Citat:
Jeg forstår at du er mer enn gjennomsnittet opptatt av rusmisbruk og/ eller avhengighetsskapende atferd. Du er den eneste som har linket til Freak.no, f eks...Det sier litt om dine innfallsvinkler og fokusering på tema i tråden her. Du påberoper deg også lang fartstid på Flashback, men er registrert oktober 2020...
Blir dessverre vanskelig å ta deg seriøst.
All informasjon du får, vris og vrenges og tynes til siste dråpe, misforstås og legges tilbake som en trådsannhet. Derfor blir det umulig å gi sensitiv informasjon åpent. Det håper jeg du forstår nå.
Etter min mening er denne saken en familietragedie, hvis man ser under overflaten av ferniss, makt og stor formue. En tragedie som har fått stor offentlig oppmerksomhet. Som noen til syvende og sist må stå til rette for. Og da mener jeg ikke media.
Blir dessverre vanskelig å ta deg seriøst.
All informasjon du får, vris og vrenges og tynes til siste dråpe, misforstås og legges tilbake som en trådsannhet. Derfor blir det umulig å gi sensitiv informasjon åpent. Det håper jeg du forstår nå.
Etter min mening er denne saken en familietragedie, hvis man ser under overflaten av ferniss, makt og stor formue. En tragedie som har fått stor offentlig oppmerksomhet. Som noen til syvende og sist må stå til rette for. Og da mener jeg ikke media.
Ditt innlegg oser av fordommer. Ja, jeg er opptatt av rus. Men kke i den betydningen at jeg ruser meg selv. Jeg har aldri forsøkt narkotiske stoffer, og har et lavt alkoholforbruk. I over 40 år har jeg forsøkt å hjelpe andre med rusmisbruk. Venner, tidligere naboer, tidligere kolleger osv. På ingen måte en heltemodig innsats, men mange forsøk på å hjelpe dypt ulykkelige mennesker og deres pårørende.
En tidligere nabo forlot oss før jul, knapt 60 år gammel. Hennes samboer drakk seg ihjel - før han rakk å bli 50.
Kjenner ikke særlig til freak.no, men følger tråden om denne saken. Jeg kjenner godt til FB, etter mange års lesning. Hvis du kjenner FB godt, vet du at Flashback har en gruppe som heter "Droger". Denne gruppa gjør ikke FB til et suspekt forum.
At denne saken er en familietragedie, er det vel ingen uenighet om. Uavhengig av hvem som er gjerningspersoner.