2012-04-24, 08:55
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Aha..ere så hon ser ut..tror fan jag knulla på henne efter Berns för ett par helger sedan!

Diggar Anders jag med typ, fast när man läser om incidenter såsom den vid korvmojen vid Rörstrandsgatan så blir man lite anti också.

Skit i PK all the way men att bara häckla folk som inget gjort, sånt e bara lågt och tyder på låg IQ.

Nä det är ju inte speciellt coolt att häckla folk på det visset!

Han är väl med i Lets dance, har inte sett det men brukar inte de nära&kära sitta i publiken tex sambon?
Citera
2012-04-27, 21:54
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky
Kikade på heta ämnen och hittade till denna tråd. Kom att minnas en anekdot från en sommarnatt in på småtimmarna.

Vi väntade på käk vid rörstrandsgrillen (Sankt eriksplan) och där står herr Timell och vi börjar småprata med honom när en människa av okänt kön (pottfrilla, manliga kläder, "kvinnliga" ansiktsdrag etc) går föbi. Herr Timell briserar ut i en helt klart hörbar nivå för denna passerande individ "Ha Ha vad fan, var det där en kille eller tjej!".

Inget speciellt egentligen, men det verkar inte vara planetens mest sympatiska herre.

Fast värre saker än sådär har väl de flesta gjort under småtimmarna?
Citera
2012-04-28, 11:56
Medlem
fedupbuttstillstrongs avatar
Att ha en genpool som är granne med martin timell bådar ju inte så gott,nää jag ser ett ansikte som kan liknas en hårig söndersolad banan utan styrsel och konstant sömnbrist dom senaste de årtiondena....
han lyckas dock ngt bättre på att få oss tro han har mer självdistans än brorsan martin ,fan tro`t:i alla fall så verkar det som ondskan blandat med kass humor och egocentritet är deras trademark ps!de roligaste jag hört från timmellarna var när martin beskrivs sin och sin brorsas kroppar som pommes frites:smal men fet!
Senast redigerad av fedupbuttstillstrong 2012-04-28 kl. 12:00.
Citera
2012-04-28, 12:12
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Trött på all jävla inavel i medierna. Det är idel släktingar och familjemedlemmar till redan exponerade idioter i media som fylls på efter hand. Men om man ska titta på några nykomlingar i etern så är väl Morgan och Ola-Conny ett bra exempel på vad som krävs? Man ska inte glömma att det är ekonomiska intressen som exploaterar dessa dumhuven och gör billig TV på att de är mediakåta, för några större pengar tjänar det inte i förhållande till vilken skada det lider. Ta Martin Timmel tex. han gick ut o försvarade sin branch i media för ett tag sedan och då menade han byggbranchen? HAHA! Men snälla Martin du är väl inte i byggbranchen? Han tror alltså själv på samma sak som TV-tittarna, att han e sníckare. Vad jag har hört så kan han inte slå i en spik. Precis som Morgan och Ola-Conny är bra för ullared, så är det nog bra för riche om anders syns mer i media. Dessa etablissemang är väl ungefär samma skit. Riche -ett jävla skilsmässodike!

Du får kolla dina källor, han hade byggfirma innan han blev TV-kändis.
Citera
2012-04-28, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Du får kolla dina källor, han hade byggfirma innan han blev TV-kändis.
som han kursade. sen fick hans frus föräldrar betala firmans skulder.
dom ska inte ha någon kontakt idag tydligen. familjen martin timell och hans svärföräldrar.
Citera
2012-04-28, 23:17
Medlem
Kompiiitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
som han kursade. sen fick hans frus föräldrar betala firmans skulder.
dom ska inte ha någon kontakt idag tydligen. familjen martin timell och hans svärföräldrar.

Trots det så kan han nog slå in en spik, kanske sämre på det ekonomiska

ONT. Anders slår mig som att han har ADHD eller liknande sjukdom, även drag att alltid synas och vara i centrum på något sätt. Nej jag har då aldrig gillat familjen Timell.

Men har hört att dom är bra på att kröka
Citera
2012-05-07, 12:22
Medlem
thesquids avatar
Pallar inte läsa tråden, kanske har pratats om det?..
Är helt uppenbart att killen knarkar en jävla massa
Citera
2012-05-26, 18:55
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Kolla in käk rörelserna nästa gång ni ser Anders.
Affe pundare!!
Citera
2012-06-05, 00:00
Medlem
finns det nån som vet att han Pundat?
Allt pekar ju på det, den där fladdrade käken kan man inte få utan att ha tagit amfetamin under en längre tid.

Antagligen pundar han inte längre, men han väl jobbat inom krogvärlden i sju bedrövelser?
Citera
2012-06-05, 04:52
Medlem
rikoschetts avatar
Han stod och pratade med polisen på tegnergatan i söndags (3 juni), inte den blekaste om vad det gällde.
Citera
2012-06-05, 12:54
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikoschett
Han stod och pratade med polisen på tegnergatan i söndags (3 juni), inte den blekaste om vad det gällde.

https://twitter.com/AndersTimell/status/209325956077322240

F.ö. la han upp en bild på sonen häromdan, första gången jag ser honom! Otroligt lik Anders!

https://twitter.com/AndersTimell/status/209699352745218049
Citera
2012-06-05, 15:39
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Nu ska han bli programledare på tv4 morgonsoffan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in