2020-12-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hva vitnemålet av de i AA -foreningen betyr, må vi vite mer om før vi kan slå fast noe.

Med tanke på at anonymiteten i AA står så sterkt som den gjør så tviler jeg på at de det gjelder har avgitt vitnemål uten innhold av betydning. Jeg velger å tro det er blitt vurdert nøye før det ble bestemt å gå til politiet.

Med forbehold om at denne foreningen faktisk er AA. Jeg har bare lest det her i tråden.
Senast redigerad av Dlanod 2020-12-30 kl. 19:10.
Citera
2020-12-30, 19:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Fordi jeg vet hvem det er.

Ja, du tycker att det är dåligt att namnet på den här människan inte publiceras som namnet på många andra blir? då kan du namnge honom själv eller om du hittar en bild att lägga upp så att folk kan se likheten,
även om den är väldigt OT...
Citera
2020-12-30, 19:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dlanod
Med tanke på at anonymiteten i AA står så sterkt som den gjør så tviler jeg på at de det gjelder har avgitt vitnemål uten innhold av betydning. Jeg velger å tro det er blitt vurdert nøye før det ble bestemt å gå til politiet.

Med forbehold om at denne foreningen faktisk er AA. Jeg har bare lest det her i tråden.

håller med dig i detta, moralisk sekretessplikt bör och måste betyda mycket, detta är något som tydligt har diskuterats innan de kontaktade polisen och det verkar finnas en överenskommelse om att detta måste göras...

om det är AA detta gäller naturligtvis
Citera
2020-12-30, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg skrev dette innlegget i dag tidlig, men dagen har vært hektisk:
I løpet av kort tid vil det dukke opp en nyregistrert bruker. Brukeren vil vil utmerke seg med:
Et rødglødende hat mot TH.
En hang til konspirasjonstenkning.
Brukere som er i tvil om TH er skyldig, vil bli stemplet som TT.
Brukere som har fulgt tråden, vil gjenkjenne retorikken.

Nei, jeg er ikke klarsynt.

Samme rødglødende hatet som du har til svogeren?
Citera
2020-12-30, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg har også lett både på facebook og finn.no etter boliger. På facebook for å hjelpe en student. På Finn.no bare for morro skyld. Etter mange år fant jeg også seperasjonspapirer i en skuff som jeg selv hadde fylt ut under en krangel og som jeg hadde glemt lå der. Sånt som kan skje etter et langt samliv.

Dette kan selvfølgelig bety at hun tenkte på å flytte, men det er like stor sannsynlighet for at hun ikke hadde tenkt det og det er ikke noe som vil holde i en rettsak. Hva vitnemålet av de i AA -foreningen betyr, må vi vite mer om før vi kan slå fast noe. Det er andre vitnemål fra de nærmeste de vennene og fra barna.

Vi vet også for lite om den x-svogeren som fremstår veldig mistenkelig.

Men Gjøvik var hjemstedet hennes, og det er nærliggende å tro at hun leitet der for å finne et sted til seg selv, og ikke til noen student.
Du har leitet etter bolig sier du. Men du har ikke vært i et forhold som var veldig vanskelig, og som var preget av vold og trusler. Og du har heller ikke forsvunnet. Anne satt også å leste om skilsmisse.
Det er når man legger sammen alle disse tingene at man ser det helhetlige.
Jeg tillater meg å si at jeg ikke tror på den historien om at du skal ha fyllt ut papirer og så glemt de av. Hvis du hadde fyllt ut slike papirer etter et langt forhold, så er det mer alvor. Man fyller ikke ut slike papirer etter en liten krangel.
Citera
2020-12-30, 19:39
Medlem
Nottelitens avatar
det här är saker som diskuteras mycket här :

-I to av tre tilfeller, er det kvinner som tar initiativ til bruddet. Menn uttrykker ofte overraskelse over kvinnens avgjørelse når hun bryter ut.

-Mens kvinner sliter mest i forkant av bruddet, har menn det tøffere etterpå. Rundt en av tre skilte menn har psykiske problemer to år etter samlivsbruddet.

-Det er fire ganger så vanlig med selvmord blant skilte menn som blant menn som lever i ekteskap.

«Når hun føler seg trygg, har du det som plommen i egget. Det er et bra liv. Sexen er bra. Forholdet ditt er fylt av lek, glede og munterhet,»

klipp från den här länken :
https://www.nettavisen.no/livsstil/derfor-forlater-kvinner-mannen-sin/s/12-95-3423906638
Citera
2020-12-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ulovlig våpenbesittelse?

Ikke godt å si, han kan vel også bli fradømt å eie våpen for all framtid pga drapstruslene?

Men det er uansett bare blåbær i forhold til AE-saken.
Citera
2020-12-30, 19:56
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Han är nog inte inblandad där, åtminstone har media inte nämnt honom som utvecklare eller något annat...
Men fytti jävla helvette för en tragedi, 12 missade nu...

Ja 12 nu, inklusive barn. För jäkligt. Tänk vilken skräck. Usch usch usch.
Citera
2020-12-30, 20:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ja 12 nu, inklusive barn. För jäkligt. Tänk vilken skräck. Usch usch usch.

Ja, det är bara att hoppas att så många av dem som möjligt befinner sig i sina stugor eller är borta och besöker familj och vänner...
Citera
2020-12-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei dessverre, navnet på vedkommende er ikke publisert i media.

På tross av at denne personen er dømt så blir familien og den dømte beskyttet i media - i motsetning til TH.

Tankevekkende synes jeg.

Ja verkligen tankeväckande.
Eller väldigt typiskt, om min gissning till orsaken är rätt.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-30 kl. 20:11.
Citera
2020-12-30, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord
Samme rødglødende hatet som du har til svogeren?

Ska vi ta och hänga ut svågern också, på alla upptänkliga vis, liksom man gjort med TH?
Citera
2020-12-30, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ska vi ta och hänga ut svågern också, på alla upptänkliga vis, liksom man gjort med TH?

TH kan jo bare stille til avhør så slipper vi å spekulere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in