2020-12-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag har bara skrivit snälla saker på annas insta, idag får jag upp denna bild, är jag blockerad nu?

https://postimg.cc/T5W9TQ5x
Beklagar att du drabbats av Annas blockeringsfinger.
Det är en stor förlust att vår största leverantör av info från Vita Huset i Odensala nu fått förhinder.
Skitåret 2020 avslutas verkligen illa.
Citera
2020-12-29, 13:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Jag ser hennes IG precis som vanligt och hon har fortfarande över 56 tusen följare.
Skriver hon inget om det viktiga samtalet?
Citera
2020-12-29, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Skriver hon inget om det viktiga samtalet?

Nej. Ingen uppdatering där. Bara uppmaningar om att skicka nyårshälsningar från henne via hennes profil på memmo.
Citera
2020-12-29, 14:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Nej. Ingen uppdatering där. Bara uppmaningar om att skicka nyårshälsningar från henne via hennes profil på memmo.
Varför allt prat om det där kvinnosaksärendet hon låg vaken för, det verkar ju vara en struntsak jämfört med memmohälsningarna hon tigger om nu? Som vanligt då, mystik och svammel.
Citera
2020-12-29, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Beklagar att du drabbats av Annas blockeringsfinger.
Det är en stor förlust att vår största leverantör av info från Vita Huset i Odensala nu fått förhinder.
Skitåret 2020 avslutas verkligen illa.

Ja nu sällar jag mig till skaran då som hoppas ni andra kan fortsätta leverera bilder
Citera
2020-12-29, 14:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ja nu sällar jag mig till skaran då som hoppas ni andra kan fortsätta leverera bilder

Eller så skapar du ett nytt konto, nemas problemas.
Citera
2020-12-29, 15:40
Medlem
Citat:

Trodde aldrig att du skulle åka ut !
Du måste ha levererat de "bffs och hjärtan" behövde..🤔
Hur kommer det sig...?
Gammal gubb kuk klarade så länge

Är det att man säger "Anna du är fortfarande så stor!!" Tvetydiga meningar ?
Citera
2020-12-29, 16:04
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
För att inte tala om "Det finns en morgondag" som hon framförde i Melodifestivalen 1987. Obegripligt att den kom sist. Juryn förstod sig inte på Anna Books mäktiga tolkning av den låten. Och själv är hon märkligt tyst om denna prestation.

Och är det bara jag som saknat Anna Books medverkan i SVT:s hyllningsprogram till Marie Fredriksson nyligen, där gräddan av artister framförde den avlidna sångerskans bästa låtar. Men tänk vilket lyft till oanade nivåer Anna Book hade kunnat göra av "Ännu doftar kärlek", "Sparvöga" för att inte tala om "It must have been love". Skärpning, SVT!
Hahaha.
Anna Book tolkar Marie Fredriksson, det hade blivit en viral succe.
Fattar inte varför hon inte bara släpper på prestigen och är sig själv och cashar in.
Som Eilert Pilarm typ, (no offense Eilert)
Citera
2020-12-29, 16:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför allt prat om det där kvinnosaksärendet hon låg vaken för, det verkar ju vara en struntsak jämfört med memmohälsningarna hon tigger om nu? Som vanligt då, mystik och svammel.

Nu tar hon 500 igen. 750 om man vill få videon levererad inom 24 timmar. Tyvärr kan man inte se hur många videos hon sålt, men hon har fått nio recensioner. Så det verkar som hon gör en om dagen i all fall. Då kanske hon har råd med en hummer till nyår? Eller blir det hummer a la Anna? En pimpad räka? Det går lika bra. Säger vi.
Citera
2020-12-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Trodde aldrig att du skulle åka ut !
Du måste ha levererat de "bffs och hjärtan" behövde..🤔
Hur kommer det sig...?
Gammal gubb kuk klarade så länge

Är det att man säger "Anna du är fortfarande så stor!!" Tvetydiga meningar ?

tror jag vet mitt misstag, jag kommenterade något på nån sida att så länge anna book inte är med i så mkt bättre är jag glad, antar att donnan såg den.
Citera
2020-12-29, 17:11
Medlem
Citat:
tror jag vet mitt misstag, jag kommenterade något på nån sida att så länge anna book inte är med i så mkt bättre är jag glad, antar att donnan såg den.

Når hennes klåfingrar överallt ?
Om hon linsluser alla sajter och kommemtarsfält förstår jag att hon är utbränd 😄
Hur kan hon koppla ihop användare rytt67 med flamma75 tex ?
Citera
2020-12-29, 18:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja hon hugger med blockeli-block fingret direkt hon ser det minsta negativa som skrivs om henne(enligt henne själv). Så det gäller att tänka på vad man skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in