2020-12-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Vem är då mannen på bilden?
Ja ingen aning hur ska en veta det? Rätt dålig ursäkt att tro att det är Roberts
2020-12-20, 19:53
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Ca 99% av det DJTs gäng presenterar är ljug, man fuskar fram "bevis".
Jag tror inte det har varit något positivt när man går till domstol, domaren blir lätt enögd och det förstår man. Den taktiken tror jag aldrig är lyckad när man vill ha hjälp av lagen.
Istället för att använda hagelbössa borde man varit noga med att presentera riktiga bevis.

Mike Pence

Helt otroligt. 36-sidor med detaljerna kring hur respektive stat genomfört sitt fusk.

Vänligen debunka detta. Nu.

https://www.washingtonexaminer.com/news/wh-adviser-navarro-releases-report-election-fraud-swing-victory-to-trump?_amp=true&__twitter_impression=true
Senast redigerad av CapsLock99 2020-12-20 kl. 19:57.
2020-12-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Varför fredag?
Powells anmälan på 1700 sidor till SCOTUS avvisades med vändande post enligt någon uppgift i tråden. Det är något som inte stämmer.

Det är då man får julklappar i USA

Ja, det kan man ju säga. De väljer att blunda och tror att det kommer att fungera.
2020-12-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Helt otroligt. 36-sidor med detaljerna kring hur respektive stat genomfört sitt fusk.

Vänligen debunkat detta. Nu.

https://www.washingtonexaminer.com/news/wh-adviser-navarro-releases-report-election-fraud-swing-victory-to-trump?_amp=true&__twitter_impression=true
Haha
"patterns of election irregularities ... are so consistent across the six battleground states that they suggest a coordinated strategy to, if not steal the election, strategically game the election process in such a way as to ... unfairly tilt the playing field in favor of the Biden-Harris ticket.”
Det är samma skit som har använts igen.
Trumpisterna kör på mantrat en lögn upprepad tillräckligt många gånger blir en sanning
2020-12-20, 20:03
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Jag har ingen som helst makt i detta ärende. Allt kan vara sant för mej men jag vet att det är till stora delar självdebunkande. Det som håller hamnar i domstol.

Mike Pence
2020-12-20, 20:03
Medlem
Citat:

Ok, för att klargöra: Det är så här alla trumpanhängare gör; man sammanställer enorma listor av konspirationsteorier i syfte att överväldiga eventuella motståndare, och att få Trumps fanbase att fortsätta sitt nätkrig.

Peter Navarro är alltså en av Trumps egen personal som i samma anda som Powell (med sin beryktade "Kraken") har ägnat en eftermiddag åt att dammsuga twitter på diverse redan prövade och i dom flesta fall debunked anklagelser om valfusk.

Så när du säger "Vänligen debunka detta. Nu." betyder det att du förmodligen inte läst rapporten (vilket inte är konstigt, för den site du länkade till ser ut som ett dåligt gymnasiearbete och är i praktiken oläslig) eftersom du då skulle se att "fallen" redan har blivit motbevisade.

https://www.forbes.com/sites/joewalsh/2020/12/17/white-house-advisor-peter-navarro-releases-dubious-voter-fraud-report/
2020-12-20, 20:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
Precis som vanligt så ljuger man. Mannen på bilden är inte dommare Roberts, inte första gången de medvetet felaktigt utger att han är på en bild. Fan va trump sidan ljuger.

Det man också alltid glömmer är att trump funnits med på flertalet bilder med både epstein och maxwell. Påstår man att han ändå inte hade något med det att göra måste man, om man är ärlig, erkänna att även andra som är med på bild och i flyg loggen kan vara oskyldiga.

En annan med röstdeltagande som någon idiot helt missförstått som.sen spridit som sanning bland trump anhängare visar att de inte bryr sig om sanningen utan att de vill vinna till varje pris och tänker inte lägga någon tid och se om det verkligen är sant.

Det är bestickande likt, men visst alla har en dubbelgångare. Det är högdjur med makt som åker Lollita-express och fastnar på film med underåriga. Vem är då mannen på bilden om inte Roberts. Min tro är att det är just Roberts och att du på känt pundar-manér hävdar "det är inte jag på bilden". Trump må ha känt Epstein och han må vara en kvinnorkarl, men en sak är garanterad - han är ingen pedofil. Hade han varit det hade """de""" haft kontroll på Trump och det har """de""" inte. Trump förbjöd Epstein att någonsin komma nära honom igen. Trump har flertalet gånger sagt "these people are sick". Han har under sin mandatperiod sprängt åtskilliga pedofilringar.

Citat:
Ja ingen aning hur ska en veta det? Rätt dålig ursäkt att tro att det är Roberts

Som sagt, det är Roberts fram till en annan kandidat presenteras. Det duger inte med Average-Joe utan det ska vara någon med makt som """de""" behöver kunna kontrollera.

Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är då man får julklappar i USA

Ja, det kan man ju säga. De väljer att blunda och tror att det kommer att fungera.

Aha, jag förstår. Även om jag hoppas allt smäller igång innan jul, så misstänker jag att det drar igång först på nya året. Team Trump förefaller lugna. Antagligen är allt 100% under kontroll. Antingen går det att krossa dem civilt och annars krossas de militärt. Det är mitt intryck av det som sker.
2020-12-20, 20:14
Medlem
DonaldTrummps avatar
Egentligen ska ju tankar om valfusk göras som ett blindtest.

Stat X här fick kandidat Y 49% av rösterna och kandidat Z 48% av rösterna. Det är den 17 november 2020. Vem fuskade Y eller Z?

DJT sa redan 3 oktober, förlorar jag så har JB fuskat.

Mike Pence
2020-12-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Du hinner inte göra en lista innan den blir inaktuell.

Man kan göra en uppdatering varje ...fredag för det händer ändå inget på fredagar.
2020-12-20, 20:28
Medlem
Sculleys avatar
Citat:

Du vet alltså inte om det är dommare Roberts på bilden eller inte?
2020-12-20, 20:31
Medlem
Som sagt, det är Roberts fram till en annan kandidat presenteras. Det duger inte med Average-Joe utan det ska vara någon med makt som """de""" behöver kunna kontrollera.

Så om om vi inte vet namnen på alla som Ghislaine har knullat så är det Roberts?
2020-12-20, 20:39
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Vem är då mannen på bilden?
Jean-Luc Brunel, chef för modell agenturer och ska enligt utsagor "lånat" ut flickor till Ghislaine och Donalds vän Epstein. Så nej det är INTE domare Roberts.

EDIT: googla Jean-Luc Brunel och Ghislaine så hittar ni bilden och tidnings artiklar om detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in