Citat:
Ursprungligen postat av
IcyWener
Fan vad folk verkar bli helt flippade av att läsa Bibeln. Ta en joint och tagga ner. Peace.
Jag råkade läsa bibeln. Blev lite knäpp i huvet. Framförallt av saker som alla säger står i bibeln men det står inte där. Tyvärr vet jag inte var man köper en joint för jag vet inget om cannabis, och dessutom kan jag inte rulla, brukade rulla cigarretter åt en kompis och han sa att de var jättedåliga. Så jag får fortsätta att vara konstig.
Sedan är det konstigt att folk försöker hitta sina egna sjuka åsikter i bibeln. Behöver de leta länge är det något fel.
Hur svårt är det att fatta att det handlar om att älska gud och sedan alla människor inklusive sig själv? Att man ska ge till andra om man har. Att man ska vara snäll. Medmänsklig. Hur kan man ha missat det?
Hade det varit bättre om hela Afrika varit muslimskt istället för halva, eftersom idioter anser att svarta är djur som inte kan tro för de inte har en själ?
Så många dårar och så liten jord.
Istället för att gå ut och vara fjantrasse, gå ut och få en ledsen människa att skratta.