2020-12-31, 01:51
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Haha, fan vad manisk han är just nu.
Idioten sitter säkert och spelar sina egna skitlåtar medans han runkar till jocke och jonnas sextape.

Ja vill minnas att hans egna låt var hans andra mest spelade låt 2020.

Till sist: - Kalla mig inte sexist! - Jag gillar ju tjejgrejer. - Rask 2019
Citera
2020-12-31, 01:54
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Tänkte jag skulle ge mig i kasst med att se hans senaste skapelse om peddot, vilket är en mycket bra ide att uppmärksamma, du borde göra en svenska variation rask. MEN tyvärr stängde jag av din video efter ca 8 min, varför? jo för du avbryter stup i kvarten du upprepar samma ord som dem säger i videon du fokuserar på vad han har på sig, extremt jobbigt att titta på videon, är dina följare så efterblivna att du måste upprepa allt och förklara allt för dem? videon var extremt dåligt utfört, du har rätt du är ingen reaktionskanal. du får 1 bajskorv av 10 på utförande, 10 bajskorvar av 10 på idén.

Du är ju en av de. Så du hånar dig själv.

Vem är killen? Vad gör han?
Citera
2020-12-31, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless

Hahahaha vilket jävla självmål
Citera
2020-12-31, 06:50
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless

Haha! Jag ser mig inte som hans följare, jag ser mig mer som hans kritiker, hans följare är dem som hyllar allt han gör i kommentarsfältet, dem som skriver "du är kung rask" "du är min förebild rask" osv.
Citera
2020-12-31, 21:28
Bannlyst
Citat:
Haha! Jag ser mig inte som hans följare, jag ser mig mer som hans kritiker, hans följare är dem som hyllar allt han gör i kommentarsfältet, dem som skriver "du är kung rask" "du är min förebild rask" osv.
trodde det var hans egna kommentarer ifrån konton han skapat?
fan vad han ser fet och ohälsans själv.
Senast redigerad av MosterIBoras 2020-12-31 kl. 21:30.
Citera
2021-01-01, 01:57
Bannlyst
kommer förtalsbaronen ta bort skräpet i ansiktet, händerna ser förjävliga ut också, va tatueraren full.?
Citera
2021-01-01, 13:18
Medlem
nutkjells avatar
Så han fick några kartor oxascand av vården? Tänker verkligen inte förringa hans ångestproblematik, är övertygad om att han mår riktigt dåligt men undrar hur vettigt det är att skriva ut benzo till karaktär som rask.

Ser inte på hans videos men kikar in i tråden då och då så vet inte hur det ligger till med knaprandet just nu men när kartorna är slut och han får mersmak kan det ju gå åt helvete väldigt snabbt. Hoppas han är avskräckt av sin farsa och tänker till.
Citera
2021-01-01, 15:27
Medlem
Viper08s avatar
I denna video berättar han om sin ångest och där han säger till läkarna att han inte vill ha benzo, då säger han att läkarna säger att "nej nej de skriver vi aldrig ut" och nu sitter han och knaprar just benzo för sin ångest... jag är inte så insatt i droger och ångest osv men de låter ju väldigt märkligt att när de passar rask att säga att man inte tar benzo för ångest då säger läkarna att man inte skriver ut sånt, sen när han kraschar så skriver läkarna ut benzo. Mer lögner från baronen att addera på lista?

"FARSAN HOTAR ATT TA LIVET AV SIG"
Uppladdad 2018 14 nov

15:10 in i klippet
https://youtu.be/pxIKneniuxo
Citera
2021-01-01, 17:24
Medlem
Citat:
I denna video berättar han om sin ångest och där han säger till läkarna att han inte vill ha benzo, då säger han att läkarna säger att "nej nej de skriver vi aldrig ut" och nu sitter han och knaprar just benzo för sin ångest... jag är inte så insatt i droger och ångest osv men de låter ju väldigt märkligt att när de passar rask att säga att man inte tar benzo för ångest då säger läkarna att man inte skriver ut sånt, sen när han kraschar så skriver läkarna ut benzo. Mer lögner från baronen att addera på lista?

Uppladdad 2018 14 nov

”Dom som säger, du hänger ut din farsa, är såna som inte kommer från min bakgrund.”

För alla som har en missbrukande pappa hänger förstås ut honom för att bli känd på youtube.

Eller vänta, nej. Jag känner alltså bara till rasken som gjort sig känd på något sådant.

”Man behöver prata om det.”

Jo, men man behöver inte prata om det på youtube.

Rask: Du hänger ut din pappa, så enkelt är det. Det är inte ett normalt beteende att göra en person publik för hela Sverige för dennes drogberoende. Det finns ingen annan än du som gör det. Så enkelt är det.
Citera
2021-01-01, 17:40
Medlem
Citat:

Uppladdad 2018 14 nov

Benzo är den värsta skiten du kan stoppa i dig, först och främst doserar man sällan enligt rekommendationer, man blir personlighetsförändrad, egoistisk, och allmänt störig för omgivningen där man vet bäst och blir uppkäftig. Minnet sviker och minnesluckor är något som snarare är regel än undantag. För att inte tala om avtändningen som man i värsta fall kan dö av.
Sluddrar när man pratar är också något som kännetecknar det, och alla ser det utom den som själv är i det.

Och kör han med argumentet att det inte är en drog för att han får det utskrivet är han en jumbo hycklare. Det här rimmar jävligt illa med den personen han påstår sig vara. Han har ju framförallt hängt ut sin egna farsa för en pundare när han använt benso. Men det är klart att nu ska han själv ta det och då är det okej.
Citera
2021-01-01, 22:43
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jaha, nu börjar gnället bara för att någon avviker från flocken.
Vad tyckte du var bäst i hans senaste omegele-vid? Jag och Tanakh tyckte lätt att höjden var vid 12:30, hon bah: jag kommer fucking mörda mig själv om jag inte kommer på ditt namn"
Rask bah: "Tehehe"!

Han är så jävla bra alltså! Tummat upp så många gånger nu!
Kan inte alla andra haters i den här tråden bara DRA!
Citera
2021-01-01, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Vad tyckte du var bäst i hans senaste omegele-vid? Jag och Tanakh tyckte lätt att höjden var vid 12:30, hon bah: jag kommer fucking mörda mig själv om jag inte kommer på ditt namn"
Rask bah: "Tehehe"!

Han är så jävla bra alltså! Tummat upp så många gånger nu!
Kan inte alla andra haters i den här tråden bara DRA!
Du är inte lite bitter du, va?

Gör det verkligen så ont att någon inte stämmer in i mobbingen? Är flockmentaliteten verkligen så påträngande att ALLA måste hata ALLT Rask gör, annars är man en avfälling?

Sånt här gör bara att jag triggas att heja ännu mer på Bajsbaronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in