2021-01-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Takk for godt innlegg er så enig med deg.
Tenk å være gift med en milliardær og ha det slik. Tragisk.

Men då är det väl bara att skilja sig ...Det hade jag gjort om jag upplevt stor orättvisa.
Varifrån kommer inlägg om att AEH skrev på papper med pistol riktad mott sitt huvud?
Hade hon då kunnat vara normal bland människor, gå ut med hundar, uppträda socialt?
Jag hade flyttat till hemlig adress mm.
Citera
2021-01-01, 20:00
Avslutad
Jeg kommer ikke til å forklare mitt forrige innlegg.

Hvis dere ikke klarer å se hvem som er morderen, i mitt hypotetiske eksempel, så har dere ganske enkelt ikke talent nok til å oppklare en drapssak.
Citera
2021-01-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Vi vet nu att både TH och AEH gärna tog ett glas. Att AEH kan varit med i AA.
Vi vet att viss turbulens kan ha funnits i deras äktenskap men att båda ville rädda det.
Vi vet att det kan ha existerat en otrohetshistoria från AEH:s sida, ev med en i familjekretsen
närstående.
Vi vet att TH var rädd att mista både fru och bostad och avsevärt kapital.Han har noterat det i dagböcker.
Vi vet att han hade vapen hemma, att några ej hade licens.Han var med i skytteklubb.

Vi vet också att en närstående, som kan ha varit "AEH:S andra man", omtalat TH i krimpodd som tvivelaktig och misstänkt honom för dråp-
Vi vet att det varit hantverkare i huset kort tid före försvinnandet, att en rad mystiska män och bilar
förekommit kring huset vid aktuella tidpunkter.

Vet vi nu att TH är GM, utifrån avsaknad av fotspår och fingeravtryck där de borde funnits,
för att det var tvättat efter brottet, att han inte hört en telefon han borde ha hört, att någon ringt från hans telefon och raderat, att han i dagböcker skrivit om ev förlust vid ev skilsmässa, rädsla att förlora sitt hem mm.
Självklart kan AEH ha omtalat allt detta till andra (som vi sett) och att en GM kan ha utnyttjat
tillfället för att ge TH skulden. En närstående i fall han var osams med AEH, är ju en förutsättning.
Okända GM hade ju ingen närmare relation till Hagens.

Hva med THs elskerinne.
Ville hun bli fru Hagen
Eller noen andre russere.

Noen som vil diskutere det, vi har holdt på lenge om en som har blødd ned trappen og andre steder. Og forlatt huset uten klær. Et hus som tyder på motstand fra AE, sånn at det ikke ser ut til at hun sto for sin egen død.

Hvorfor diskuteres det så mye om den som ikke har forårsaket drapet. Kom til saken, hvem?
Citera
2021-01-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Om han vil skrive over verdier til henne? Skrive hennes verdier til seg. Dette har ikke med hva han vil.
De er et ektepar og da er det loven om ektepar som sier hvordan han skal oppføre seg.

Hun har krav på sitt. Om hun flytter sammen med eller gifter seg får han tåle som hvilken som helst mann. Ingen som helst spesielt synd på han. Skilsmisse er jordskjelv for mange. Loven om fordeling gjelder også etter utroskap

Ja men det har ju talats om halva förmögenheten här ...
Detta ... är det svar på ett dråp?
Senast redigerad av Moschata 2021-01-01 kl. 20:10.
Citera
2021-01-01, 20:07
Avslutad
Citat:
Hva med THs elskerinne.
Ville hun bli fru Hagen

Noen som vil diskutere det, vi har holdt på lenge om en som har blødd ned trappen og andre steder. Og forlatt huset uten klær. Et hus som tyder på motstand fra AE, sånn at det ikke ser ut til at hun sto for sin egen død.

Hvorfor diskuteres det så mye om den som ikke har forårsaket drapet. Kom til saken, hvem?
Vi må videre. Det du nevner har blitt snudd og vendt på i lange tider.
Det er flere stener i saken som ikke er snudd.
Citera
2021-01-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er ikke meg du siterer, men ja, det blåser jeg i. For meg blir det bare en detalj i saken, så det påvirker ikke meg nevneverdig.
Det er heller for pårørende slike detaljer er belastende for, i tilfelle detaljene er usanne eller setter familien i et dårlig lys.

