2020-07-30, 17:47
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Anders badar inte i pengar. Däremot betalar han ingenting av det du ser i hans sociala flöde. Bilen är Volkswagens (och den tror jag inte han skattar för) golfklubbor, golf fees mm allt e gratis. Undrar om han skattar för gratis måltider hos sin arbetsgivare? Rucklet i Flaxenvik e hans arv efter pappan.
Äter frukost på Mellqvist gratis mot fjantiga inlägg på sociala media som drar dit folk, Reser gratis med polare på golftripparna, egna resor betalar nog dock han och frugan men han känner säkert någon på någon resebyrå. Tränar gratis alt väldig rabatterat på Balance (obegripligt dock nya ägaren Sats inte satt stopp för det) han är inte rik (till skillnad mot brorsan)utan bara ser till han aldrig behöver lyfta egen plånbok. Så man kan inte lasta hans yngre fru eller den han hade innan för att vara gold diggers. Eller så har dom inte fattat ännu att karln inte är rik. Men maken till omaka b kändis par har jag aldrig sett sedan den då heta Almenäs och ballongansiktet på fyran för 15 år sedan.

Har tidigare varit surr han haft ett par procent i ägarandel i PG Nilssons koncern. Men inget som man kan hitta officiellt och jag är tveksam till det, tror mer det handlar om en bra lön. Efter haveriet då han åkte ut från Riche efter Jenny Hammars anklagelser och fick dojan från radion och ströks från fyrans gladiatorerna har han dock hamnat mer i radioskugga. Hade inte Instagram funnits hade han varit tvungen hitta ett vanligt jobb för länge sedan. Jag menar kolla hans inlägg varenda dag så förstår ni karln e riktigt out in the blue.
Hur vet du allt detta att han får så mycket gratis? Ett annat skvaller är att AT och hustrun ska ha barn igen (vilket han råkade försäga sig på Instagram om).
Citera
2020-08-17, 22:01
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Anders badar inte i pengar. Däremot betalar han ingenting av det du ser i hans sociala flöde. Bilen är Volkswagens (och den tror jag inte han skattar för) golfklubbor, golf fees mm allt e gratis. Undrar om han skattar för gratis måltider hos sin arbetsgivare? Rucklet i Flaxenvik e hans arv efter pappan.
Äter frukost på Mellqvist gratis mot fjantiga inlägg på sociala media som drar dit folk, Reser gratis med polare på golftripparna, egna resor betalar nog dock han och frugan men han känner säkert någon på någon resebyrå. Tränar gratis alt väldig rabatterat på Balance (obegripligt dock nya ägaren Sats inte satt stopp för det) han är inte rik (till skillnad mot brorsan)utan bara ser till han aldrig behöver lyfta egen plånbok. Så man kan inte lasta hans yngre fru eller den han hade innan för att vara gold diggers. Eller så har dom inte fattat ännu att karln inte är rik. Men maken till omaka b kändis par har jag aldrig sett sedan den då heta Almenäs och ballongansiktet på fyran för 15 år sedan.

Har tidigare varit surr han haft ett par procent i ägarandel i PG Nilssons koncern. Men inget som man kan hitta officiellt och jag är tveksam till det, tror mer det handlar om en bra lön. Efter haveriet då han åkte ut från Riche efter Jenny Hammars anklagelser och fick dojan från radion och ströks från fyrans gladiatorerna har han dock hamnat mer i radioskugga. Hade inte Instagram funnits hade han varit tvungen hitta ett vanligt jobb för länge sedan. Jag menar kolla hans inlägg varenda dag så förstår ni karln e riktigt out in the blue.

Ju mer jag ser av hans inlägg på insta, desto mer faller bitarna på plats efter det du skrivit...

Men, har vi alltså en 50 årig man med en väldigt mkt yngre fru, en 2 åring och ett nytt barn på G, som lever på instagram? Blir fan mörkrädd...
Citera
2020-08-19, 21:26
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Ju mer jag ser av hans inlägg på insta, desto mer faller bitarna på plats efter det du skrivit...

