Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Absolut. Och jag håller med i strategin. Men trillar i fällan att svara de värsta foliehattarna ibland.

Jag trillar i fällan varje dag. Är svårt att låta bli att ta dem på allvar. Sen ska jag inte förneka att jag ser en viss njutning i att påminna foliehattar om att Sektledaren förlorat ett fritt och rättvist val. Och han har ingen annan än sig själv att skylla på .
2016: Trumpsupportrar röstar på trump som president för att "drain the swamp"
2020: Trump visar sig vara den mest korrupta president i modern historia. Trump supportrar glömmer det där med "drain the swamp" och flyttar fram målstolparna. De menar nu att Trump går till val på att "bekämpa deep state"
Tror du verkligen att det går att argumentera rationellt med människor som inte vägrar låsa sig själva till en klar definition av vad de säger sig vara för eller emot?
Ifall Sektledaren Trump ställer sig på podiet ,drar ner gylfen,och pissar ner på sina väljare,samtidigt som han tvingar dem att acceptera att det regnar, ja då gör de precis detta.
Nu åter OnT:
I en tråd om valfusk så har ännu bara 3 anmälningar om valfusk upptagits. I 2 fall var det en fru till en make som råkat signera i fel ruta dvs hon bevittnade makens signatur men signerade på fel plats.
I en annan misstanke om valfusk så hade en bemanningsanställd råkat kasta 7 röster i fel hög. Hon förlorade jobbet.
Jag har ännu inte sett några bevis för valfusk och menar att tråden borde låsas den 6e januari