2020-12-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hva er åpenbart? Jeg gjengir det to uavhengige brukere har opplyst om denne foreningen. Jeg har ingen grunn til å tvile på AmundRA og Lurenskog. Mener du at de nevnte brukerne ljuger? Jeg bruker ikke hennes rusavhengighet for å skade AEHs ettermæle. Jeg har aldri sett ned på misbrukere. Jeg har sette dette på nært hold, og vet hvilket helvete rus kan være, både for den som er fanga i rusen og for de pårørende. Fenvatnes reaksjon er helt som foventa, og du henger deg selvfølgelig på. Hvorfor i all verden skal man ikke kunne problematisere et avhengighetsproblem? Hvis det er noe som er åpenbart, så er det at et avhengighetsproblem påvirker de fleste ektefeller og familier. Men dette skal det ikke snakkes om. Det er bedre å lukka øya, og late som ingenting.
Jeg ljuger ikke akkurat, jeg var kun på fisketur ang AA fordi jeg syntes det var logisk (og det er lite fremgang her...) Men her var AmundRA såvidt ute før meg og bekreftet det mens jeg leste meg opp, og det er en bruker jeg ser på som troverdig.
En har jo forstått "dynamikken" i denne tråden etterhvert... og kan få bekreftet/dementert et par ting ved å stille spørsmål/presentere teorier, og se hvor det hagler imot😏 Eller enda bedre når andre kommer med spørsmål jeg lurer på, og får se reaksjonen på "forsvaret".
Jeg har ikke noe mer innsikt eller kjennskap til saken eller familien enn deg (regner jeg med), så ikke ta dette med alibi til presten og AA som sanning fra meg, det har jeg bare sett her. Se litt på reaksjonene om du fisker litt er ett tips...
Det er synd tråden har blitt som den har, med to så steile fronter, og en liten eliteklubb på PM som sprer de alvorligste ryktene... Det handler ikke om et ønske om å vite hva en part/offer eventuelt har blitt utsatt for, men hva en annen part faktisk har gjort. For å forstå familien. Håper noen skjønner forskjellen... Og da må dessverre oppvasken tas åpent, for å få en åpen diskusjon. Hvem og hvilke udokumenterte påstander en selv velger å tro på er vel relativt vanlig i alle tråder her.
Citera
2020-12-27, 23:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Nå begynner Gone Girl på TV2

hehehe
Citera
2020-12-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg tror dere fantaserer noe helt vanvittig her i tråden mange av dere. Dere dikter opp ting dere ikke har foutsetning til å vite noe om.

I følge TH søsken er ikke TH opptatt av oppussing. Jeg tror det er et selvstendig valg av AEH og jeg tror der er TH som betalte.

AE tenkte å flytte ut fra S4. Politiet har mange indikasjoner på det.

Det var planlagt at det skulle se slik ut:

AE ønsket oppussing men fikk ingen respons av TH. AE ble lei og la ut forspørsler på mitt anbud. Da det kom all slags håndverkere på befaring i hjemmet, satte TH foten ned og engasjerte håndverkere han kjente fra før. TH skulle da komme i et positivt lys, han sørget for at AE fikk ønsket om oppussing oppfylt.

Hva som egentlig skjedde:

TH ba AE legge oppussing ut på anbud på min side. Etter mange befaringer hyrte han inn lokale håndverkere han hadde brukt tidligere. TH håpet at fremmed dna lå igjen etter befaringene. Et ledd i forberedelsene til fake kidnapping.
Citera
2020-12-28, 00:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Jeg ljuger ikke akkurat, jeg var kun på fisketur ang AA fordi jeg syntes det var logisk (og det er lite fremgang her...) Men her var AmundRA såvidt ute før meg og bekreftet det mens jeg leste meg opp, og det er en bruker jeg ser på som troverdig.
En har jo forstått "dynamikken" i denne tråden etterhvert... og kan få bekreftet/dementert et par ting ved å stille spørsmål/presentere teorier, og se hvor det hagler imot😏 Eller enda bedre når andre kommer med spørsmål jeg lurer på, og får se reaksjonen på "forsvaret".
Jeg har ikke noe mer innsikt eller kjennskap til saken eller familien enn deg (regner jeg med), så ikke ta dette med alibi til presten og AA som sanning fra meg, det har jeg bare sett her. Se litt på reaksjonene om du fisker litt er ett tips...
Det er synd tråden har blitt som den har, med to så steile fronter, og en liten eliteklubb på PM som sprer de alvorligste ryktene... Det handler ikke om et ønske om å vite hva en part/offer eventuelt har blitt utsatt for, men hva en annen part faktisk har gjort. For å forstå familien. Håper noen skjønner forskjellen... Og da må dessverre oppvasken tas åpent, for å få en åpen diskusjon. Hvem og hvilke udokumenterte påstander en selv velger å tro på er vel relativt vanlig i alle tråder her.

det fetade är mycket viktigt...
Citera
2020-12-28, 00:05
Medlem
Citat:
Du snur det på hodet, hvis du er uskyldig så samarbeider du med politiet for å renvaske deg selv.
TH tør ikke, fordi han vet at han er avslørt.

