2020-12-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Han gjør jo bare samfunnsplikten sin, men det tolereres ikke av TT.

Det har jeg ingen problemer med at han gjorde så får politiet vurdere vitneutsagnet og troverdigheten hans. På lik linje med andre vitner som har gitt forklaring til politiet.

Det jeg ikke forstår er hvorfor denne personen ikke skal nevnes her inne eller diskuteres, når alle andre vitner, familiemedlemmer, naboer og siktede og "antatt" medvirkende navngis og diskuteres over en lav sko. Det finnes ingen sperre for hva som diskuteres, hvem som navngis eller hvilke rykter som blir satt ut om andre. Hvorfor kan man ikke diskutere eks-svogeren eller hans rolle i dette på lik linje med alle andre som blir diskutert her inne?
Citera
2020-12-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrushCandy
Det har jeg ingen problemer med at han gjorde så får politiet vurdere vitneutsagnet og troverdigheten hans. På lik linje med andre vitner som har gitt forklaring til politiet.

Det jeg ikke forstår er hvorfor denne personen ikke skal nevnes her inne eller diskuteres, når alle andre vitner, familiemedlemmer, naboer og siktede og "antatt" medvirkende navngis og diskuteres over en lav sko. Det finnes ingen sperre for hva som diskuteres, hvem som navngis eller hvilke rykter som blir satt ut om andre. Hvorfor kan man ikke diskutere eks-svogeren eller hans rolle i dette på lik linje med alle andre som blir diskutert her inne?

Du kan jo nevne han så mye du vil for meg.
Citera
2020-12-30, 23:32
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Fordi? Er det noe som TT skal forsøke å komme i forkjøpet med, noe som kan hjelpe TH? Er det Holden som ber dere om å fiske etter dette? Nei, ærlig talt! X-svogeren er kun et vitne i denne saken, ingenting annet. Jeg ønsker ikke at hans biler også skal bli ripet opp av dine meningsfeller.
Citera
2020-12-30, 23:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

det är en trådsanhet skapad av TT, om du läser lite här kommer den så att den ska fylla utrymme, så en trådsanhet blandad med KFK ser jag faktiskt på dessa påståenden från TT om detta som...
titta bara ikväll, inte en jävla TT som har kommit med några fakta om denna svågern...
Citera
2020-12-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Fordi? Er det noe som TT skal forsøke å komme i forkjøpet med, noe som kan hjelpe TH? Er det Holden som ber dere om å fiske etter dette? Nei, ærlig talt! X-svogeren er kun et vitne i denne saken, ingenting annet. Jeg ønsker ikke at hans biler også skal bli ripet opp av dine meningsfeller.

Rørende omsorg du har for x-svogeren, men jeg har ikke bedt deg om å navngi han, har jeg vel? Ja, Holden har bedt oss fiske på dette usedvanlige seriøse forumet om ikke vi kan finne ut noe om denne svogeren .Team TT har hotline til Holdens kontor hvor vi diskuterer daglige oppdateringer/teorier fra Flashback. Vi har nå sendt fantomtegningen av mistenkte i Espåssaken for å tipse om at det kan være TH som var i Geiranger 🤦‍♂️

Men seriøst? Hvorfor i all verden skulle vi hjelpe TH? Er det han som står bak så håper jeg han blir buret inne resten av livet. Sånn som alle som tar livet av et annet menneske bør gjøre. Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke kan diskutere denne ene personen, når alle andre blir det her inne. Er det noen han bør være redd for i såfall er det jo TH, så jeg antar han har politibeskyttelse dersom det er behov. Er det mine "meningsfeller" som ripet opp bilen til det vitnet? Hvem er mine meningsfeller? TT? Personlig vet jeg verken hvem vitnet er eller hvem som ripet opp bilen, men la oss håpe at folk besinner seg og ikke riper opp bilene til flere.

Skulle ønske at andre vitner, nær familie, naboer og andre frivillig eller ufrivillig involverte hadde blitt vist samme respekt. Å antyde at barna har vært med på dette er dog helt innafor å diskutere. Listen er ganske lang med mer eller mindre ville teorier og lite respektfulle personbeskrivelser av både offer, vitner, involverte og siktede.

Blir igjen overrasket hvor hvor sterke reaksjoner det skaper i denne tråden bare ved å nevne denne x-svogeren.
Citera
2020-12-31, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg håper politiet leser i tråden.

Fantombildet fra Trude Espås-saken, ligner på én av dem som nå er dømt ifm darkroom-saken.

Håper og tror at de har bedre ting å gjøre, men de titter sikkert innom, om ikke annet for å få seg en god latter.
Citera
2020-12-31, 00:26
Medlem
Farkostens avatar
[quote=CrushCandy|74132990
Blir igjen overrasket hvor hvor sterke reaksjoner det skaper i denne tråden bare ved å nevne denne x-svogeren.[/QUOTE]

La oss nå si at du er en av de nyregistrerte deltakerene her i tråden, og ikke har fått med deg så mye fra etterforskningen hittil. Du har tydeligvis valgt å avstå fra å ta til deg fakta om Txm Hxgwn som har kommet fram på en overveldende måte, og har allerede bestemt deg for at han ikke har noe med saken å gjøre.
1:du gjør deg selv irrelevant
2:x-svogeren er ikke siktet for noe som helst, og vitner trenger en form for beskyttelse for å stå fram. Rising med trusler på biler er ikke det jeg ønsker.

Er det problematisk for deg?
Citera
2020-12-31, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord
Men det var hun som satt å søkte på bolig der og på Finn.no, og søkte informasjon om hvordan gå frem ved skilsmisse.
Er du sikker på at det?
Hvor har du lest det?
Jeg har ikke sett at det har stått noe slikt i noen artikler.
Citera
2020-12-31, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det är en trådsanhet skapad av TT, om du läser lite här kommer den så att den ska fylla utrymme, så en trådsanhet blandad med KFK ser jag faktiskt på dessa påståenden från TT om detta som...
titta bara ikväll, inte en jävla TT som har kommit med några fakta om denna svågern...

Apropos KFK: Var det "TT" som trakk inn dette sinnsvake våset om Espås-saken? Har du, og andre i din krets, noensinne vist interesse for å finne ut om eks-svogeren kan være mer enn et vitne? Selvsagt ikke! "TT" møtes med angsbiterske reaksjoner. Hva slags diskusjon blir dette, hvis noen brukere konsesekvent nekter å innse at en person kan være noe mer enn et vitne? Det er masse eksempler på at et vitne har har endret status fra vitne til siktet, og senere til tiltalt og dømt.
Dette er fasiten i mange partnerdrap, hvor den ene parten forsvinner. Nøkkelvitnet var den siste som så partneren i levende live.
Og kutt ut dette "jævla TT". Dette er en barnslig hersketeknikk. Du kan bedre enn dette. Prøv heller på noe som ligner på et argument.
Citera
2020-12-31, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ska vi ta och hänga ut svågern också, på alla upptänkliga vis, liksom man gjort med TH?

Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord
Har svogeren drept noen?
Jeg tror at ingen av oss her i diskusjonen vet om TH har drept noen eller vet om han ikke har drept noen.
Jeg tror at ingen av oss her i diskusjonen vet om ekssvogeren har drept noen eller vet om han ikke har drept noen.

Men jeg har sett at enkelte her i diskusjonen har bestemt seg for at TH er skyldig. Flere av disse har en fryktelig dårlig uvane med å fremstille sine fantasier som fakta.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-31 kl. 00:51.
Citera
2020-12-31, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
La oss nå si at du er en av de nyregistrerte deltakerene her i tråden, og ikke har fått med deg så mye fra etterforskningen hittil. Du har tydeligvis valgt å avstå fra å ta til deg fakta om Txm Hxgwn som har kommet fram på en overveldende måte, og har allerede bestemt deg for at han ikke har noe med saken å gjøre.
1:du gjør deg selv irrelevant
2:x-svogeren er ikke siktet for noe som helst, og vitner trenger en form for beskyttelse for å stå fram. Rising med trusler på biler er ikke det jeg ønsker.

Er det problematisk for deg?

Nyregistrert profil går rett i strupen på meg. Jeg ler av dette, men dette understreker hvor maktpåliggende det er for noen å beskytte svogeren. Begrunnelsen skal visstnok være at eks-svogeren er et vitne. I likhet med MB. Hun har gjentatte ganger blitt mistenkt for å lyve, for å gi TH alibi. Så vidt jeg har registrert, har ingen leet på et øyelokk over disse grove beskyldningene. Dette er utrolig hyklersk, men jeg lar meg ikke overraske.
Og nå antyder du at "TT" jobber på oppdrag fra Hold*n?
Citera
2020-12-31, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Nyregistrert profil går rett i strupen på meg. Jeg ler av dette, men dette understreker hvor maktpåliggende det er for noen å beskytte svogeren. Begrunnelsen skal visstnok være at eks-svogeren er et vitne. I likhet med MB. Hun har gjentatte ganger blitt mistenkt for å lyve, for å gi TH alibi. Så vidt jeg har registrert, har ingen leet på et øyelokk over disse grove beskyldningene. Dette er utrolig hyklersk, men jeg lar meg ikke overraske.
Og nå antyder du at "TT" jobber på oppdrag fra Hold*n?

Det er da ingen her som nekter deg å poste navnet på svogeren, du får slutte med dette latterlige pjattet nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in