Citat:
Ursprungligen postat av
Bilingualbvern2.0
Fick en 1988 Krug Champagne av en vän för att jag hjälpt honom med en viktig sak.. finns nästan ingen bättre julklapp för en vinnörd.
Fattar. Drack ett årgångsvin från en bekants vinkällare i Frankrike en gång. Trodde jag skulle trilla av pinn så god den var...gul och smörig...herre, kommer förmodligen aldrig få uppleva det igen 😢
Har du druckit upp den eller ska du sitta på den? Eller till Nyår kanske?