Citat:
Ursprungligen postat av
MAX-HIM
Samma sak är det med genoccinet (fejkvaccinet mot corona). Hur kan en del inbilla sig att fejkvaccinet fungerar när viruset muterats flera hundratals, och kanske tusentals gånger sedan de började i mars/april? Det är så mycket fel med fejkvaccinet så jag vet ibland inte hur många de är i antal.
Det är klart att fejkvaccinet mot corona är frågan om något annat, något mycket mera olycksbådande.
Jag är stolt över att aldrig ha burit en ansiktsmask, och kommer aldrig att ta något fejkvaccin (ett genoccin) för att sälla mig till den förnedrande statistiken som de som blev depopulerade.
Så här paranoid brukar väl inte du vara - vad har hänt???
Viruset muterar sakta jämfört med andra virus, och än så länge fungerar vaccinet. Och även om det finns mutationer på några ställen i genomet (och där är vi inte än, som sagt), så fungerar vaccinet delvis.
Jag tror inte att det finns någon ond vilja bakom vaccinet - särskilt inte som det är så många olika tillverkare inblandade, och då gamla läkemedelsföretag som inte inrättades precis nu, enbart för att skapa detta vaccin (DET hade varit olycksbådande). Det är så oerhört många människor som måste köpas/mutas, för att en sådan konspiration som du antyder skulle kunna genomföras.
...därmed inte sagt att jag tänker ta vaccinet, jag heller. Särskilt inte de genetiska vaccinet. På grund av att det är en ny princip och att tiden helt enkelt varit för kort. Man kan inte upptäcka LÅNGSIKTIGA eller ovanliga biverkningar på bara några månaders testning, av uppenbara skäl, och jag tänker inte vara försöksråtta.