2020-12-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vik1n9sooon
Vilka inblandade?
Snälla kan någon komma med lite info, vilka mer blev skjutna? Warsame som dog, för mig någon släkting i shottaz hette warsame? Är det släkt på något sätt?
Citera
2020-12-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Snälla kan någon komma med lite info, vilka mer blev skjutna? Warsame som dog, för mig någon släkting i shottaz hette warsame? Är det släkt på något sätt?

Warsame är ett vanligt efternamn i dessa områden.
Citera
2020-12-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
Vad exakt är fel på dessa sjuka äckel?? Har de inte fötts av kvinnor som tagit hand om dem? Hur är det möjligt att bli så empatistörd? Varför får de ens gå på våra gator! De borde alla vara inlåsta och aldrig vara bland människor. Avskum och avskum till föräldrar som inte lyckats ge dem en droppe av medmänsklighet och hjärta. Tvi vilka bottenskrap

Du måste förstå att föräldrarna är minst lika lågintelligenta människor på nära nog ap-nivå och hade öht inte ens levt om inte svenska skattebetalare hade gett bort delar av sin välfärd för att dessa aningslösa primater ska få leva i ett utvecklat samhälle. Tragiskt, jag vet. Skyll inte på mig iaf.

Vad vet vi om den tredje skjutne? Verkar vara lite av ett spöke som det inte nämns någonting om.. finns han ens?
Citera
2020-12-30, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Sjukt rörig tråd, varför skriver folk om någin misshandel? Den här tråden handlar ju om skjutningarna ?
Jag såg något klipp på en blodig kille är det killen som dog i natt eller?

Det spekuleras kring att en tidigare dödsmisshandel är upprinnelsen som resulterat i denna skjutningen. Mycket ghetto-folk vill visa vad dom vet genom att länka nåt klipp osv.

Rätt meningslöst då vi redan vet att stamkrigande sotrör ställer till med elände var än dom befinner sig och oavsett vad som kan tänkas skett tidigare.

Det enda som kan tänkas bli intressant i detta fallet torde vara teknisk bevisning.
Citera
2020-12-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strikerbyn
Warsame är ett vanligt efternamn i dessa områden.
Warsame hette väl en av mördarna på
vår kök och bar i Göteborg.
Sitter på livstid.
Skön släkt 😖
Citera
2020-12-30, 21:57
Medlem
Planeras en stor hämnd i helgen och fotfolk börjar trilla in i Stockholm. Orkar polisen köra trafikkontroller nu eller kommer vapen kunna komma in l stan inför helgen?
Citera
2020-12-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AZ9
Warsame hette väl en av mördarna på
vår kök och bar i Göteborg.
Sitter på livstid.
Skön släkt 😖
Det är ett vanligt namn typ Eriksson
Citera
2020-12-30, 22:13
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Enligt en vän så är typ insatsstyrkan (?) på gång med att göra nått i Alby just nu.
Tydligen någon van med stege och släp samt massa civila bilar, polisbuss osv.

Kan det ha något med detta att göra kanske?
Hoppas jag inte förvarnat någon som snart ska bli gripen bara..

Största fittan i tråden var du helt klart, om det du skriver är sant. Du är en horunge som avslöjar sånt.
Citera
2020-12-30, 22:14
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Planeras en stor hämnd i helgen och fotfolk börjar trilla in i Stockholm. Orkar polisen köra trafikkontroller nu eller kommer vapen kunna komma in l stan inför helgen?
Du tror inte det redan finns vapen i stockholm som räcker för ett litet krig?
Citera
2020-12-30, 22:19
Medlem
Kan nån lägga ut en film som funkar!?
Den utlagda funkar inte.
Citera
2020-12-30, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av Leverproblem
Kan nån lägga ut en film som funkar!?
Den utlagda funkar inte.
En film på vad? Det finns ett antal filmer länkade i tråden.
Citera
2020-12-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Instagram på bo`?
hanad.163
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto