "kändisar" som använder sitt namn osv om det är bra skit men varmrätten åt jag inte ens upp även fast den kosta 250kr ish. Tråkigt att ingen jävel säger nått, är alla uppkörda i röven på familjen ingrosso. Eller tycker folk genuint att detta är kvalite? Du äter en bättre pasta på basilica/vampino och det säger väl allt, ( ja jag föll för hajpen). Fan ska inte dra nått brandtal om ryggrad och kredibilitet för det är romantiserat så det räcker men sköt det lite snyggare. Det gäller inte bara södermalmtorsken och hans plast fru utan även influenser Sverige med Bianca i spetsen. Hyfs och vett tillsammans med en skopa självdistans saknas. "En spade är en spade". Säg efter mig!
Jag är fascinerad över hur dessa kan komma undan med att sälja ”italiensk mat”?
Om jag fattat rätt så har ingen av den äldre generationen Ingrosso ens bott i Italien utan det var deras föräldrar som emigrerade från Italien? Och det är istället till Mallis dessa reser och har boenden, för att det finns svenska turister där som går på deras restauranger där? Men var kommer Italien in i bilden liksom, har de ens riktiga italienska kockar? Det hade ju åtminstone Paolo Roberto, han tog hit pizzabagare från Syditalien. Men om Ingrosso tar hit en italiensk kock måste de väl anlita tolk då jag antar att ingen i kändisfamiljen Ingrosso kan säga mer än Ciao och Pasta, pizza på italienska?