2021-01-02, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Angående å ha tid til å vaske:
Hvis det som skjedde stemmer med Legokatts teori, og hvis GM manipulerte og lurte AE, så kan det hende at AE var i live og at AE ble med GM i bil fra S4 og at GM senere drepte AE på et annet sted enn i huset.
I så fall risikerte GM ingen ting med å bli i huset i en viss tidsperiode for å vaske og å plante andre spor i tiden før GM og AE eventuelt reiste fra S4 sammen.

Jeg forstår at du synes at det jeg skrev høres usannsynlig ut. Men jeg tenker at vi har å gjøre med en svært utspekulert og manipulerende GM.

Det har du rett i og det er helt åpenbart at det er TH som står bak.
Citera
2021-01-02, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det har du rett i og det er helt åpenbart at det er TH som står bak.
Fetad: Hvorfor mener du det?

Jeg tenker at de som mener at TH er skyldig, må jo tro at TH er dum!
Citera
2021-01-02, 03:16
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Angående å ha tid til å vaske:
Hvis det som skjedde stemmer med Legokatts teori, og hvis GM manipulerte og lurte AE, så kan det hende at AE var i live og at AE ble med GM i bil fra S4 og at GM senere drepte AE på et annet sted enn i huset.
I så fall risikerte GM ingen ting med å bli i huset i en viss tidsperiode for å vaske og å plante andre spor i tiden før GM og AE eventuelt reiste fra S4 sammen.

Jeg forstår at du synes at det jeg skrev høres usannsynlig ut. Men jeg tenker at vi har å gjøre med en svært utspekulert og manipulerende GM.

det här är som att jämföra ett bankrån och stjäla ett vildt äpple i skogen...
Legokatten har gjort exakt vad dere felaktigt anklagar polisen för att ha gjort i det här fallet....
om du inte kan se att tiden i SV4 den dagen betyder något för alla också TH så är det svårt att diskutera med dig...
Citera
2021-01-02, 03:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag ser inget hat från denna svåger, han är ett vittne, men det finns många vittnen i detta fall och ingen av dem har horn...
hade på samma hänt mig skulle jag naturligtvis ha ringt polisen för att förklara min historia precis som denne svågern, efter det är det upp till polisen att agera som de tycker är rätt,
har inte hört någonstans att han har befallt polisen eller klagat på polisen som TH har gjort tillräckligt med...
om vittnen inte rapporterar till polisen kommer vår rättssäkerhet att krascha helt....
Jeg kritiserer ikke noen for å gå til politiet - jeg kritiserer eks-svogeren for å gå til media.
Det er en helt annen sak, og det setter han i et mistenkelig lys. Det er det som oser hat.

Edit:
Jeg har redigert forrige innlegg:
Citat:
Jeg tror at når eks-svogeren tenkte; "Jeg må gå til media", så tror jeg det var fordi han følte behov for å flytte fokus fra seg selv.
Det skulle stå media, ikke politiet, slik jeg skrev.
Feil av meg, så det etterpå.
Senast redigerad av Havhest 2021-01-02 kl. 03:21.
Citera
2021-01-02, 03:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Fetad: Hvorfor mener du det?

Jeg tenker at de som mener at TH er skyldig, må jo tro at TH er dum!

vad har hans iq att göra med detta?
Citera
2021-01-02, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg kritiserer ikke noen for å gå til politiet - jeg kritiserer eks-svogeren for å gå til media.
Det er en helt annen sak, og det setter han i et mistenkelig lys. Det er det som oser hat.

Det er bare du som mener at intervju av vitner i en drapssak er mistenkelig, selv om det er helt vanlig.
Citera
2021-01-02, 03:22
Medlem
Citat:
det här är som att jämföra ett bankrån och stjäla ett vildt äpple i skogen...
Legokatten har gjort exakt vad dere felaktigt anklagar polisen för att ha gjort i det här fallet....
om du inte kan se att tiden i SV4 den dagen betyder något för alla också TH så är det svårt att diskutera med dig...
Fetad: Tenker du på det med at forbrytelsen skjedde i et tidsrom da TH ikke var hjemme i S4?
GM kan ha tenkt at forbrytelsen (slik som GM hadde planlagt forbrytelsen) nødvendigvis (av opplagte grunner) ikke kunne foregå mens TH var hjemme.
GM kan ha ønsket at politiet skulle tro at TH hadde medhjelpere som hadde deltatt i utføringen av forbrytelsen i en tidsperiode da TH var på Futurum.
Citera
2021-01-02, 03:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er bare du som mener at intervju av vitner i en drapssak er mistenkelig, selv om det er helt vanlig.
Det har jeg aldri ment - og det vet du.
Citera
2021-01-02, 03:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

du vet att media ringer och besöker släktingar, vänner, grannar och alla andra som de tror kan ha något att säga om i en fråga?
finns det några fakta som säger att denna svågern tog kontakt själv?
åh om nu svogern vill berätta sin historia så måste inte det ha något att göra med hat, långt ifrån ...
Citera
2021-01-02, 03:25
Medlem
Citat:
vad har hans iq att göra med detta?
Det er i alle fall ikke OT.
De som mener at TH er skyldig: Jeg tenker at de må tenke at TH er dum. Men samtidig tenker de at han er en utspekulert GM?

Jeg tenker at det er sannsynlig at GM i denne saken ikke er TH, og at vedkommende er svært utspekulert og svært manipulerende og svært intelligent på svært mange områder.
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-02 kl. 03:30.
Citera
2021-01-02, 03:26
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Fetad: Tenker du på det med at forbrytelsen skjedde i et tidsrom da TH ikke var hjemme i S4?
GM kan ha tenkt at forbrytelsen (slik som GM hadde planlagt forbrytelsen) nødvendigvis (av opplagte grunner) ikke kunne foregå mens TH var hjemme.
GM kan ha ønsket at politiet skulle tro at TH hadde medhjelpere som hadde deltatt i utføringen av forbrytelsen i en tidsperiode da TH var på Futurum.

det är inte möjligt att svara objektivt på det röret du skriver här....
Citera
2021-01-02, 03:28
Medlem
Citat:
det är inte möjligt att svara objektivt på det röret du skriver här....
Hva av det jeg skrev mener du at er "rör"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in