Citat:
Sigmag har nu lagt upp ett nytt meddelande på sin sida. Något påhitt om att någon har hotat att göra något mot dem om de inte lägger ut alla identiteter de har. De påstår att de stängt ner sidan för att "skydda Flashbackarnas identiteter". Tror han på riktigt att den förklaringen låter trolig? 

Jag köpte inte ens förra förklaringen. Om att de stängde ner sidan då de hade blivit utsatta för allvarliga brott som var värre än skottlossning och handgranatattrapp, båda vid deras bostad (eller ja, Kents bostad?). Något som nämndes tidigare. Då var meddelandet:
Citat:
Vi har utsatts för en brottslighet som kanske är ett av det värsta som man kan utsättas för. Vi ser det som synnerligen grovt hot!
För att skydda mina anhöriga och ge oss en välbehövlig paus stängde vi ner vår nätsida.
Detta är många gånger värre än den handgranatattrapp någon lade på vår trappa eller de fem skott någon sköt i vårt hus.
Vi gör tydligen ett mycket bra arbete!
För att skydda mina anhöriga och ge oss en välbehövlig paus stängde vi ner vår nätsida.
Detta är många gånger värre än den handgranatattrapp någon lade på vår trappa eller de fem skott någon sköt i vårt hus.
Vi gör tydligen ett mycket bra arbete!
Det gör ju att jag inte riktigt begriper det här med att skydda Flashbackarnas identiteter. Hur skulle dessa hot vara betydligt värre än skottlossning och handgranatattrapper?
Även om man nu bortser från det, så tror jag inte ett jota på detta. Och om de nu verkligen brydde sig om flashbackarnas identiteter och vill skydda dem så borde de väl ha gett fasen att ens publicera sådant på hemsidan? Det inkluderar detaljer som gör att man lättare kan lista ut vilka personerna är, osv. Var de dessutom så korkade att de inte förstod att den typen av information skulle kunna få folk att hitta på saker som gruppmedlemmarna inte skulle tycka om?