Citat:
Ursprungligen postat av
kopparna
Precis som vanligt så ljuger man. Mannen på bilden är inte dommare Roberts, inte första gången de medvetet felaktigt utger att han är på en bild. Fan va trump sidan ljuger.
Det man också alltid glömmer är att trump funnits med på flertalet bilder med både epstein och maxwell. Påstår man att han ändå inte hade något med det att göra måste man, om man är ärlig, erkänna att även andra som är med på bild och i flyg loggen kan vara oskyldiga.
En annan med röstdeltagande som någon idiot helt missförstått som.sen spridit som sanning bland trump anhängare visar att de inte bryr sig om sanningen utan att de vill vinna till varje pris och tänker inte lägga någon tid och se om det verkligen är sant.
Det är bestickande likt, men visst alla har en dubbelgångare. Det är högdjur med makt som åker Lollita-express och fastnar på film med underåriga. Vem är då mannen på bilden om inte Roberts. Min tro är att det är just Roberts och att du på känt pundar-manér hävdar "
det är inte jag på bilden". Trump må ha känt Epstein och han må vara en kvinnorkarl, men en sak är garanterad - han är ingen pedofil. Hade han varit det hade """de""" haft kontroll på Trump och det har """de""" inte. Trump förbjöd Epstein att någonsin komma nära honom igen. Trump har flertalet gånger sagt "these people are sick". Han har under sin mandatperiod sprängt åtskilliga pedofilringar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kopparna
Ja ingen aning hur ska en veta det? Rätt dålig ursäkt att tro att det är Roberts
Som sagt, det är Roberts fram till en annan kandidat presenteras. Det duger inte med Average-Joe utan det ska vara någon med makt som """de""" behöver kunna kontrollera.
Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Det är då man får julklappar i USA
Ja, det kan man ju säga. De väljer att blunda och tror att det kommer att fungera.
Aha, jag förstår. Även om jag hoppas allt smäller igång innan jul, så misstänker jag att det drar igång först på nya året. Team Trump förefaller lugna. Antagligen är allt 100% under kontroll. Antingen går det att krossa dem civilt och annars krossas de militärt. Det är mitt intryck av det som sker.