Citat:
Ursprungligen postat av
yidarmy123
Har den här frågan tagits upp tidigare så får jag ursäkta våra kära moderatorer för min lathet och snällt be dem ta bort skiten.
MEN!
Man ser en övergripande kultur av censur som breder ut sig över hela vår värld; främst i Sverige (då det blir lättare att upptäcka den här av uppenbara skäl.)
Men tror ni, som jag med halvparanoida tankar blandat med rationella tankar, att även flashback kan stängas ner i framtiden när kinesernas makt breder ut sig än mer? När PK-fantatismen tar över totalt till 100 knyck?
Ställ frågor om ni undrar hur jag tänker.
Allt gott
Vilka siter menar du har stängts ner? Snackar du Swegot, Fria tider och annan dynga har de inte stängts ner, däremot har somliga företag tröttnat och erbjuder inte längre sin plattform för nötterna.
Ett hot mot demokratin? Nej, knappast... Fria tider skulle aldrig någonsin låta mig skriva krönikor i deras egna publikation så varför fan skulle Youtube vara snällare?
Edit: "Google ägs av judar och Google äger Youtube. Befolkningsutbytet orkestrerat av Rothchild, Illuminati, Wallenbergarna och Bonnier är mer eller mindre bevisat enligt alt.right.
Hur fan kan man som kund tro att det är gångbart att gång på gång snacka skit om den som erbjuder en plats att synas? Nu har jag inte lika mycket kapital som Google men skulle aldrig hjälpa någon att nå ut med sitt budskap om det gällde att smutskasta mig.