Citat:
Ursprungligen postat av
VigosRos
Jäkligt synd att hon inte garderade sig 14/5 genom att släppa info till någon ang att SD stod utanför. Han kan iofs ha pekat på sin klocka för att visa att det var brådis. Då borde hon å andra sidan tagit foppatofflorna på. Nä, det var nog i alla fall någon annan kommunikation emellan dem och radering på det.
Honverkade ju mörka det för många.
T ex den 11 maj när hon pratar med JJ nämner hon inget alls om att hon ska ut en sväng med SD fast hon pratar non-stop med honom. Hon har ju varit ut en sväng i Vivallaskogen först, kanske då ensam?Hon avslutar samtalet med JJ kl 23:54:55 med
"
L W: Mm jag ska logga på här lite till sen ska jag lägga mig ..
J: Mm vi kanske hörs på en stund.
LW:Mm"
och är sedan kl 00:07:40 på väg från bostaden. Kan hända att hon inte visste att det skulle bli av? Lite liknande 14 maj?
JJ och Lena återupptar samtalet när hon är åter, men som jag minns det tar hon inte upp att hon varit ute igen.
Nu kan det hända att JJ inte är den som hon skulle berätta för om sitt fortsatta umgänge med SD, men det verkar ju som att ingen får veta när de träffas alls.
Hon chattar ju med Norgegänget, och med en av kvinnorna där har Lena berättat om det komplicerade förhållandet och de skulle prata mer om det på resan. Men jag tror inte att en enda kotte vet när hon träffas SD, bara att vissa vet
att.