2021-01-01, 23:30
Bannlyst
Kolla idioten i hans senaste video "förlåt". Muppen har på riktigt en dildo i fönstret.
Kul för barnen.

Och påstår igen att han aldrig dömts för något, "Inte ens en parkeringsböter". Var det inte han som fick böter för att han är så dålig på att städa?
Senast redigerad av drrty 2021-01-01 kl. 23:35.
Citera
2021-01-01, 23:57
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Kolla idioten i hans senaste video "förlåt". Muppen har på riktigt en dildo i fönstret.
Kul för barnen.

Och påstår igen att han aldrig dömts för något, "Inte ens en parkeringsböter". Var det inte han som fick böter för att han är så dålig på att städa?

I den dommen stog det ”Vid besiktning i
samband avflyttningen noterades en rad skador och brister. Kostnaden för
åtgärdande av skador, städning samt rengöring av fönster uppgår till yrkat belopp.”

Ändå ska han ha jobbat som städare o starta städfirma😂 inte sett förlåt videon, vad ber han om ursäkt för nu?
Citera
2021-01-02, 00:09
Medlem
Intressant att han pratar om att han ska göra undersökningar för att se om han har en diagnos, han har alltid tidigare vägrat?
Han har ju suttit och hängt ut sin fru och sons eventuella diagnoser, samt sagt att han vid två tillfällen gjort undersökningar, men att han själv minsann inte har någon diagnos.
Ehh, jorå, sen har han benzo, som är hans pappas drog nr 1, skulle inte röra om jag vore i hans sits, helt obegripligt.
Men det är svårt att komma ihåg alla lögner, när man notoriskt ljuger. Det blir en jävla röra då.
Citera
2021-01-02, 01:33
Medlem
Bajsbaronens avatar
Baronen erkänner alltså att han gjort dramavideor pengar (no shit), klätt sig som en PIMP i hopp om att verka rik, köpt en sunkig becknarmerca från Baltikum etc. Han erkänner alltså allt det vi sedan länge konstaterat här i tråden.

Trots det så är vi fortfarande äckliga hatare och det är vårt fel att han betett sig som han gjort. Varför då det? Jo, för att han försökt anpassa sig och tagit in vad vi har sagt. Hur rimlig låter det i en fullt fungerande hjärna? Han är betett sig som en dåre, vilket vi upplyst honom om - sedan har han alltså försökt tillfredsställa oss genom att fortsätta bete sig som en idiot?

Noterar även att han spelar insiktsfull och försöker ursäkta sitt beteende. Det verkar vara svårt för honom att förklara att han inte är dömd för förtal, utan för grovt förtal. Han är även dömd för det i två separata ärenden, vilket han heller inte förklarat.

Vad är oddsen för att han spelar insiktsfull i hopp om att klara sig från kåken när mastodontfallet Joz tas upp i rätten? Vi luttrade har ju sett hans "insiktsfulla - nu tar vi nya tag och vänder blad"-videor en gång i kvartalet de senaste åren. Snart tillbaka i samma hjulspår igen är min gissning. Börjar lite oskyldigt sen sitter han och catfishar någon förståndshandikappad igen för att "spread awareness".

Till sist: nu fortsätter vi läsa boken!
Citera
2021-01-02, 06:27
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du är inte lite bitter du, va?

Gör det verkligen så ont att någon inte stämmer in i mobbingen? Är flockmentaliteten verkligen så påträngande att ALLA måste hata ALLT Rask gör, annars är man en avfälling?

Sånt här gör bara att jag triggas att heja ännu mer på Bajsbaronen.
JA ;-P, jag tänker att vi kan baita haters här inne med typ "mobbing mot haters är kul", typ kanske bara skriva sånt som man vet folk inte håller med om, typ vara lite edgy outsider med flit! Och om någon nappar så kör vi bah -"nu triggar du mig mer :-P :-P (_*_)"
Och lyssna på det här, vi kanske ska ta screens på när vi FAKTISKT swishar baronen!!! Fatta vilken storm det skulle bli här då! ;-P
Tanakh, är du med oss?
Och vad kände ni för den senaste förlåtvideon? Jag tyckte att han var så fint sminkad och fick ut sina sanningar så bra!
Citera
2021-01-02, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
JA ;-P, jag tänker att vi kan baita haters här inne med typ "mobbing mot haters är kul", typ kanske bara skriva sånt som man vet folk inte håller med om, typ vara lite edgy outsider med flit! Och om någon nappar så kör vi bah -"nu triggar du mig mer :-P :-P (_*_)"
Och lyssna på det här, vi kanske ska ta screens på när vi FAKTISKT swishar baronen!!! Fatta vilken storm det skulle bli här då! ;-P
Tanakh, är du med oss?
Och vad kände ni för den senaste förlåtvideon? Jag tyckte att han var så fint sminkad och fick ut sina sanningar så bra!
Nä låter inte som någon vidare idé. Det enda som spelar roll är att hans community vet vem som gör vad så på Flashback behöver vi inte bevisa något.

