Citat:
Uppenbarligen så har du svårt att förstå saker, men det är klart det behöver man inte när pappa krattar framför en.
Att jobba som jurist i london med 85 k i lön tyder på att man är extremt junior, strax över vad assistenterna (sekreterarna) tjänar. Och det är faktiskt uselt om man jobbar som advokat och har fyllt 30.( I paritet med att man ligger på knappt 30 i en svensk mellanstor stad).
Utan pappas pengar får du bo med några kompisar alternativt pendla nån timme, du kan knappast köpa en bostad för 10 ggr din inkomst. Är rätt tuffa regler runt lån där du nu bor(om du gör det, tvivlar faktiskt).
Men som jag skrev pappas pojk blir förnärmad när man klär av honom.
Att jobba som jurist i london med 85 k i lön tyder på att man är extremt junior, strax över vad assistenterna (sekreterarna) tjänar. Och det är faktiskt uselt om man jobbar som advokat och har fyllt 30.( I paritet med att man ligger på knappt 30 i en svensk mellanstor stad).
Utan pappas pengar får du bo med några kompisar alternativt pendla nån timme, du kan knappast köpa en bostad för 10 ggr din inkomst. Är rätt tuffa regler runt lån där du nu bor(om du gör det, tvivlar faktiskt).
Men som jag skrev pappas pojk blir förnärmad när man klär av honom.
😂😂😂😂
Åå herregud vad efterbliven du är.
En jurist på MSA, vinge etc i Stockholm har ingång på 30,000 SEK i månaden.
En Solicitor på brittiska byråer har ingång runt £60-70k. Min vän började på Kennedys med ingång på £45 (vilket är mer än MSA i Stockholm) 😂😂. Mishcon de Reya där jag började har ingång på £60 och är en topp-firma. Finns ett par amerikanska byråer i London som erbjuder £100,000 med intag på kanske 4-5 personer om året (s.k white shoe) men sånt vet du inget om din lilla knegare 😂.
Nu bevisar du att du är ett riktigt trash med valkar i händerna på fabriksgolvet som inte har någon kunskap utanför den lilla byn du bor i.
Seså, sätt dig i din fattiga Volvo och kör till Ikea där du köper dina fattiga möbler till ditt fattiga hushåll 😂
Själv ska jag njuta av denna lediga dag och smutta på något dyrt med tanken om att jag som 19 åring tjänade mer än vad du gör som gammal gubbe 😂😂😂😂😂
/C