Citat:
Citat:
Ni är införstådda med att vi här på FB inte sitter på några bevis, va? Ni förstår att det är de ansvariga i USA som sitter på dem och avgör vilka bevis, expertutlåtanden som kan avslöjas och när? Ni kommer ihåg att Powell uttryckligen sa att det inte är MSM roll att värdera bevisningen utan domstolarnas och att bevisen kommer släppas först där? Hon fortsatte sedan med att det hade varit oskickligt av henne att släppa sin bevisning innan det ska upp i domstol. Jag begriper att det är era retoriska grepp och ert sätt att retas men ni känner inte själva att fallhöjden för er kan bli lite väl stor om det nu visar sig att det som påstås stämmer?
Citat:
Valet och valfusket öppnade mina ögon. Sedan dess är inget sig likt för mig.
Ni kommer framöver få nyheter ni aldrig trott vara möjliga, bortsett från en mindre skara som redan vet.
Idag kommer arresteringar bli publicerade och Mike Pence tar sprutan kl. 14 - troligtvis refererad till som "The Shot That Was Heard Around The World".
Att syna valfusket har varit viktigt för opinionen. De flesta vet om det, och allt fler kommer till insikt av motstånd för vaccinet.
Biden kommer ALDRIG bli vald. Trump tar - som jag skrivit tidigare - huset, senaten och presidentskapet.
Vi kommer lära oss skilja på good and evil.
"They know it all. Sorry" George Bush SR
Ni kommer framöver få nyheter ni aldrig trott vara möjliga, bortsett från en mindre skara som redan vet.
Idag kommer arresteringar bli publicerade och Mike Pence tar sprutan kl. 14 - troligtvis refererad till som "The Shot That Was Heard Around The World".
Att syna valfusket har varit viktigt för opinionen. De flesta vet om det, och allt fler kommer till insikt av motstånd för vaccinet.
Biden kommer ALDRIG bli vald. Trump tar - som jag skrivit tidigare - huset, senaten och presidentskapet.
Vi kommer lära oss skilja på good and evil.
"They know it all. Sorry" George Bush SR
Tror inte för ett ögonblick att Biden kommer sväras in heller. Hur skulle det kunna gå till efter allt som avslöjats?
Apropå GB Sr, undrar just vad som fanns i kuverten på hans begravning. Hoppas det framkommer så småningom.
Ja, åtminstone om man får tro mytbildningen i denna tråd...