• 1
  • 2
2020-12-26, 11:05
Medlem
Sladdarens avatar
Rean pågår såklart som vanligt på nätet, men i fysiska butiker så är det ju begränsat pga av covid

Så vad fyndar ni nu i dagarna i produkter och tjänster, dvs alla grejer mellan himmel och jord ?

Citat:
Mellandagsrean infaller i mellandagarna i mellandagarna mellan jul och nyår och hör till en av våra mest populära reor.
Citera
2020-12-26, 11:09
Bannlyst
Jag kommer köpa på mig ett rejält lager med fryspåsar.
Citera
2020-12-26, 11:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Jag är sugen på en Audio Pro A40 multiroom speaker.

Alltså en tämligen fet bluetooth-högtalare. Elgiganten slumpar bort den för 3 990 nu.
Citera
2020-12-26, 11:26
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fcknfuck
Jag kommer köpa på mig ett rejält lager med fryspåsar.

Coolt..
Varför är du intresserad av fryspåsar? Är det för skogens svamp och bär mm eftersom du kan ju vaccumpacka dom. Ja livsmedel håller ju bra i sådan förslutning så det är nog en bra investering
Citera
2020-12-26, 11:37
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag är sugen på en Audio Pro A40 multiroom speaker.

Alltså en tämligen fet bluetooth-högtalare. Elgiganten slumpar bort den för 3 990 nu.

Visst sladdlöst och batteridrivet är alltid trevligt lättsamt att flytta runt.
Dock får man alltid det bästa ljudet med kabel ifrån ljudkällan, förstärkaren, hörlurar osv
Bra köp!

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=5068483
Senast redigerad av Sladdaren 2020-12-26 kl. 11:41.
Citera
2020-12-26, 11:40
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Rean pågår såklart som vanligt på nätet, men i fysiska butiker så är det ju begränsat pga av covid

Så vad fyndar ni nu i dagarna i produkter och tjänster, dvs alla grejer mellan himmel och jord ?

Jag kan faktiskt inte komma på en enda pinal som jag kan behöva. Möjligtvis en AR-15 men misstänker att de inte rear ut dem.
Citera
2020-12-26, 11:44
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag kan faktiskt inte komma på en enda pinal som jag kan behöva. Möjligtvis en AR-15 men misstänker att de inte rear ut dem.

Det är alltid bra när jakten kommer igång eller när den dyker upp när man minst anar det ;-)
Citera
2020-12-26, 13:05
Medlem
Tribolts avatar
Är det bara jag som tycker att utbudet är dåligt i år? Nån får gärna länka tips! Gärna elektronikvaror om jag får be.
Citera
2020-12-26, 16:39
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Är det bara jag som tycker att utbudet är dåligt i år? Nån får gärna länka tips! Gärna elektronikvaror om jag får be.

https://www.prisjakt.nu/tema/mellandagsrea

https://www.prisjakt.nu/tema/melland...ce.offer%7Casc
Citera
2020-12-26, 20:54
Medlem
Pangaea250s avatar
Köpte en ny telefon, hade en Galaxy S6 från 2015 så var dags.. köpte en Xperia 5 ll för 6999:- på Elgiganten. Ingen kanondeal men de har även erbjudandet att man får hörlurar värda 2000 kr så totalt blev det kanon!
Citera
2020-12-27, 11:08
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt

Jag håller med dåligt utbud!! Typ samma produkter som reas ut nu som på black week
Citera
2020-12-27, 11:13
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Jag håller med dåligt utbud!! Typ samma produkter som reas ut nu som på black week
Det noterade vi också! Vi hade tänkt köpa en viss tv-modell på Black Friday men tänkte avvakta lite. Nu är samma modell ute för samma pris som då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in