2020-12-26, 17:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Apropå aggressiva targets har Amir vaknat på fel sida idag... Han orkar inte längre skriva att han heter Amir utan han skriver i första messet: Tid, plats, knulla eller försvinn!
Han är riktigt förbannad idag. Fick han inga julklappar kanske? Han måste nog jobba på sin attityd. Kan vara svårt att hitta en en tjej som kan dra åt helvete om hon inte kommer och knullar direkt🤔
2020-12-27, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Så jävla många är det inte som fixar det här jobbet heller. En del Targets är så vidriga att man måste logga ut och hämta andan. Är det förresten någon som har sett till Johnny och älgen. Börjar fundera på var han är?

Jag såg han för typ nån dag sen. Så jävla trött på det där älgkortet så jag kan spy. Han försökte smöra litegrann för en gångs skull och då frågade jag om han var ursprungligen från Nässjö eller om han kom från Jönköping från början Jag vet dock inte vad han svarade.
2020-12-27, 03:12
Medlem
En gubbe hade virat presentpapper och knytit ett presentband runt sin lite mindre än medium stora erektion. Som tur är skickade han en bild på paketet.

Älskar julen. Det är kö föresten.
2020-12-27, 16:15
Medlem
In och hjälp med cw kön nu då flickor, motivation är inte lika hög för en efter bonsen men stor kö finns

edit: 20 min senare det är lungt nu
Senast redigerad av BronyFurry 2020-12-27 kl. 16:39.
2020-12-27, 19:06
Medlem
stitchbitchs avatar
Låter som ni haft det trevligt över jul. 😄

En fråga, vad är det man ska ta screenprints på och skicka till vem?
2020-12-28, 06:25
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Skicka det till Elin, hon är den coach som är mest älskad av alla operatörer.

Vad gör man om nån med taggen Oper sabbar konversation efter konversation. Rapporterar man den till Jh coachen med?

Alltså nån som typ frågar hur frugan mår ett meddelande efter att target berättar att hon dog förra månaden och sån skit.
Senast redigerad av Bbobi 2020-12-28 kl. 06:51.
2020-12-28, 08:51
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vad gör man om nån med taggen Oper sabbar konversation efter konversation. Rapporterar man den till Jh coachen med?

Alltså nån som typ frågar hur frugan mår ett meddelande efter att target berättar att hon dog förra månaden och sån skit.

Ja men vadå man kan väl fråga det ändå? Brukar jag göra. Sen om target får damp så bara man säger "Men jag menade ju hur hon mår i himlen? För hon är väl i himlen, inte helvetet väl hihi? Puss och kram"
2020-12-28, 09:52
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ja men vadå man kan väl fråga det ändå? Brukar jag göra. Sen om target får damp så bara man säger "Men jag menade ju hur hon mår i himlen? För hon är väl i himlen, inte helvetet väl hihi? Puss och kram"

Mjo men många tittar ju inte ens ner till det senaste loggat och frågar saker som precis har tagits upp så ska man sitta där då och förklara när target är sur för man inte läser hans meddelanden. Finns absolut ingen moral att skydda någon som försöker tjäna mer pengar på bekostnad av nästa operatörs tid.
2020-12-28, 10:12
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Mjo men många tittar ju inte ens ner till det senaste loggat och frågar saker som precis har tagits upp så ska man sitta där då och förklara när target är sur för man inte läser hans meddelanden. Finns absolut ingen moral att skydda någon som försöker tjäna mer pengar på bekostnad av nästa operatörs tid.
För jövla svinig får man inte vara så jag hade anmält det.
2020-12-28, 10:39
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Äsch, man får vara lite kreativ. Är ju bara kul när target blir sur. Då skriver man ju bara att man sätter på sambamusik och klär av sig naken och börjar dansa och skaka rumpan för target
2020-12-28, 10:48
Medlem
Citat:

Du kan ta en print screen och skicka till den coachen som är online. Du kan ta print på sånt som du nämner, om nån bokar dejt, skiter i att logga saker, skriver som ett jävla mongo etc. Men det tar bara en massa tid från dig, och du får inget för det mer än ett "Tack" på sin höjd.
2020-12-28, 10:48
Medlem
Citat:
Kollega, anmäl hos fröken elin bara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in