2020-12-26, 22:58
  #13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Törs man fråga hur stort beloppet på dem var?
Inga hutlösa summor, sammanlagt 1200:-, men jag är ensamstående så överlever ett tag i alla fall
Citera
2020-12-26, 23:07
  #14
Medlem
Mr.Velocitys avatar
Jag fick totalt 3 st julklappar i år, och jag uppskattade alla lika mycket. Varje julklapp bestod av 500 kr.
Citera
2020-12-26, 23:07
  #15
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Inga hutlösa summor, sammanlagt 1200:-, men jag är ensamstående så överlever ett tag i alla fall
Ja, det är en ansenlig slant som räcker långt om man handlar förståndigt.
Citera
2020-12-26, 23:09
  #16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Ja, det är en ansenlig slant som räcker långt om man handlar förståndigt.
Absolut, jag är jättenöjd
Citera
2020-12-26, 23:18
  #17
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Hur mycket kostar en sådan flaska?

Jag menar, hur ser din (viktiga) hjälp vis-a-vis klappens prislapp ut? Om det är 1:1 är det ju fråga om inkomst av tjänst och inte en julklapp.

Han köpte nog den för 1500 kr ungefär, ligger väl på några gånger det idag. Ja, jag såg till att hans företag överlevde, så värdet för honom var nog drygt 3-4 miljoner kr/år..
Citera
2020-12-26, 23:23
  #18
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Fattar. Drack ett årgångsvin från en bekants vinkällare i Frankrike en gång. Trodde jag skulle trilla av pinn så god den var...gul och smörig...herre, kommer förmodligen aldrig få uppleva det igen 😢

Har du druckit upp den eller ska du sitta på den? Eller till Nyår kanske?

Till Nyår Magiskt vin, en riktig upplevelse..
Citera
2020-12-26, 23:29
  #19
Medlem
Tangentriddarens avatar
Vape med 0.5ml THC olja och 100 alprazolam.

Annars var det väl kapselmaskinen för kaffe. Eller rakapparaten (brukar snagga håret själv).

Var en bra jul.
Citera
2020-12-26, 23:32
  #20
Medlem
Dimpens avatar
I min morgonstrumpa fick jag ett usb minne där tjejerna bjöd på fin "jultjejsex" iklädda sexiga tomteutstyrslar. Uppskattad överraskningsjulklapp och en bra början på julhelgen.
Citera
2020-12-26, 23:55
  #21
Medlem
Dofternas avatar
Ett par Daoust, skridskor, med blå plös när jag var typ tio. Sov med dem på.
Citera
2020-12-27, 00:12
  #22
Medlem
TLOSs avatar
Fick ett par Nike-dojjor av föräldrarna. Har mest Adidas så sett framemot att mixa upp garderoben lite. Gått in dem hemma sen julafton.
Citera
2020-12-27, 01:08
  #23
Medlem
Andersdamaans avatar
Fick ett presentkort värt 1000:- hos Åhléns av min gamla granne som jag brukar hjälpa med litet praktiska prylar ibland! Det var högst oväntat och därför så blev jag extra glad!
Citera
2020-12-27, 09:09
  #24
Medlem
borrizs avatar
Jag fick en Daddy-bag av min dotter.
Vingummin, söt lakrits, cashewnötter och en öl (som hon norpat från kylen).
Inte illa av en elvaåring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in