Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Men du har möjlighet att knacka tangentbord för att skydda personer som bevisligen felat och som lett till så många döda. Varför detta behov? Är till din fråga ingen läkare så kan inte söka tjänsten. Men läkare och i princip hela världens expertis säger ju att denna Tegnell haft fel hela tiden.
Jag tillämpar ett holistiskt synsätt på denna pandemi, istället för ett tunnelseende. Vilket betyder att jag inte bara fokuserar på döda i covid-19 utan försöker bilda min uppfattning på fler parametrar än så. Har därför inget behov av att kalla andra människor idioter. Jo, det skulle vara de ledarna som tar förhastade och populistiska beslut baserat på enstaka parametrar då.
Du och andra kallar mig säkert förnekare och massmördare för att jag inte tror att detta är världens undergång. Jag anser att några är hycklare som i själva verket inte alls bryr sig om döda utan tar chansen att kalla Tegnell idiot istället. Gamla dör hela tiden, ingen har brytt sig tidigare. En av anledningarna till att vi har dödstalen vi har idag.
Jag tycker att man kunde ha gjort vissa saker annorlunda. Men det innebär inte att jag tycker att jag har bättre kompetens än Tegnell & c/o