Men, har vi alltså en 50 årig man med en väldigt mkt yngre fru, en 2 åring och ett nytt barn på G, som lever på instagram? Blir fan mörkrädd...

Yepp blir inte roligt den dagen tiden kommer ikapp honom. En dåre
Citera
2020-08-21, 23:42
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Yepp blir inte roligt den dagen tiden kommer ikapp honom. En dåre

Men jag fattar fortfarande inte hur det går ihop. Nu är de i Marbella i ett rätt nice område. Andel, säkert, men ändå. Det är utomlandsresor hela tiden och det bos ju inte på hotell utan vad som verkar mkt dyrare...
Citera
2020-08-26, 08:30
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Men jag fattar fortfarande inte hur det går ihop. Nu är de i Marbella i ett rätt nice område. Andel, säkert, men ändå. Det är utomlandsresor hela tiden och det bos ju inte på hotell utan vad som verkar mkt dyrare...

Yes men i 9 fall av 10 nedbjudna av någon, eller så lånar han huset av nån tät kille som han känner som hänger på Taverna Brillo om dagarna.

Fallet kommer bli stort den dagen han åker ut från krogen. Det var jäkligt nära efter Riche historien, efteråt och vart ju av med allt annat i princip, radion, TV4 Gladiatorerna osv.
Citera
2020-08-27, 12:21
Medlem
såg honom på TV. Bedrövligt att se en så pass gammal man som försöker se ut som en 15-åring.
Citera
2020-08-31, 20:11
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Yes men i 9 fall av 10 nedbjudna av någon, eller så lånar han huset av nån tät kille som han känner som hänger på Taverna Brillo om dagarna.

Fallet kommer bli stort den dagen han åker ut från krogen. Det var jäkligt nära efter Riche historien, efteråt och vart ju av med allt annat i princip, radion, TV4 Gladiatorerna osv.

Han verkar ju ändå vara delägare i div. restauranger som kan generera en del pengar.
Citera
2020-10-22, 21:04
Medlem
Lyssnade på en podcast som heter "This is 40" med Karin Bastin och Isabelle Monfrini. I avsnittet "pappa sover" berättar Isabelle att hon spelar padel i Danderyd tillsammans med systrarna Widell. Och att Anders Timell har padelbanan bredvid deras och hur han alltid är så påträngande och alltid ska hålla på att filma dem för att lägga upp på Instagram (story). "Men gud vilken jävla tönt" replikerar Karin och det låter Isabelle vara oemotsagt.

Det styrker lite vad jag själv har iakttagit, att många inte alls verkar uppskatta hans evinnerliga filmande. Att alltid få hans mobil uppkörd i ansiktet och hans forcerade sätt att försöka få en reaktion.
Citera
2020-10-31, 11:20
Medlem
Citat:
Rucklet i Flaxenvik e hans arv efter pappan.
Nja, "rucklet" är ett arrende som han förvisso tagit över efter pappan, men han äger det inte. Fastigheten ägs gemensamt av fastighetsägarna på Mjölkön där Martin Timell har sitt sommarnöje. Martin äger således 1/39 del av huset som Anders arrenderar. Fastigheten på Mjölkön tror jag dock är ett arv där jag gissar att Martin köpt ut Anders.
Senast redigerad av Psychotron 2020-10-31 kl. 11:26.
Citera
2020-11-19, 15:50
Medlem
Knullkungens avatar
Pappa igen.

https://www.expressen.se/noje/anders-timells-lycka-har-blivit-pappa-pa-nytt/
Citera
2020-11-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Pappa igen.

https://www.expressen.se/noje/anders-timells-lycka-har-blivit-pappa-pa-nytt/
Men herregud, vilken kvinna skulle ens vilja ta i den mannen med tång?? Han måste ha ett välsmort munläder som duperat en så pass snygg kvinna att bli mor till hans barn.
Citera
2021-01-01, 21:35
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:

Nja, ung och ung. Hon är 38. Gäller väl snarare att raska på innan menopausen inträder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in