Jag har faktiskt inte kollat den senaste videon ännu. Han har redan ursäktat allt han någonsin gjort egentligen, det är hans content. Sedan lever denna tråden på att diskutera om att fall han ursäktade sig tillräckligt. Du ser ett gott exempel av användaren Bajsbaronen i inlägget över dig. Samma repetition varje gång, varje video. Han sa si han sa så men inte det där o det där. Gråt gråt gråt buuhu han nämner inte Joz buhuhu vem bryr sig? Han snackade om Joz fär två år sedan gå vidare med livet.

Jag medger dock att catfishet på eran andra idol var otroligt sjukt gjort.
Senast redigerad av Tanakh 2021-01-02 kl. 11:35.
Citera
2021-01-02, 12:45
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Tanakh, är du med oss?
Det är inte fel att vara lite edgelord om det roar en själv och retar andra. Och uppenbarligen nöp det ju, annars hade du inte nästan ordagrant kommit ihåg vad jag skrev för flera veckor sedan.

Ska jag vara ärlig så ser jag inte problemet med det mesta av det baronen har gjort. Ja, han har betett sig korkat men det har mest varit korkat mot honom själv, exempelvis att ljuga som skitsaker som är lätta att kontrollera. Det är dumt eftersom man då framstår som mindre begåvad. Lögnerna som sådana har jag inga problem med. Världen är byggd av lögner. Många av mina bästa historier är lögn, helt eller delvis. Men i stunden fyller rövarstoryn ett syfte och det räcker.

Samma sak med att baronen ska ha lurat barn på pengar. Ja, än sen? Världen fungerar så. Varenda leksaksaffärs affärsidé går ut på att sälja drömmar till barn och sedan rikta de här barnen mot föräldrarnas plånböcker. Rask gjorde likadant. Att du reagerar på detta beror på att du ogillar Rask, samtidigt som du inte känner samma antipati mot Kalle Anka & Co, Stor & Liten eller McDonalds.

Samma sak med att Rask skulle ha skapat content av att starta bråk. Ja, det har han gjort. Men än sen? Vi gjorde ju samma sak själva när vi tussade ihop Micke och Addeboii och Robin&Ida mot varandra, just for the lulz. Vi skapade content av att starta bråk mellan idioter och det var naturligtvis jätteroligt. Att idioterna sedan blev ledsna är smällar dom får ta. Och det är inte bara vi, all modern journalistik bygger på exakt samma recept. Vantolka ett uttalande, be om en replik från den som uttalandet gäller, gå tillbaka till person ett och spela upp repliken och sedan mjölka "bråket" via löpsedlar och artiklar. Krydda med lögner och överdrifter. Världen fungerar så.

Alla de här sakerna kokar ytterst ner till en fråga om moral, eller åtminstone illusionen av moral. Att försöka elevera sig själv genom att hitta något att klanka ner på andra med. Jag vet att flera av figurerna som sitter och indignerat gnäller på baronens dygnsrytm och alkoholvanor själva skriver fylleinlägg titt som tätt och är vakna mitt i natten mitt i veckan. Men än sen? Det gör jag själv också. Vi är samma skrot och korn allihop, både du och jag och baronen och allihopa. Amoraliska svin som roar oss genom att kannibalisera på sådana som vi upplever som svagare och dummare än oss själva. Och det är okej sålänge det är roligt. Åtminstone för oss själva.
Citera
2021-01-02, 14:52
Bannlyst
Citat:
Det är inte fel att vara lite edgelord om det roar en själv och retar andra. Och uppenbarligen nöp det ju, annars hade du inte nästan ordagrant kommit ihåg vad jag skrev för flera veckor sedan.

