Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Nu babblar fraggelhövdingen om nya restrektioner eller om det är nya lagar eller bara rekommendationer, som utlandssvensk så är allt med sverige så jävla absurt. Är detta verkligen på riktigt? Eller är det någon form utav The Office ironi med svensk riksdag?
När gick det så här illa?
Alla politiska områden har fullkomligt havererat, försvar, vård, skola, invandring, m,m the list goes on. Hur länge kan det här fortgå.
Kan ett yttre ingripande utav tvångsförvaltning ,kanske utav Finland vara en bra ide ett tag?
Bra inlägg!
Jag har faktiskt tänkt i precis samma banor som dig. men jag tror helt enkelt inte att det går.
Sverige behöver tvångsförvaltas av tex Finland tills svenska folket dem blivit sig själva igen och nyktrat till. Jag skulle helst vilja ge majoriteten av svenska folket ECT-behandling för dem är i mångt och mycket snart såå dumma så en båtflykting från Somalia är smartare.
Sätt regeringen under tvångsförvaltning och svenska folket tar man in via LPT och ger adekvat vård.
Jag ser ingen annan räddning numera för landet då det verkar som varje år som går så blir svenskarna dummare och dummare.
Har bott utomlands sedan 2013 och haft mina funderingar på flytta hem igen. Men efter sett hur svenska folket och dess politiker skött Corona hanteringen så börjar tankarna istället gå mot vi väljer ett annat land i Europa.
Sverige noll framtid. Bara kolla in hur usla lönerna, pensionerna, A-kassan, sjukpenningen är jämfört med Sverige.
Från världens bästa land till en soptipp.
Njut av betala världens högsta skatter som ni sedan inte ändå får ett skit för.