Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Dine konspirasjonsteorier tar ingen ende. Du har tidigere stilt spørsmålstegn ved en rettskraftig dom. Du lurte på om dommen var ekte. Jeg viste da til at dommen er omtalt på Wikipedia. Da var du raskt ute med å forsøke å diskreditere opplysningene på Wikipedia. Selvsagt kan man finne feilaktige opplysninger på Wikimedia, men disse blir korrigert, ofte etter kort tid. Hadde opplysningene på Wikimedia vært fake, hadde selvsagt den domfelte forlengst rydda opp i dette. Den domfelte har trolig ikke forsøkt å rydde opp i dette, og det i seg selvbekrefter vel at Wikipedias omtale er riktig.
Nei, jeg glemte ikke å legge til at artikkelen er skrevet av Joh*n Christi*n Elde*. Alle som leser artikkelen, ser jo hvem som har skrevet artikkelen. JCH har skrevet 278 artikler på Store Norske Leksikon. Dette viser at JCH nyter stor respekt, og jeg har ingen grunn til stille spørsmål ved hans juridiske kompetanse.
Hellsculls, Fenvatnet nevnte her ingen konspirasjonsteorier. H*n stilte bare spøremålet om at man var uskyldig om saken ble henlagt.
Det kreves f.eks strenge bevis for å få noen dømt for drap. Men når det gjelder erstatning,så er det nok med overveiende sannsynlighet. I kjente saker kan vi nevne Nicole Simpson. OJ hadde et fremragende forsvar som frikjente han for drapet. Han ble imidlertid dømt til å betale erstatning til offerets etterlatte.
Her kommer mitt spørsmål :
1:Er OJ Simpson uskyldig i drapet på sin kone?
2: Hadde OJ ansvaret for at Nicole ble drept?
3: Hadde han noe med saken å gjøre i det hele tatt?