Ska jag vara ärlig så ser jag inte problemet med det mesta av det baronen har gjort. Ja, han har betett sig korkat men det har mest varit korkat mot honom själv, exempelvis att ljuga som skitsaker som är lätta att kontrollera. Det är dumt eftersom man då framstår som mindre begåvad. Lögnerna som sådana har jag inga problem med. Världen är byggd av lögner. Många av mina bästa historier är lögn, helt eller delvis. Men i stunden fyller rövarstoryn ett syfte och det räcker.

Samma sak med att baronen ska ha lurat barn på pengar. Ja, än sen? Världen fungerar så. Varenda leksaksaffärs affärsidé går ut på att sälja drömmar till barn och sedan rikta de här barnen mot föräldrarnas plånböcker. Rask gjorde likadant. Att du reagerar på detta beror på att du ogillar Rask, samtidigt som du inte känner samma antipati mot Kalle Anka & Co, Stor & Liten eller McDonalds.

Samma sak med att Rask skulle ha skapat content av att starta bråk. Ja, det har han gjort. Men än sen? Vi gjorde ju samma sak själva när vi tussade ihop Micke och Addeboii och Robin&Ida mot varandra, just for the lulz. Vi skapade content av att starta bråk mellan idioter och det var naturligtvis jätteroligt. Att idioterna sedan blev ledsna är smällar dom får ta. Och det är inte bara vi, all modern journalistik bygger på exakt samma recept. Vantolka ett uttalande, be om en replik från den som uttalandet gäller, gå tillbaka till person ett och spela upp repliken och sedan mjölka "bråket" via löpsedlar och artiklar. Krydda med lögner och överdrifter. Världen fungerar så.

Alla de här sakerna kokar ytterst ner till en fråga om moral, eller åtminstone illusionen av moral. Att försöka elevera sig själv genom att hitta något att klanka ner på andra med. Jag vet att flera av figurerna som sitter och indignerat gnäller på baronens dygnsrytm och alkoholvanor själva skriver fylleinlägg titt som tätt och är vakna mitt i natten mitt i veckan. Men än sen? Det gör jag själv också. Vi är samma skrot och korn allihop, både du och jag och baronen och allihopa. Amoraliska svin som roar oss genom att kannibalisera på sådana som vi upplever som svagare och dummare än oss själva. Och det är okej sålänge det är roligt. Åtminstone för oss själva.

Jag tror alla som sett dina inlägg här och på Youtube förstår att du inte ser något problem hos BB. Du skriver ju brev till utvecklingsstörda som herkko och här väl även träffat honom, din CP nivå är högre än hos BB. Du gillar att göra livet surt för dom som redan har det svårt, herkko är inte den enda du varit på. Sen så älskar du, enligt egen utsago, det extra mycket för att du är anonym.
Så kom inte och påstå att vi är alla av samma skrot och korn, du befinner dig som sagt på en helt annan nivå. Hur mkt tid har du inte lagt ner på att trolla förståndshandikappade?
Du är ett grottmongo som försvarar ett annat grottmongo och försöker släta över allt med att du och han är som alla andra.

Kom sen inte och påstå att jag liksom du avnjuter något för att jag skulle vara anonym. Alexander har inte velat träffa mig. Jag kan outa mig för den som vågar träffa mig.
Det kan knappast du påstå att du kan göra, eller hur?
Citera
2021-01-02, 15:16
Citat:
Jag tror alla som sett dina inlägg här och på Youtube förstår att du inte ser något problem hos BB. Du skriver ju brev till utvecklingsstörda som herkko och här väl även träffat honom, din CP nivå är högre än hos BB. Du gillar att göra livet surt för dom som redan har det svårt, herkko är inte den enda du varit på. Sen så älskar du, enligt egen utsago, det extra mycket för att du är anonym.
Nej, inte helt rätt. Jag skrev inte brev till Herkko, jag åkte hem till honom i syfte att rikta honom mot Lennart Bladh. Det lyckades över förväntan. Lennart fick drivor av vadderade påsar med porrbilder och brudslöjor och galna brev hem till mamma Guns postadress. Lennart gjorde flera filmer där han visade upp psykotiska lappar fyllda med könsord. En gång välte Lennart ut en sådan här påse på golvet i en film, det måste ha varit tjugo-trettio A4-lappar och USB-minnen med porr och kletiga urklipp från Fib-Aktuellt som strömmade ut på golvet. Det var väldigt roligt.

