Citat:
Ursprungligen postat av
Coysman
Det hadde vært morsomt om alle pesoner her inne som er så bombesikker i sin sak om at Hagen er skyldig kan fremlegge hva de mener er grunnen til det. En ting er å synse, og da tror man men den skrivemåten en del bruker vitner nesten som om at saken er avklart.
Jeg har enda ikke lest noen plass om et eneste bevis i saken. Ei heller at Hagen har løyet om noe som helst. Slik jeg har oppfattet det er det mange som mener nettopp dette men etter min oppfatning er det kun hvordan man tolker det som skrives.
Pr.i dag ser jeg svært mørkt på at saken vil bli oppklart noensinne. Håper virkelig jeg tar feil for om hun er tatt av dage bør den/de ansvarlige stilles til rette.
Synes f.eks at politiet er uklare når de først sier noe. Futurumennene. Erdet sporet lagt bort eller kommer de ikke videre med sporet? Det samme gjelder BMW sporet i Ås. Lagt bort, eller står fast. Synes også dette med Hettemannen/mennene er rart. Noe kan skurre der. Bruker en "evighet" å melde seg. Er det for å rigge alibi og spor eller finnes det fortsatt lokale folk i Lørenskogområdet som aldri leser en nyhet? Merkelig i min bok.
Ja, vilken tid det tog för Metro/hettemannen att anmäla sig.
Var det konstruerat, för att få det gjort, låta det falla i glömska sedan?
Mannen som promenerade
efter hettemannen!I samma slags klädsel med undantag av något blixtlås, i samma gångstil och tempo!
Märkligt att detta är lämnat därhän.
Liksom övrigt som du beskriver.
2 vittnen i Ås säger samma sak om en röd BMW. Man hittar inte bilen trots att den hade ett ovanligt tanklock.
Man lämnar det. "Vittnena söker uppmärksamhet" har det sagts sedan.
Fiskarna på bryggan - som uppförde sig ohövligt och bryskt mot förbipasserande.
De uppehöll sig mer eller mindre dagligen där -ända tills AH försvann.
Då försvann även "fiskarna".