Citat:
Ursprungligen postat av
Tennsfjord
Men Gjøvik var hjemstedet hennes, og det er nærliggende å tro at hun leitet der for å finne et sted til seg selv, og ikke til noen student.
Du har leitet etter bolig sier du. Men du har ikke vært i et forhold som var veldig vanskelig, og som var preget av vold og trusler. Og du har heller ikke forsvunnet. Anne satt også å leste om skilsmisse.
Det er når man legger sammen alle disse tingene at man ser det helhetlige.
Jeg tillater meg å si at jeg ikke tror på den historien om at du skal ha fyllt ut papirer og så glemt de av. Hvis du hadde fyllt ut slike papirer etter et langt forhold, så er det mer alvor. Man fyller ikke ut slike papirer etter en liten krangel.
Men alltså ... Här en till som just nu i dagarna fortsätter sedan 1 år att leta efter bostad i min hemtrakt, då det har blivit jobbiga relationer i grannskapet där jag bor. Till trots att jag har goda vänner i området.
Även om det dröjer, så vill jag leta ordentligt så att jag slipper flytta mer.
Jag var tidigare i ett
osäkert men inte våldsamt förhållande och såg till att stå i 3 olika bostadsköer, så att jag, om jag måste flytta snabbt, inte skulle behöva vänta så länge.
Poäng? Allt måste inte bero på våldsamheter och hot.
Och om, så hade det inte berott på den jag hade förhållande med, utan faktiskt för mig utomstående
som blandade in sig själva utan mitt samtycke.