2020-12-14, 20:43
Medlem
Sillisar kan vara trevliga.

Kolla massa porr med silikonbimbos på eran gemensamma dator utan att radera historiken .
Citera
2020-12-14, 20:49
Medlem
Questioneers avatar
Varför tänder ens folk på fake bröst, då kan man lika bra knulla en plastdocka. Man vill ju främst känna på en kvinna som är gjord av kött.
Citera
2020-12-14, 21:55
Medlem
mjohan84s avatar
Hissar varnings-flaggan... vet tre kvinnor som skaffat detta och de har stuckit ganska snart efter operationen
Citera
2020-12-14, 22:10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Nej, det är nog snarare du som är korkad. Du har lagt en massa ord i munnen på mig och dessutom svarar du flera gånger på samma meddelande. De flesta tjejer vill skaffa sillisar men det är extremt tabu i sverige (vilket de upprörda svaren i denna tråd bekräftar)

Har du något underlag på att dom flesta tjejer vill skaffa sillisar?

Ingen i min krets har någonsin uttalat en önskan om det, så jag ställer mig tveksam till om dom flesta verkligen vill det?
För mig är det inget tabu, men jag vill inte ha något onaturligt i kroppen som kan riskera att ställa till det längre fram i tiden, även om dagens inplantat förmodligen är relativt säkra.
Citera
2020-12-15, 00:57
Medlem
tuggishs avatar
Säg att du är villig att betala för dem. Brukar vara den stora haken för de flesta.

Men som sagt. Hon kan också vilja byta upp sig sedan då hon ökar på sina tillgångar och kan välja från övre hyllan helt plötsligt.
Citera
2020-12-15, 02:15
Medlem
Citat:
Nej, det är nog snarare du som är korkad. Du har lagt en massa ord i munnen på mig och dessutom svarar du flera gånger på samma meddelande. De flesta tjejer vill skaffa sillisar men det är extremt tabu i sverige (vilket de upprörda svaren i denna tråd bekräftar)
Jag är korkad? Varför frågar du henne inte rakt ut? Besparar oss massa trassel här
Citera
2020-12-15, 21:33
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Det är inget som du gör. Vill hon ha stora silikontuttar så skaffar hon sig själv det. Om hon sonderar dig för att vara med och betala kan du ju ge positiv respons.

Lättare är antagligen dock att sikta in dig på en kvinna som redan gjort det.
Citera
2020-12-16, 23:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Känns som att tråden provocerade dig något. Jag är inte ute efter en random silikonbrud som sagt, har fixat sånna tidigare. Vill ha en vettig brud först och främst, och det har jag. Sen vore det coolt om hon skulle skaffa sillisar
Vettiga brudar har inte sitt självförtroende i brösten. Inte sin självkänsla heller.
Citera
2020-12-17, 21:43
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Känns som att tråden provocerade dig något. Jag är inte ute efter en random silikonbrud som sagt, har fixat sånna tidigare. Vill ha en vettig brud först och främst, och det har jag. Sen vore det coolt om hon skulle skaffa sillisar

Vad tänker du att du erbjuder henne i gengäld?

Ditt sällskap?
Citera
2020-12-17, 21:45
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
- Inception genom att kolla på filmer med bystiga kvinnor där de framställs i ett positivt ljus.
Nämn en?
Citera
2020-12-17, 22:33
Medlem
neuron-drones avatar
Om hon får positiv uppmärksamhet efter att ha skaffat fejkbröst då kommer hon fatta att hon kan få allt. Dvs hon kommer skaffa en rik och snygg kille och dumpa dig. Fattar du inte det?

Det borde vara en fetish att gilla fejk. Det är ju inte normalt. Att tända på föremål är en fetish. Hon kanske borde kräva att du skaffar rövinplantat. Sedan ska hon såklart bestämma att du ska tatuera dig och med vilka bilder.
Citera
2020-12-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Ingen i min krets har någonsin uttalat en önskan om det, så jag ställer mig tveksam till om dom flesta verkligen vill det?

Nej. Dom flesta vill inte det. Det är bara han som tror det, han har ingen koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in