man kan be för mer tro, det står om i Guds inspirerade Ord, den heliga bibeln
brukar sägas i engelskspråkiga kretsar att Bibeln betyder: Basic Information Before Leaving Earth, men som jag brukar nämna i andra sammanhang och som kanske blir mer eller mindre enklare att förstå genom att det i Uppenbarelsebok kap 13 vers 7 varnas om Djävulen som ska eller kommer ta kontroll alla språk i världen.
den sjätte bokstaven i det hebreeiska alfabetet är W(av). 666. det är det tecknet som är på drycken "monster" och som jag inte rekommenderar att köpa.
Ascii koder är ett sätt som datorer sparar bokstavsinformation på, dvs. det är "datorspråk". Varje bokstav har ett nummer som är givet det, t-ex A=65, B=66, C=67, Ö=245 osv, tämligen säker på att även kinesiska bokstäver är inkluderade.
låt oss räkna ihop summan av bokstäverna för meningen: DEN HELIGA BIBELN!
på Engelska alltså:
H 72
O 79
L 76
Y 89
B 66
I 73
B 66
L 76
E 69
--------------------
( 72+79+76+89+66+73+66+76+69 )
och btw så finns det stora kopplingar till ormens bett och vacciner. Koreansk statsmedia ska gått ut i dagarna med att vaccinteknologin kommer därifrån, och att de numera börjat använda sig av ännu djupare sådan skit. passa er jävligt noga, säger jag. det finns onda makter som vill ha in sitt gift i våra kroppar. Djävulens märke, det som förbannar en till helvetet, lär ju vara något som vi kommer "bli tvungna" att acceptera. och det kanske "är lätt" om man tänke ratt det finns inget annat val, MEN MED GUD ÄR INGENTING OMÖJLIGT, ÄR HERREN JESUS KRISTUS CITERAD ATT HA SAGT.