En annen ting jeg har lyst til å tilføye her. Jeg tror Tom Hagen er enda mer opptatt av å finne AEH. Jeg tror han grubler på dette dag og natt og derfor er det for han (som liker å ha kontroll ) kjempeviktig å få vite om alle tips. Derfor ønsker han at tipsene skal gå til Holden. Han stoler ikke lenger på politiet.

Jeg vet at jeg ville ha tenkt nøyaktig på samme måte som TH om jeg var uskyldig. Han ser jo at politiet ikke er i stand til å løse saken og han ser at politiet legger vekk tips. Han ser at han ikke har noen grunn til å stole på dem lenger.
Citera
2020-12-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
AE tenkte å flytte ut fra S4. Politiet har mange indikasjoner på det.

Det var planlagt at det skulle se slik ut:

AE ønsket oppussing men fikk ingen respons av TH. AE ble lei og la ut forspørsler på mitt anbud. Da det kom all slags håndverkere på befaring i hjemmet, satte TH foten ned og engasjerte håndverkere han kjente fra før. TH skulle da komme i et positivt lys, han sørget for at AE fikk ønsket om oppussing oppfylt.

Hva som egentlig skjedde:

TH ba AE legge oppussing ut på anbud på min side. Etter mange befaringer hyrte han inn lokale håndverkere han hadde brukt tidligere. TH håpet at fremmed dna lå igjen etter befaringene. Et ledd i forberedelsene til fake kidnapping.

Kan du slutte å presentere meningene dine som om de var fakta. Det ser mye bedre ut om du legger til ordet _ tror_ når du skriver disse setningene.

Du tror at det er slik, men du vet ikke.
Citera
2020-12-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
En annen ting jeg har lyst til å tilføye her. Jeg tror Tom Hagen er enda mer opptatt av å finne AEH. Jeg tror han grubler på dette dag og natt og derfor er det for han (som liker å ha kontroll ) kjempeviktig å få vite om alle tips. Derfor ønsker han at tipsene skal gå til Holden. Han stoler ikke lenger på politiet.

Jeg vet at jeg ville ha tenkt nøyaktig på samme måte som TH om jeg var uskyldig. Han ser jo at politiet ikke er i stand til å løse saken og han ser at politiet legger vekk tips. Han ser at han ikke har noen grunn til å stole på dem lenger.

Du legger inn premisset: Om han er uskyldig, da er det ikke engang en teori at han kan være skyldig.
Citera
2020-12-28, 00:13
Medlem
Citat:
Du legger inn premisset: Om han er uskyldig, da er det ikke engang en teori at han kan være skyldig.

Enda en gang : Jeg utelukker ingen ting. Jeg skriver _om_ han er uskyldig.

For meg reagerer TH slik jeg mener en uskyldig vil reagere. Derfor tror jeg mest på den teorien foreløpig, men jeg utelukker ingen ting.

Dere som har bestemt dere, der utelukker andre teorier.
Citera
2020-12-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Og da er du selvfølgelig sikker på at han ikke mente å pleie sin kone litt ekstra, kanskje ta henne med på en ferie for å få henne til å trives litt bedre.

Hvor ofte tenker du på å drepe folk rundt deg??
Har du inntrykk av at TH er typen som ville «pleie sin kone litt ekstra»?
Citera
2020-12-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Har du inntrykk av at TH er typen som ville «pleie sin kone litt ekstra»?

Kanskje han la den ladde hagla på et annet rom og inviterte AE på heftig erotikk av og til?
Citera
2020-12-28, 00:17
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Har ikke sett han noe i media eller likende

Han jobber hvertfall tett med TH på Futurum. Tok over etter GHH i 2018.
Har stått mye her at han ser ut til å ta over imperiet etter TH.
Da har han motiv også, om AEH ville skille seg og sørge for at barna fikk sin del av arven.

Hemvist vet jeg ikke hva betyr?

Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
här är en länk till lite info om honom :
https://www.proff.no/rolle/vegard-ebbestad/langhus/1745571/
bild hittade jag inte...

Ok. Futurumpojk då.
Citera
2020-12-28, 00:18
Medlem
Nottelitens avatar
Citat: