Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
Vid genomgången av 15000 slumpmässigt utvalda valsedlar hittade man egentligen ingen felaktig. Det var samma käring som signerat 2 men tveksamt fusk på den. I de eftervalsundersökningar som gjorts de senaste 20 åren i USA har man ett liknande resultat, inga felaktigheter hittas. Jag tror man får tänka om och fundera på hur ett valfusk skulle kunna gå till och leta där fusket har kunnat genomföras. Att man kör runt med 200000 valsedlar i en lastbil är inte nödvändigtvis ett fusk, på något sätt måste ju valsedlarna transporteras. Problemet för dom som tror på fusk är att dom verkar ha väldigt dålig kunskap om valprocessen. Mitt tips till USA om framtida val: ID på unika valsedlar. Modell löpnummer.
Mike Pence
Nu skall vi försöka hålla oss till verkligheten. De valsedlar som du pratar om transporterades över statlig gräns. Det är förbjudet och straffbart. Vi kan även notera att fråga oss hur +200.000 valsedlar för Pennsylvania hamnat i New York och därefter mitt i natten transporteras "tillbaka" till Pennsylvania.
Tror du får acceptera att ingen som använder sig av sunt förnuft kommer köpa att detta val inte innefattar
enorma mängder röstfusk. Det är dock bara en av anledningarna till varför Joe Biden inte kommer sätta sin for i Vita Huset.