Citat:
Ursprungligen postat av
Yttrandefriden
Han sänder live för sin fanbase någon gång ibland men inte som förr. Och så reser han till städer och träffar folk som gillar honom och säljer där. Tror inte han känner någon saknad alls av den där tidigare skiten
Du verkar ha lite koll, jag har för mig att någon korvtillverkare (sorunda korv?) ville börja marknadsföra och sälja "Helldog" eller "Harakirikorv" i större skala, ut mot butik och liknande. Eller om dom redan gjort det och att det blev en fight om varumärkesintrång eller liknande.
Är jag het ute och cyklar eller vet du om det blev något av detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
jackdaniels1098
Den som i tråden omnämnt Jesper som Sverigekändis och allt vad det var kanske har en avvikande definition av begreppet. Visst, en del folk kände till hans existens fördelat över Sverige. Frågan är om hans sk. kändisskap hade en positiv eller negativ klang hos de som betraktat hans utspel? Oavsett påstår jag att det krävs oändligt mycket mer för att betraktas som känd. Om inte skribenten menar ”känd” som t.ex. ”Den där kända byfånen som står vid rondellen och vinkar i stad X” eller i bästa fall ”(Halv)Känd som d-kändis för endast en sak och dessutom via ehmm, youtube och inget annat”. Då kan jag förvisso vara beredd att hålla med.
Eller så kan ju folk ha olika smak också. Alla gillar inte Junior bara för att han är lika känd men genom SvT.