Men tack så mycket för de fina orden i övrigt. Kul att jag gjort så stort avtryck på dig.

Citat:
Så kom inte och påstå att vi är alla av samma skrot och korn, du befinner dig som sagt på en helt annan nivå. Hur mkt tid har du inte lagt ner på att trolla förståndshandikappade?
Flera år. Det har varit väldigt roligt. Framförallt eftersom många människor blir så arga över att man inte "ger sig på någon i sin egen storlek". Men varför skulle man göra det? Då kan det ju sluta lite hursomhelst. Bättre att minimera risken genom att ge sig på den som är svagare.

Citat:
Du är ett grottmongo som försvarar ett annat grottmongo och försöker släta över allt med att du och han är som alla andra.
Jag försvarar inte Rask. Däremot riktar jag fokus på hur många i den här tråden följer Rask slaviskt och tittar intensivt på varje video enbart i syfte att notera detaljer som dom sedan kan klaga över i tråden. Som dildon i fönstret i senaste filmen. Och det vet Rask, därför ställde han den där. För att dumskallarna skulle ha något att bita efter.

Angående skillnaden mellan oss alla så skulle jag säga att den är liten. För låt oss vara ärliga; ingen av oss är någon samhällets stöttepelare. Vi är alla drägg på ett eller annat sätt. Det finns dock en skillnad; några försöker sätta sig på höga hästar medans andra inte gör det. Några försöker elevera sin egen person genom att peka på någon som upplevs som sämre och sedan hacka på denne. Och det är okej. Det kan man göra. Och man behöver inte ens vara ärlig om att det är så. Däremot passerar det inte obemärkt förbi.

Citat:
Kom sen inte och påstå att jag liksom du avnjuter något för att jag skulle vara anonym. Alexander har inte velat träffa mig. Jag kan outa mig för den som vågar träffa mig.
Det kan knappast du påstå att du kan göra, eller hur?
Nej, det skulle försvåra vidare trollande.
Citera
2021-01-02, 16:58
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Du är inte lite bitter du, va?

Gör det verkligen så ont att någon inte stämmer in i mobbingen? Är flockmentaliteten verkligen så påträngande att ALLA måste hata ALLT Rask gör, annars är man en avfälling?

Sånt här gör bara att jag triggas att heja ännu mer på Bajsbaronen.

Nejdå, såväl micke som raskens, lennart och andra mongon behöver sin beskärda del med vitknektar inget fel i det, det skapar ofta roligare content i längden.

Personligen tycker jag raskens är roligast packad, arg och i försvarsställning, liggande i badkaret så att säga.

Precis som att micke är roligast när han är förbannad, ryter till osv. Ibland måste man påminna sig om att det endast skiljer sig en 10 iq mellan dessa herrar.

I raskens fall är det just denna tråden som år efter år har fått honom att gå i taket, för han läser varandra stavelse. Då är det här som man kan trigga honom helt enkelt.

Får jag välja mellan en omeglevideo eller en video med fyllerants, uthängningar, förtal, hat, bilköp, hyckleri osv så väljer jag bort omegle videon direkt. Och just sådant kan man trigga bla i tråden.

Rent moraliskt skiter jag i vad rask har för sig, men jag kan använda det som ett argument för att trigga ansiktstatueringen eller påvisa att han ljuger etc.
Citera
2021-01-03, 00:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kul för barnen.

Han dömdes inte till böter utan att betala ett anspråk i ett enskilt mål. Bostadsbolaget stämde honom på kostnader och han fick betala hela eller delar av det (Vet ej vilket, har inte kollat in målet)

En dildo i fönstret i Trosa är nog ingen hit om man vill ses som en vettig människa .. men det är ju hans val.

Sista videon tittade jag faktiskt på ... Jag har nog inget att säga om den .. mer än att Frivården brukar verkligen inte upplevas som en frälsning för dem som hamnar där - och han låter nästan som salig/frälst.
Undrar om det är för att han får sitt utrymme eller om det handlar om den trevliga frivårdsinspektören ... Nåja, inte min sak att rota i.
Citera
2021-01-03, 08:39
Medlem
Viper08s avatar
Haha fyfan hans nya låt som snart lanseras på Spotify låter ju förjävligt rent kvalitetsmässigt, får man släppa vilken skit som helst på Spotify?
Undrar även om låten är en hyllning till fyllekärringen som var över o drack bärs förra sommarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in