2020-12-30, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Om bildene av TH er fra 80 tallet kan du dokumentere siden det er du som påstår det.
Vedder en million på at det er noe du selv koker sammen.
Ett særdrag jeg ser er den skjeve overleppa til TH.
Ingen tegner av fantomtegninger ville ha tegnet en skjev overleppe hvis ikke vitner beskrev vedkommende med skjev overleppe. Og TH har på mange bilder skjev overleppe.
Det betyr selvsagt ikke at han har noe med drapet på Espås å gjøre men så det får andre gripe fatt i hvis det er noe.

https://imgur.com/a/XOKQLog

Bildene av TH er her og de er fra 17 mai-feiring på 1980-tallet.

Les

Link

https://www.vg.no/spesial/2019/lorenskog-forsvinningen-ett-aar/?maaned=november2018
Citera
2020-12-30, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Bildene av TH er her og de er fra 17 mai-feiring på 1980-tallet.

Les

Link

https://www.vg.no/spesial/2019/lorenskog-forsvinningen-ett-aar/?maaned=november2018

Ja men det har heller ingenting med poenget å gjøre, poenget er hvordan TH så ut i 96.
Citera
2020-12-30, 07:15
Medlem
Citat:
Om bildene av TH er fra 80 tallet kan du dokumentere siden det er du som påstår det.
Vedder en million på at det er noe du selv koker sammen.
Ett særdrag jeg ser er den skjeve overleppa til TH.
Ingen tegner av fantomtegninger ville ha tegnet en skjev overleppe hvis ikke vitner beskrev vedkommende med skjev overleppe. Og TH har på mange bilder skjev overleppe.
Det betyr selvsagt ikke at han har noe med drapet på Espås å gjøre men så det får andre gripe fatt i hvis det er noe.

https://imgur.com/a/XOKQLog

Ser likheter i frisyre, ansiktsform, nese og munn. Men der stopper det, TH har ganske smale øyne og en annen kroppsfasong enn tegningen.
Kan heller ikke se for meg at TH har noe med Espås saken å gjøre?

Det ville ikke forundre meg om TH var involvert i andre drap men da har det med penger eller makt å gjøre. Som feks Wiborg saken.
Citera
2020-12-30, 07:17
Medlem
Citat:
Ja men det har heller ingenting med poenget å gjøre, poenget er hvordan TH så ut i 96.

Her er en bildene på TH år 2001 som jeg fant

Link

https://www.dn.no/staticprojects/2020/04/tom-hagen/
Citera
2020-12-30, 07:24
Medlem
Citat:

Bildene på hvordan TH så ut i 96 kan hva vanskelig og finne
Citera
2020-12-30, 07:30
Medlem
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Espås-saken

Tviler på at TH er involvert i denne saken selv om tegningen har noen likhetstrekk.
Citera
2020-12-30, 13:19
Avslutad
Citat:
Jeg registrerer at uttalelsen det er ikke som dere tror blir repetert av deg i omtrent annenhver setning. Den uttalelsen fant sted når saken var på et helt annet stadium enn i dag. Likevel så gjentar du det til det kjedsommelige, leker at du har et poeng.
Dette er ikke en lek, men jeg registrerer at du ikke ser alvoret i denne saken, mtp alle fjasete kverulerende nonsens-kommentarene dine. Det blir vel mye dobbelmoralsk bajasisme fra din side.

Innlegget mitt forklarer hvorfor SH ikke kan forsvare TH ifm lekkasjene i media, pga at det er klausulerte opplysninger. Det sier ganske mye om hvilken innstilling politiet har i denne saken, og det er ikke et pent bilde kombinert med lekkasjene.
Du trenger ikke forsøke å late som at saken er løst, så når SH har sagt at "det er ikke som dere tror", så kan jeg påminne deg om, at tiden som har gått siden SH uttalte de ordene, så har uttalelsen blitt styrket. Politiet har ingen styrket sak siden den gang. Det politiet mente var bevis, viste seg å være en illusjon, så SHs ord står ved lag.

Du henger her i tråden og er stor i kjeften, noe mer ser jeg ikke i dine korte setninger.
Citera
2020-12-30, 13:41
Avslutad
Jeg håper politiet leser i tråden.

Fantombildet fra Trude Espås-saken, ligner på én av dem som nå er dømt ifm darkroom-saken.
Citera
2020-12-30, 14:33
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Jeg registrerer at uttalelsen det er ikke som dere tror blir repetert av deg i omtrent annenhver setning. Den uttalelsen fant sted når saken var på et helt annet stadium enn i dag. Likevel så gjentar du det til det kjedsommelige, leker at du har et poeng.
Enig, den meningsløse setningen fra SH blir brukt av TT for det den er verdt som nå eneste gjenværende halmstrå for å forfekte TH’s uskyld.

Setningen betyr ikke annet enn at «det er ikke som dere tror, det finnes ikke dna eller fingeravtrykk som knytter TH til drapet på sin kone». Hva visste vel SH om hva «vi» tror? Hva er revolusjonerende i dette utsagnet? Et tåpelig og lite gjennomtenkt utsagn totalt uten betydning fra en som er godt betalt for å snakke TH’s sak.
Citera
2020-12-30, 15:43
Medlem
Citat:
Neimen har det stått her i tråden att bilden er från 80, ja da kan du vel dokumenter det. Eller hur?

Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om det for jeg vet at du lyver.

Men hva er poenget ditt?

Någon skrev "Bilden verkar vara från 80 -talet" - varför ska jag komma ihåg vem som skrev det?
Poäng? Varför ska det finnas poäng med allt.
Jag tänkte att fantombilden i så fall föreställer någon som är ungefär 16 år äldre än TH på bilden-
Då minskar relevansen för jämförelse något, i och med att man förändras på 16 år.
Sådant ska man ha med i tankarna när man letar efter likheter. Det underlättar jämförelse.

Om du kallar detta för "poäng", så varsågod.
Din invändning är ju konstig. Vill du inte att man ska jämföra bilden och fantombilden med de fakta som kan finnas?
Kanske brukaren som skrev att bilden av TH verkar vara från 80 -talet kan anmäla sig här?
Inlägget gjordes ganska nyligen, efter det fantombilden lanserades.
Tydligen viktigt för Sugar Dandy fantisera in TH i fantombilden.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-30 kl. 16:20.
Citera
2020-12-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg håper politiet leser i tråden.

Fantombildet fra Trude Espås-saken, ligner på én av dem som nå er dømt ifm darkroom-saken.

Men legg merke til noe annet: nvaf forsøkte å bringe eks-svogeren inn i tråden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Espås-saken utmerket som lynavleder.
Citera
2020-12-30, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Ser likheter i frisyre, ansiktsform, nese og munn. Men der stopper det, TH har ganske smale øyne og en annen kroppsfasong enn tegningen.
Kan heller ikke se for meg at TH har noe med Espås saken å gjøre?

Det ville ikke forundre meg om TH var involvert i andre drap men da har det med penger eller makt å gjøre. Som feks Wiborg saken.

Om jämförelsen mellan bilden av TH och fantombilden ... Det kan ju påverka hur många år som gått mellan de två bilderna också. om man ska jämföra alls-
TH är ingen sexualförbrytare! Inte heller är han den typen av människa!
Det är nog riktigt subjektiva fantasier som uttrycks på detta sätt av den brukare du svarar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in