Citat:
Ursprungligen postat av
taenok
Visar han bara att det är så?
Är det inte också så i praktiken?
UK kan både skydda sin befolkning tidigare och starta igång sin ekonomi fortare än med en EU boja runt ankeln.
Jo, jag tycker också att Brexit är en bra grej, och hoppas även på en Svexit. Men just när det gäller den här frågan, så tror jag att det är bra att inte stressa igenom godkännandet. Så väldigt mycket står ju på spel. Om det skulle bli en massiv våg av biverkningar i Storbritannien, medan vi slipper dem för att EU väntade litet - så står Johnson verkligen där med byxorna nere!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tveskaeg
Jeg er helt enig i at det ikke må gå for stærkt, men hvorfor ikke aflevere ansøgningen allerede nu, hvis de har tiltro til at den kan blive godkendt i USA?
Så kan EU starte deres undersøgelser og eventuelt lave en godkendelse med forbehold for resultaterne fra forskningen i US.
Jag misstänker att ansökan måste vara komplett med alla bilagor, innan den kan lämnas in och stämplas som ankommen. Det brukar vara så. Men visst skulle man kunna släppa lite på formaliteterna nu! Det är för övrigt möjligt att undersökningarna redan har påbörjats, i hemlighet.