2020-12-19, 11:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag sa ingenting om fredag. Det är du som säger det.

Nixter pratade om den 18:e dock, sedan har det pratats om den 24:e, det florerar en massa datum som ska vara dagen D, för övrigt så har åtminstone en åklagare lagt in en motion 11 nu mot Powell, så vi får se hur den biten slutar.
2020-12-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nixter pratade om den 18:e dock, sedan har det pratats om den 24:e, det florerar en massa datum som ska vara dagen D, för övrigt så har åtminstone en åklagare lagt in en motion 11 nu mot Powell, så vi får se hur den biten slutar.
Jaja, men vad Nixter säger får du ta upp med honom (när han kommer tillbaka om några dagar, gissar jag). Jag står för det jag skriver, sen får andra stå för vad de skriver. Låter det rimligt?
2020-12-19, 11:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jaja, men vad Nixter säger får du ta upp med honom (när han kommer tillbaka om några dagar, gissar jag). Jag står för det jag skriver, sen får andra stå för vad de skriver. Låter det rimligt?

Fast du kan knappast neka att du är en av de som fortfarande sitter och tror (eller ska man säga hoppas?) att Trump fortfarande kan ro hem detta och att det har fuskats?
2020-12-19, 11:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast du kan knappast neka att du är en av de som fortfarande sitter och tror (eller ska man säga hoppas?) att Trump fortfarande kan ro hem detta och att det har fuskats?

Kan inte du förklara vad som händer här i auditen i Michigan, det verkar lite oklart.

https://youtu.be/2xEPw93OwwM
2020-12-19, 11:49
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Försök håll er till ämnet.
Vad är det som försiggår i Michigan?

https://twitter.com/SamSenev/status/1340096300767870976?s=20

Vad för signaturer syftas det på?
2020-12-19, 11:54
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Ingen aning, men det lär väl visa sig.
Frågan är däremot om det håller i domstol, min personliga gissning utifrån vad som tidigare presenterats är nej.

Vad domstolarna tycker verkar inte bekomma Demokraterna i vilket fall. Varför gör dom så här, döljer de något?

BREAKING - #Arizona, Maricopa County Elections officials are refusing to comply with all subpoenas issued by the State Senate as long as any litigation is ongoing.

https://twitter.com/disclosetv/status/1340026532836896768?s=20
2020-12-19, 11:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad för signaturer syftas det på?

Förmodar att det är "in person Absontee"

Rätt mig om jag har fel.
2020-12-19, 11:59
Medlem
Citat:
Vad domstolarna tycker verkar inte bekomma Demokraterna i vilket fall. Varför gör dom så här, döljer de något?

BREAKING - #Arizona, Maricopa County Elections officials are refusing to comply with all subpoenas issued by the State Senate as long as any litigation is ongoing.

https://twitter.com/disclosetv/status/1340026532836896768?s=20

När diskussionen berör det klassiska ”jag ställer bara frågor” istället för konkreta belägg så ser jag inte särskilt mycket värde i den. Då blir det endast lösa spekulationer utan egentlig grund.

Tror inte någon i denna tråd är expert över amerikansk rätt, speciellt inte på delstatsnivå.

Framkommer det konkreta belägg för ett omfattande valfusk som omkullkastat det faktiska valresultatet kommer åtgärder att vidtas. Men om beläggen är av den kaliber vi sett än så länge så kommer Biden bekvämt placeras i ovala rummet den 20 januari.
2020-12-19, 12:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Det här är vänster-svängen livrädda för.

🇺🇸 FIGHT FOR TRUMP 🇺🇸
SAVE AMERIKA - SAVE THE WORLD

https://twitter.com/DanScavino/status/1340208320951562240?s=20

Vi vill inte ha globalister och kommunister som styr våra samhällen.

We got this 👌
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-12-19 kl. 12:09.
2020-12-19, 12:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Förmodar att det är "in person Absontee"

Rätt mig om jag har fel.

Och vad för signaturer ska finnas på dom valsedlarna? En ärlig fråga
2020-12-19, 12:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
När diskussionen berör det klassiska ”jag ställer bara frågor” istället för konkreta belägg så ser jag inte särskilt mycket värde i den. Då blir det endast lösa spekulationer utan egentlig grund.

Tror inte någon i denna tråd är expert över amerikansk rätt, speciellt inte på delstatsnivå.

Framkommer det konkreta belägg för ett omfattande valfusk som omkullkastat det faktiska valresultatet kommer åtgärder att vidtas. Men om beläggen är av den kaliber vi sett än så länge så kommer Biden bekvämt placeras i ovala rummet den 20 januari.

Låt oss då hålla det enkelt, varför försöker man överklaga ett domslut som möjliggör en undersökning av maskinerna?

Har Demokraterna något att dölja?
2020-12-19, 12:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och vad för signaturer ska finnas på dom valsedlarna? En ärlig fråga

En signatur både valförättaren och kontrollanterna ser som ett problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in