2020-12-27, 14:50
  #109
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Förresten så finns det sexiga nattlinnen, skaffade mig själv ett sånt ganska nyligen. Och ett sånt kan vara trevligt att ta på sig ibland för att känna sig extra fin.
Det är väl en helt annan sak. Och vad ska en porrig pyjamas vara? En i siden, kanske du blir kåt på en sån
Citera
2020-12-27, 14:52
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Här i tråden verkar det dock vara ganska normalt med pyjamas. Kanske många här är pensionärer?

Är det det? Har inte läst tråden, där ser man. Aldrig känt en kille eller man som använt sig av det och trodde det var ovanligt.

Det där vita nattlinnet har jag, har sett riktiga fula tantiga nattlinnen säljas men ett sexigt tycker jag att unga kvinnor gott kan sova i om de vill.

http://www.bilddump.se/bilder/20201227145137-2a00:801:234:6f58:6cda:c1f4:1bf6:a58e.jpg
Citera
2020-12-27, 14:54
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det är väl en helt annan sak. Och vad ska en porrig pyjamas vara? En i siden, kanske du blir kåt på en sån

Nej jag blir inte tänd på pyjamas. haha De killar och män man har känt/dejtat har alla sovit i kalsonger med bar överkropp. Eller en sov i t-shirt.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-12-27 kl. 14:59.
Citera
2020-12-27, 14:57
  #112
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej jag blir inte tänd på pyjamas. haha
Många i tråden verkar gilla det, och tycker att att det är helt normalt.

Tråden handlar om varför vissa anser att man ska använda nattlinne och pyjamas. Jag förstår inte varför.

Uppenbart anser man att det är helt okej att klä sig när man ska sova. Gärna i nattlinne eller pyjamas.
__________________
Senast redigerad av constant 2020-12-27 kl. 15:00.
Citera
2020-12-27, 14:59
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Då behöver du inte fundera om pyjamas eller inte.

? Brukar du ligga under madrassen? Själv ligger jag under täcket
Citera
2020-12-27, 15:02
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Många i tråden verkar gilla det, och tycker att att det är helt normalt.

Tråden handlar om varför vissa anser att man ska använda nattlinne och pyjamas. Jag förstår inte varför.

Uppenbart anser man att det är helt okej att klä sig när man ska sova. Gärna i nattlinne eller pyjamas.

Har som sagt inte följt tråden så du kanske har besvarat följande. När du är med en tjej har du fortfarande t-shirt på dig i sängen eller? Om ja, varför?
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-12-27 kl. 15:09.
Citera
2020-12-27, 15:08
  #115
Medlem
Pyjamas har sina fördelar. Men det är situationsberoende. Har man vart kanske ca 17 och då haft en flickvän som man fick hångla med men inte ha sex med och sedan försökt somna bredvid, så önskar man att hon hade haft på sig en pyjamas.

Kan tänka mig samma (fast detta har jag inte personlig erfarenhet av) om man bara är vänner och skall sova i samma säng.
Citera
2020-12-27, 15:10
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Pyjamas har sina fördelar. Men det är situationsberoende. Har man vart kanske ca 17 och då haft en flickvän som man fick hångla med men inte ha sex med och sedan försökt somna bredvid, så önskar man att hon hade haft på sig en pyjamas.

Kan tänka mig samma (fast detta har jag inte personlig erfarenhet av) om man bara är vänner och skall sova i samma säng.

Sant i en sådan situation kan det vara fördelaktigt med en "barriär" så att inget olämpligt händer. Gärna en rad kuddar emellan också.
Citera
2020-12-27, 15:12
  #117
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Har som sagt inte följt tråden så du kanske har besvarat följande. När du är med en tjej har du fortfarande t-shirt på dig i sängen eller? Om ja, varför?
Ge dig, jag har barn och har träffat kvinnor långt utöver det. Dock aldrig någon med nattlinne.
Citera
2020-12-27, 15:13
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ge dig, jag har barn och har träffat kvinnor långt utöver det. Dock aldrig någon med nattlinne.

Varför otrevlig istället för att svara på en vanlig fråga. Har du komplex eller.
Citera
2020-12-27, 15:14
  #119
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Varför otrevlig istället för att svara på en vanlig fråga. Har du komplex eller.
Vad är det för fråga jag inte svarat på?
Citera
2020-12-27, 15:15
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vad är det för fråga jag inte svarat på?

Det står i inlägget bittergubbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in