Det är lite oklart.
Han är borttagen som medarbetare på deras vanliga hemsida.
Om man googlar så hittar man info om att han arbetar på ett Tyrén-bolag som lades ner för många år sedan.
Det här diskuterades för någon månad sedan i tråden.
Nej, nej.
Ingen trådsanning har skapats!🤎
Skribenten skrev tydligt och klart att h*n inte visste något om saken, slängde ut en spekulation och tvärtom frågade efter om någon annan visste hur det låg till.
Sänder en tanke till alla de som drabbats av den här hemska historien idag på julafton.
Särskilt tänker jag på barnen, som ska leva vidare i skuggan av detta.
Jag är säker på att de i slutänden vänder det hela till något som stärker dom och inte kommer låta det onda vinna!
Nej, nej.
Skribenten skrev tydligt och klart att h*n inte visste något om saken, slängde ut en spekulation och tvärtom frågade efter om någon annan visste hur det låg till.
Sänder en tanke till alla de som drabbats av den här hemska historien idag på julafton.
Jag är säker på att de i slutänden vänder det hela till något som stärker dom och inte kommer låta det onda vinna!
🎅🌲🤎🌲🎇🌲🎅🌲🎁🎄🎅🎄🎅🌲🤎🌲🎅🌲🤎
Ok då förstår jag lite bättre. Vill också passa på att önska dej en riktigt God Jul.
Nej, nej.
Nej, nej.
🎅🌲🤎🌲🎇🌲🎅🌲🎁🎄🎅🎄🎅🌲🤎🌲🎅🌲🤎
Vet inte om vi missförstått varandra ang lastbilschauffören och trådsanning. Själv tolkade jag Rubars inlägg som att lastbilschaufförens observation av att någon hasade nerför slänten utnyttjades av vissa att peka på "här har vi en person som kan vara mördaren" och göra det scenariot till en trådsanning. Men jag kan ha fel om vad Rubar åsyftade.
I övrigt instämmer jag helt med om vad som skrivs i spoilern. God Jul till alla.
Tänder ett ljus för Lena och hennes efterlevande.
Tag hand om varandra
God Jul
🌲🌠⛄🎄💫💞🎅❄
Trollen i tråden kan krypa tillbaks under sin sten och stanna där.
Om några månader skall rättvisan segra. Sen kan det lekas i en cell istället
Jag såg nyss att varken SD eller HD har loggat in på sina GC-konton sen den 22:a. Naturligtvis föds ett hopp om att det beror på att utredarna har funnit bevisen som saknades för en fällande dom. Det vore den bästa julklappen.