2020-12-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Da saken enda var ganske fersk var jeg i et middagsselskap. Der var det en som mente å vite at AEH hadde et forhold til en som bodde i Drøbak. Så lenge dette ikke er bekreftet, så er det for meg kun rykter. Hvis det stemmer, så trekker jeg heller ikke automatisk den konklusjonen at TH er GM. Kan like gjerne være elskeren.

Det hadde vært litt interessant å vite hvor x-svogeren bor. Om han bor i Drøbak, eventuelt om han har bodd der tidligere.

Og hvis han bor der, blir også bilen i Ås interessant.

På fisketur?
Citera
2020-12-30, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
På fisketur?

Tror nok du har rett i det, dessverre.
Citera
2020-12-30, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hvis du ikke utelukker at det er TH som står bak så kan du i det minste holde opp med å dumforklare andre som mener at det er TH som står bak.

Og kan du ikke slutte med det så beviser det at du er en idiot.

Nå var det faktisk du som skrev dette: Jeg visste at nordmenn var naive, men det får være grenser.

Det jeg har sagt er at det dummeste jeg ser er å forhåndsdømme og jeg vil legge til, spesielt når det finnes så lite bevis som i denne saken.
Senast redigerad av nvaf 2020-12-30 kl. 00:13.
Citera
2020-12-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
På fisketur?

Det kan godt hende. Jeg aner ikke og du aner ikke.

Jeg skrev at det bare er et rykte, men her spekulerer vi alle sammen.

Ingen her vet noen ting, selv om det kan se ut til at enkelte ser ut til å mene at saken er oppklart. Det er den ikke.
Citera
2020-12-30, 00:16
Medlem
Citat:
Det kan godt hende. Jeg aner ikke og du aner ikke.

Jeg skrev at det bare er et rykte, men her spekulerer vi alle sammen.

Ingen her vet noen ting, selv om det kan se ut til at enkelte ser ut til å mene at saken er oppklart. Det er den ikke.

Det er ingen som har sagt at saken er oppklart, det er bare du som legger vrangvilja til.
Citera
2020-12-30, 00:23
Medlem
Citat:
Det er ingen som har sagt at saken er oppklart, det er bare du som legger vrangvilja til.

Dette skrev du : ja jeg tror også at saken i bunn og grunn er oppklart men at det gjenstår og finne fellende beviser, men indisiekjeden er nå blitt så lang at det kan hende at det er nok for en fellende dom.

Når du først er inne på dette med å være naiv : - Hvis du tror de har nok til en fellende dom på nåværende tidspunkt, må du være naiv.

Da hadde ikke alle disse lekasjene skjedd. Da hadde det vært stille før stormen nå.
Citera
2020-12-30, 00:26
Medlem
Citat:
Dette skrev du : ja jeg tror også at saken i bunn og grunn er oppklart men at det gjenstår og finne fellende beviser, men indisiekjeden er nå blitt så lang at det kan hende at det er nok for en fellende dom.

Når du først er inne på dette med å være naiv : - Hvis du tror de har nok til en fellende dom på nåværende tidspunkt, må du være naiv.

Da hadde ikke alle disse lekasjene skjedd. Da hadde det vært stille før stormen nå.

Hvor skrev jeg at jeg tror at de har nok til en fellende dom?

At du ikke forstår hva det du leser er ditt problem og ikke mitt.
Citera
2020-12-30, 00:29
Medlem
Citat:
Hvor skrev jeg at jeg tror at de har nok til en fellende dom?

At du ikke forstår hva det du leser er ditt problem og ikke mitt.

Ok, da får jeg omformulere litt. Du tror det kan hende det kan være nok til en fellende dom.
Citera
2020-12-30, 00:31
Medlem
Citat:
Da saken enda var ganske fersk var jeg i et middagsselskap. Der var det en som mente å vite at AEH hadde et forhold til en som bodde i Drøbak. Så lenge dette ikke er bekreftet, så er det for meg kun rykter. Hvis det stemmer, så trekker jeg heller ikke automatisk den konklusjonen at TH er GM. Kan like gjerne være elskeren.

Det hadde vært litt interessant å vite hvor x-svogeren bor. Om han bor i Drøbak, eventuelt om han har bodd der tidligere.

Og hvis han bor der, blir også bilen i Ås interessant.

Mycket intressant. Kanske någon vet ..?
Citera
2020-12-30, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Mycket intressant. Kanske någon vet ..?

Det som beviselig er sant var at AE var på flyttefot til Gjøvik.
Citera
2020-12-30, 00:44
Medlem
Det var mange som ville se på fantomtegningen av Trude Espås sin drapsmann og TH.

https://imgur.com/a/XOKQLog
Citera
2020-12-30, 00:47
Medlem
Citat:
Det som beviselig er sant var at AE var på flyttefot til Gjøvik.

OK, vi får se om det finns något att tillägga-
Kanske fanns det fler anledningar till att AEH såg sig om efter annan bostad..
Kan finnas fler män i bakgrunden än de vi skrivit om i olika teorier och tankskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in