Det som er interessant for meg, er hvem som eventuelt har drept AEH.

Da må en hver sten snus, også de som avslører offerets (eller andres) dårlige egenskaper. Slik er det uansett hvem som er GM.
Det skjer hele tiden her på FB. Det er ikke et nytt fenomen som har oppstått i denne tråden.

Rettssikkerhet er det viktigste for meg.

Jeg har ingen personlig tilknytning til denne saken. Hvis jeg skal forsøke å sette meg inn i offerets situasjon, så tenker jeg at:

Hvis en person "A" skar av meg en finger for to år siden, og en annen person "B" skar av meg hodet idag - så har ikke rettferdigheten seiret, før sistnevnte person "B" blir dømt for drap.

Person "A" er bare en brikke i helheten, og har egentlig ingenting med selve saken å gjøre. Det er en felle (tunnel), som gjør at en sak kanskje aldri blir oppklart. Mao et lykketreff for GM.

Ja, man får inte stirra sig blind för gamla saker. Ja man får, men det leder inte alltid rätt.
Att någon har temperament är inte samma sak som GM.
Jag tror AEH var en sympatisk person och hade naturligtvis rätt till sin rätt, i vilket fall.
Men att hon stannade i äktenskapet om det kändes fel för henne?
Senast redigerad av Moschata 2021-01-01 kl. 20:16.
Citera
2021-01-01, 20:13
Medlem
Citat:
Hva med THs elskerinne.
Ville hun bli fru Hagen

Jag vill gärna veta mer om TH:s ryska älskarinna.
Hur vet vi mer om det påståendet?
Kan hon vara GM?
Citera
2021-01-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ja men det har ju talats om halva förmögenheten här ...

Noen her har sagt .. men det ef ikke det samme som fasiten. Det er AE.
Tror du hun ville forlange 1 mill?

Men tror du hun ville likt at hele hennes livsverk går til en russisk elskerinne?
Citera
2021-01-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Vi må videre. Det du nevner har blitt snudd og vendt på i lange tider.
Det er flere stener i saken som ikke er snudd.

Kom med stenene da

Vil ikke du snakke om russiske stener.
Det skrives side opp og side ned om hennes elsker, og ingenting om hans. Det ryktet kommer fra flere hold.
Citera
2021-01-01, 20:21
Medlem
Citat:
Noen her har sagt .. men det ef ikke det samme som fasiten. Det er AE.
Tror du hun ville forlange 1 mill?

Men tror du hun ville likt at hele hennes livsverk går til en russisk elskerinne?

Om det fanns en rysk älskarinna så tror jag inte att AEH skulle tro att TH skulle skänkt henne heller
någon stor förmögenhet.
Ja jag tror AEH gott kunde kräva 1 million, ja mycket mer (många millioner) hade hon rätt till.
Hur mycket ..är ingen expert på detta, har inte sett papper.
Självklart ska TH betala vad det kostar att skilja sig, enligt normen.

Men han är inte GM för att han är kränkt på fler sätt.
Senast redigerad av Moschata 2021-01-01 kl. 20:24.
Citera
2021-01-01, 20:23
Medlem
Citat:
Jag vill gärna veta mer om TH:s ryska älskarinna.
Hur vet vi mer om det påståendet?
Kan hon vara GM?

Hun kan ha et håp kanskje, vet ikke.
I intervjuet snakket TH om at han trenger å smake på kjærlighet. Sikkert noen som har det ordrett. Så han ønsker altså å ha kjærlighet, i alle fall fysisk kjærlighet.
Hun er visdt observert på hotell med han og på hytten. Og folk der oppe visdte om det. Dette har stått i tråden for lenge siden.
Men temaet har dødd fort ut.
Citera
2021-01-01, 20:23
Medlem
Citat:
Kom med stenene da

Vil ikke du snakke om russiske stener.
Det skrives side opp og side ned om hennes elsker, og ingenting om hans. Det ryktet kommer fra flere hold.

Jag misstror dig inte Mattag.
Vill veta mer. Har bara sett det omnämnas 1 gång.
Ja varför får vi inte veta mer om denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in