The Open House är den sämsta filmen jag sett på länge. Jag har nog aldrig sett en film med så uselt slut tidigare. Filmen börjar bra och är väldigt spännande i mitten, till den grad att man förväntar sig en oväntad tvist i slutet, som aldrig kommer.
Ska tydligen föreställa ett verk om skuld och vad vita gjorde i Afrika, hur alla vita undermedvetet ska skämmas i evig tid. Pretentiös och långdragen smörja som inte gav mig någonting mer än ilska över bortslösad tid. Fan vad dålig den var. Man fick heller inte veta något och scenerna andades livlös luft som ville nå upp till "mästerverk" men misslyckades så kapitalt att jag raderade filmen direkt från mitt videotek i datorn.
SÅ DÅLIG!
Senast redigerad av GenesisP 2020-08-19 kl. 03:15.
Titanic 2 - Denna har 1,6 på IMDB och är fruktansvärt dålig.
Plan 9 from outer space - 4,0 på IMDB men anledningen till det höga betyget är nog dess kultstatus.
Båda dessa filmerna försökte jag se, med baktanken att de är så dåliga att de blir roliga att se på. Lite underhållningsvärde i hur dåliga de är. Men de är inte ens roliga på det sättet, de är bara dåliga. Helt genomruttet usla alltså. Inte värt det. Man kanske kan kika lite på Plan 9 för att den är så välkänd, men jag blir imponerad ifall man lyckas orka sig igenom mer än 20 minuter.
Minns faktiskt inget snusk från den, hur fan kan jag ha missat det. Men den hade kanske varit helt okej om man sett den idag, detta var typ 10 år sedan i skolan.
Du missade Valentina Vargas bröst på filmduken?????
Det var det bögigaste jag hört sen Rosa von Praunheim drack en creme de menthe på premiären av Matrosen och stjärnan i sällskap av Freddy Mercury med tecknade Stonewall och Riot som förfilm.