Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Nej jag blir inte tänd på pyjamas. haha
Många i tråden verkar gilla det, och tycker att att det är helt normalt.
Tråden handlar om varför vissa anser att man ska använda nattlinne och pyjamas. Jag förstår inte varför.
Uppenbart anser man att det är helt okej att klä sig när man ska sova. Gärna i nattlinne eller pyjamas.