Citat:
Ursprungligen postat av
Farkosten
Fordi? Er det noe som TT skal forsøke å komme i forkjøpet med, noe som kan hjelpe TH? Er det Holden som ber dere om å fiske etter dette? Nei, ærlig talt! X-svogeren er kun et vitne i denne saken, ingenting annet. Jeg ønsker ikke at hans biler også skal bli ripet opp av dine meningsfeller.
Rørende omsorg du har for x-svogeren, men jeg har ikke bedt deg om å navngi han, har jeg vel? Ja, Holden har bedt oss fiske på dette usedvanlige seriøse forumet om ikke vi kan finne ut noe om denne svogeren .Team TT har hotline til Holdens kontor hvor vi diskuterer daglige oppdateringer/teorier fra Flashback. Vi har nå sendt fantomtegningen av mistenkte i Espåssaken for å tipse om at det kan være TH som var i Geiranger 🤦♂️
Men seriøst? Hvorfor i all verden skulle vi hjelpe TH? Er det han som står bak så håper jeg han blir buret inne resten av livet. Sånn som alle som tar livet av et annet menneske bør gjøre. Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke kan diskutere denne ene personen, når alle andre blir det her inne. Er det noen han bør være redd for i såfall er det jo TH, så jeg antar han har politibeskyttelse dersom det er behov. Er det mine "meningsfeller" som ripet opp bilen til det vitnet? Hvem er mine meningsfeller? TT? Personlig vet jeg verken hvem vitnet er eller hvem som ripet opp bilen, men la oss håpe at folk besinner seg og ikke riper opp bilene til flere.
Skulle ønske at andre vitner, nær familie, naboer og andre frivillig eller ufrivillig involverte hadde blitt vist samme respekt. Å antyde at barna har vært med på dette er dog helt innafor å diskutere. Listen er ganske lang med mer eller mindre ville teorier og lite respektfulle personbeskrivelser av både offer, vitner, involverte og siktede.
Blir igjen overrasket hvor hvor sterke reaksjoner det skaper i denne tråden bare ved å nevne denne x-svogeren.