Konversation mellan LW och FR som pågår 7 mar 2018 08:12 och 7 mar 2018 14:32. Kursiverat är texten ur de skärmloggar som LW skickar till FR (dvs, hennes konversation med SD om HDs raderade loggar).
LW: Alltså, jag måste bli bättre på att hålla ifrån mig. Men kolla här:
LW: Han inser att det de gör är provocerande och har redan innan rustat till krig!
LW: Förväntar mig att hon inte loggar due på sådant hon inte varit med på att lösa eller logga”
LW ” Sillen verkar smart. Men loggade found på de nya multisarna I Uppsala efter FAD, trots tydliga instruktioner om att motsatsen gällde”
LW: ” Att hon inte loggar FTF”
LW:” Hon är välkommen på egna loggningar till sådant hon inte loggat”
LW:” Kan väl ta med sin nya vän till Kvinnersta”
LW: Hon har ju det roliga kvar
LW:” Kan naturligtvis vara styra över mina egna burkar. Men t ex Mello, Liss, Skrik och Elcentral får hon inte godkänt på”
SD: ”Vi har haft kontot gemensamt och hanterat det så. Jag har inga planer på att ta bort saker ur historiken på det konto som nu uppbär ett namn som antyder att dte är mitt. Det är en del av min GC-historia. Jag har ingen aning om hur hon tänker, men jag gissar hon tänker lika. Du får ju såklart framföra åsikter till henne, men hon lär inte ta hänsyn av till andras åsikter. Hon gör sannolikt som hon vill. Om du framför åsikter så finns nog risken att hon blir än mer sugen på att behålla de loggarna. Du lär hamna i anmälan till GS samma dag. Du lär ha mycket små chanser att få rätt. Hennes loggar kommer att sättas tillbaka då. Tar du bort dem igen så blir du disablad i först tre månader från ditt konto. Hennes kommer sedan att låsas, så du inte mer kan åtgärda dem.
LW: ”Hennes historia inkluderar inte att hon varit vid de cacher jag nämnde.
SD: Jaja. Vi behöver ej fundera så mycket på det. Du gör som du vill. Mitt tips till ig är att ta dt varligt.
SD: Anar du inte vill bli disablad
SD: Om de ej låser hennes cacher och du tar bort dem ytterligare en gång så låser de ditt konto permanent.
LW: Vadå ta hänsyn till? Loggar hon cacher hon inte varit felaktig I tar jag väl bort dem hur jag vill?
SD: (hennes loggar)
LW: Försöker du skrämma mig?
LW: Jag tar direkt med henne nu
SD: Nej, verkligen inte. Berättar hur det är. Så du vet vad du drar igång.
SD: Hänvisar till ditt resonemang
SD: Jag är fredlig och informativ.
LW: Han inser att det de gör är provocerande och har redan innan rustat till krig!
LW: Shit, de är verkligen inte kloka
LW: Nu ska jag andas och försöka skjuta undan ilskan
LW: Ha en bra dag @
FR: så. Oj, de har verkligen räknat med det.
FR: Ja, du lär inte nå framgång hos S. H blir nog svårt.
LW: Kommer som sagt absolut inte säga till med krig
FR: Blir det en logg på tex lilla ön så kanske jag lägger in en note och undrar vem det är som inte var med oss på ftf-jakten.
LW: Men visa tydligt att jag inte tycker hon ska logga sånt hon inte varit med om
LW: Det finns EN regel: Gå dit, hitta, skriv in dig, nätlogga
LW: Hon har inte varit där
FR: Gillar verkligen inte om loggar kommer på de som vi tog förut. T5orna tex.
LW: Haha
LW: VERKLIGEN INTE
FR: Men just nu tycker jag energin kan sparas tills vi ser vad som händer och inte tar ut ngt i förskott. Då kanske risken är stor som S skriver .at hon gör det bara för att.
LW: Fattar att folk skiter i det. De flesta vill såklart inte bråk. En del bryr sig inte. En del tycker det är skitknepigt, kanske direkt fel, men struntar ändå I att säga nåt. K men jag HOPPAS att NÅN mer säger nåt. Så de verkligen får känna hur dumt de gör
LW: Verkligen inte
FR: Jag har lagt in lite watch på några av de som vi loggat förut så får vi se. Kan ta dagar, ferla veckor innan ngt händer och hoppas verkligen på att hon först överväger och funderar om man verklinge ska göra så.
LW: Bra, jag ska också lägga några
LW: Kommer inte kriga. Men låta dem veta att de beter sig konstigt
FR: Såg att det fanns redan en watch till på lilla ön. Blir nyfikne på vem det kan vara. eller bara ngn random som bara vill ha koll om det går att logga.
LW: Och just på MINA cacher får hon meddelande
FR: : )
FR: Så, måste på möte nu. Hörs av senare.
LW: Jepp, hej
FR: Precis. Självklart. Men vi får ha is i magen så vi väntar tills det blir något
LW: Absolut