Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Jeg har også lett både på facebook og finn.no etter boliger. På facebook for å hjelpe en student. På Finn.no bare for morro skyld. Etter mange år fant jeg også seperasjonspapirer i en skuff som jeg selv hadde fylt ut under en krangel og som jeg hadde glemt lå der. Sånt som kan skje etter et langt samliv.
Dette kan selvfølgelig bety at hun tenkte på å flytte, men det er like stor sannsynlighet for at hun ikke hadde tenkt det og det er ikke noe som vil holde i en rettsak. Hva vitnemålet av de i AA -foreningen betyr, må vi vite mer om før vi kan slå fast noe. Det er andre vitnemål fra de nærmeste de vennene og fra barna.
Vi vet også for lite om den x-svogeren som fremstår veldig mistenkelig.
Men Gjøvik var hjemstedet hennes, og det er nærliggende å tro at hun leitet der for å finne et sted til seg selv, og ikke til noen student.
Du har leitet etter bolig sier du. Men du har ikke vært i et forhold som var veldig vanskelig, og som var preget av vold og trusler. Og du har heller ikke forsvunnet. Anne satt også å leste om skilsmisse.
Det er når man legger sammen alle disse tingene at man ser det helhetlige.
Jeg tillater meg å si at jeg ikke tror på den historien om at du skal ha fyllt ut papirer og så glemt de av. Hvis du hadde fyllt ut slike papirer etter et langt forhold, så er det mer alvor. Man fyller ikke ut slike papirer etter en liten krangel.