2021-01-02, 00:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Gillar Macky, det får inte vara han.
2021-01-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Han uppdaterade med bilder från Dubai sist han satt häktad för mord. D.v.s vänner sköter hans intagramkonto.

Han har varit efterlyst hela december och det är därför han har uppdaterat sina sociala medier, läs artikeln.....
2021-01-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Alex Ceesay sköt en kille i huvudet och ska sitta av straffet.
Blev inte Ceesay frikänd för det?
2021-01-02, 00:27
Medlem
Zigzagzagazoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Kan ni som inte vet någonting inte uttala er med säkerhet att det inte är yasin?

Läs hela denna artikeln, Att det skulle vara någon annan än yasin är mycket osannolikt. https://www.expressen.se/kronikorer/...angsterkultur/

"Artisten har varit efterlyst under hela december. Samtidigt har han haft stora framgångar och uppdaterat sina kanaler i sociala medier flitigt."

”Flera gängmedlemmar från det kriminella Vårbynätverket sitter anhållna för människorov, rån och grov utpressning efter den händelsen.”

Detta motbevisar din tes. Han har inga kända kopplingar till Vårbynätverket.
2021-01-02, 00:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Euro/hawal
För bevis. Se deras instagram. De är häktade.
De häktades dock i början av december. Inte igår.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-01-02 kl. 00:48.
Medlem
online_alwayss avatar
Förebilder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Om man är känd i orten är man inte speciellt känd. Sverige är större än så och vad som händer i orten är nog inte de som bor norr om Stockholm intresserade av.
Sverige är större än så.
De är nobodys av för de flesta Svenskar och det är inte många som är imponerade av deras liv och musik.

Definiera känd artist då?
Många av orten rapparna har mer streams och följare än de flesta i musikbranschen. Om det känns bättre för dig att förneka det så kör på, men oavsett vad du eller jag tycker så är det sanningen. Det är en genre i musiken som jag skulle vilja påstå har dominerat senaste 2 åren iallafall.
2021-01-02, 00:29
Medlem
Citat:
Han har varit efterlyst hela december och det är därför han har uppdaterat sina sociala medier, läs artikeln.....
Yasin var med i jaffars nya musik video samt att han nyligen reste till Portugal Yasin var i uk när det med Einar hände. Tror ej det är han men man får väl se de hade väl gripit han i flygplatsen om han var häktad i sin frånvaro?
2021-01-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag med men det kan jag inte tänka mig.
Känns som det mesta pekar mot Yasin nu.
2021-01-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
”Flera gängmedlemmar från det kriminella Vårbynätverket sitter anhållna för människorov, rån och grov utpressning efter den händelsen.”

Detta motbevisar din tes. Han har inga kända kopplingar till Vårbynätverket.

När står det att personen som blev häktad igår har kopplingar till vårbynätverket???

Vårbyfolk har blivit häktade för länge sen. Hur kan du uttala dig med sån säkerhet när du uppenbarligen har noll koll? Vi får väl se snart vem det är men jag är helt övertygad om att det är yasin
2021-01-02, 00:30
Medlem
Citat:
Kan ni som inte vet någonting inte uttala er med säkerhet att det inte är yasin?

Läs hela denna artikeln, Att det skulle vara någon annan än yasin är mycket osannolikt. https://www.expressen.se/kronikorer/...angsterkultur/

"Artisten har varit efterlyst under hela december. Samtidigt har han haft stora framgångar och uppdaterat sina kanaler i sociala medier flitigt."

Det måste vara Yasin utifrån den artikeln, lägg därtill att Yasin och Ilja (som är häktad för detta) är mycket nära vänner och suttit på anstalt tillsammans tidigare. Yasin, Dree Low och Einar hade en låt på g men nu följer inte ens Yasin och Einar varandra. Det är 100% Yasin som sitter
2021-01-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Det är inte Macky, han är inte den typen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in