2020-12-18, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Det kommer pågå under en längre tid.
Mycket pekar på att starten börjar idag. Eller igår, men kommer publiceras idag 18/12. Glöm inte att klockan är tidigast 04:40-ish over there nu.

Det kommer intensifieras. Det är möjligt gripande dröjer - främst pga SolarWind. Men jag har svårt att tro det. Det dröjer dock länge innan jag vill "sluta".

Var du också en av dem som skrek "Var är bevisen?" efter valdagen? Har du sett något nu?

Mike Pence som ska ta vaccinet idag kl.14 blir högintressant.

Kärlek

Tycker nog tyvärr själv att relativt lite tyder på att något alls kommer att hända. Det som pågår är lite utredningar och några granskningar men ingen verkar vilja ta tag i det och faktiskt ogiltigförklara någon delstat; eller ens några uppenbart ogiltiga röster. Det mesta tyder på att Demokraterna, och domstolarna, lyckas förhala hela processen tills efter att Biden är vald och då rinner det bara ut i sanden...
2020-12-18, 10:52
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Varför skriver ingen om valfusk från republikanernas sida? Finns det ingen misstanke om sådant valfusk?

Ytterligare frågeställning. Var valresultatet i enlighet med de opinionsundersökningar som gjordes före valet?

Den som valfuskar vill nog inte se att valfusk ska utredas överhuvudtaget. De korrumperade republikaner som eventuellt fuskat har nog fuskat för Bidens räkning. RINOs kallas de. RINOs skyr Trump som pesten.

Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Resultatet var absolut inte i enligthet med de opinonsundersökningar som gjordes före valet. En opinionsundersökning bygger på antaganden om valdeltagande i olika grupper; samt vilken kandidat dessa grupper är benägna att rösta på. Även om opinionsmätningarna visade på Biden seger så visade de att han skulle vinna på ett helt annat sätt än på det sätt han vann på. Alltså var opinonsmätningarna felaktiga.

OU är valpåverkan, även i Sverige. Det finns inget annat sätt att nyktert se på det längre.
2020-12-18, 10:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Gör hon skillnad på bevis och bevis? För visst har hon sagt att bevis ska släppas för allmänheten också

Hon har ju släppt lite bevis, men de ska nog betraktas som smulor och inte några huvudbevis. Så har jag tolkat det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Han skulle inte riskera sin heder, så lätt ett + på detta
Just i detta fall har Wood helt rätt!

Domare Alito och Roberts ville gå vidare med Texas-målet men chefsdomare John Roberts hotade resten av domarna att rösta nej till att ta upp målet, för att han var skraj för alla upplopp som skulle ske ifall SCOTUS gjorde det rätta! Fega jävel mao.!

https://twitter.com/DiamondandSilk/status/1339672168041353216
Senast redigerad av scrollock 2020-12-18 kl. 11:17.
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Varför skriver ingen om valfusk från republikanernas sida? Finns det ingen misstanke om sådant valfusk?

Ytterligare frågeställning. Var valresultatet i enlighet med de opinionsundersökningar som gjordes före valet?

Har du något du vill dela med dig utav så posta det gärna i tråden, det är vad den är till för. Tveksam om du kommer hitta något stort valfusk, men det finns säkert.
2020-12-18, 10:56
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Det har avslöjats en del republikanskt valfusk, men sektmedlemmarna är inte intresserade av det. När någon också tar upp ett fult beteende tycker de bara att det är smart och att de dumma får skylla sig själva.

De tror inte heller på att votersuppression existerar.
2020-12-18, 11:02
Medlem
Trots Mitch McConnells uppmaning meddelar nu Mo Brooks att han står fast vid sitt beslut att ifrågasätta valet inför kammaren när elektorsrösterna ska räknas, och han får stöd från 18 andra kongressmän:

https://twitter.com/RepMoBrooks/status/1339623798866407425

Och det slutar inte där! Den nyvalde Alabamasenatorn Tommy Tuberville meddelade på ett rally i Georgia att även han kommer att ifrågasätta elektorsrösterna! Det innebär att det kommer bli ett formellt ifrågasättande av elektorsomröstningen och att det kommer krävas ett processande innan resultaten kan redovisas. Bäddat för tumult med andra ord!

https://twitter.com/lawindsor/status/1339580775566602240
2020-12-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
Okej då väntar jag mig att de händer något till helgen iaf annars kan du ju sluta sprida skitsnacket. Jag har tittat på nog det mesta och inte sett något som helst bevis. Jag avvaktade några dagar tills det blev mer tydligt men har än inte sett något övertygande

Det respekterar jag, men gräv gärna vidare lite om du inte sett något som bekräftar valfusket. Du måste våga titta bredare än MSM. Titta på förstahands källor och media som inte agerar som marionettdockor. Personer som arbetar med att avslöja valfusket. Ibland behöver man också lägga ihop 1+1 för att se helheten.

Jag slutar sprida "skitsnacket" när jag vill. Du med. Inget behov av att kasta skit för vi är nog på samma sida du och jag - vi vill ha sanningen antar jag.

Valfusket har öppnat massans ögon och du måste förstå att det som händer i USA och världen nu - går inte att stoppa. Du kommer förstå att detta är till det bättre för oss. Var öppen för nya intryck.
2020-12-18, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det skulle vara brottsligt för en fortfarande jobbande general att yttra sig om saker som hör till rikets säkerhet på det viset. Jag sa inget om att de fortfarande jobbar som det. Man förlorar dock knappast per automatik någon trovärdighet för att man bytt jobb eller gått i pension.

Och man berättar inte per automatik sanningen bara för att man varit en.
2020-12-18, 11:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ni är införstådda med att vi här på FB inte sitter på några bevis, va? Ni förstår att det är de ansvariga i USA som sitter på dem och avgör vilka bevis, expertutlåtanden som kan avslöjas och när? Ni kommer ihåg att Powell uttryckligen sa att det inte är MSM roll att värdera bevisningen utan domstolarnas och att bevisen kommer släppas först där? Hon fortsatte sedan med att det hade varit oskickligt av henne att släppa sin bevisning innan det ska upp i domstol. Jag begriper att det är era retoriska grepp och ert sätt att retas men ni känner inte själva att fallhöjden för er kan bli lite väl stor om det nu visar sig att det som påstås stämmer?

Tror inte för ett ögonblick att Biden kommer sväras in heller. Hur skulle det kunna gå till efter allt som avslöjats?

Apropå GB Sr, undrar just vad som fanns i kuverten på hans begravning. Hoppas det framkommer så småningom.

Säger du inte emot dig själv nu?
2020-12-18, 11:07
Medlem
The Gateway Pundit har nu begärt att få ta del av videoövervakningsmaterialet utanför rösträkningslokalen i Detroit där det rapporteras ha dumpats en massa falska Bidenröster. Blir intressant att se vilken bortförklaring som kommer ges denna gång för att inte lämna ut materilat. Får vi gissa att det varit "smuts på kameralinsen" eller att det blivit ett "plötsligt strömavbrott JUST DÅ" eller att hårddisken som sparade videomaterialet gått sönder precis den dagen eller något annat dylikt?

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/breaking-gateway-pundit-requests-330-tcf-center-footage-detroits-biden-ballot-dump
2020-12-18, 11:08
Medlem
Bostonroses avatar
Det verkar som att Zuckerberg med flera säljer av sina facebook aktier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in