2020-12-18, 09:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Fast jag tror inte på att det ens existerar en Frankfurt server. Det är lite för stort för att hålla hemligt så här länge. Innan bevis presenteras offentligt tänker jag välja att bortse från detta. Att jag hoppas att det är sant är en annan sak...

Både general Flynn och Sidney Powell har väl var för sig bekräftat att den fanns, beslagtogs och sedan dess finns i rätta händer? Ljuger de tappar de ju sin trovärdighet.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Fast jag tror inte på att det ens existerar en Frankfurt server. Det är lite för stort för att hålla hemligt så här länge. Innan bevis presenteras offentligt tänker jag välja att bortse från detta. Att jag hoppas att det är sant är en annan sak...

Jag var också tveksam först, men sen kongressmannen Louie Gohmert, Sidney Powell, och några Generaler bekräftade det tillsammans med en brittisk underättelseagent som citerade egna källior ifrån USA så känndes det rätt säkert att anta att det stämmer. En server är inte för stor för att hålla hemlig, speciellt inte när man inte lyckats hålla det speciellt hemligt... Mycket har ju redan läckt kring det.

Däremot har det inte officiellt basunerats ut av Trump än, men det kan ju finnas en god anledning till det också. Han vill väl ha så mycket som möjligt att basunera ut på en gång som anledning till varför han kommer vidtaga dessa uppkommande åtgärder antar jag, för bevis behöver han som inte lortats ner av media innan. De kan ju inte lorta ner saker som inte är officiella än.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Just nu ser den inte ut att gå till någon, såvida inte en korrupt domstol ser till att den tillfaller Demokraterna.

https://docs.google.com/document/d/1SEGWJgOr1gEV3V1yS6IXR1VoRq7Jy91Ma9JPP1TSoZI/edit

Nja, just nu ser den ut att gå till Biden eftersom certifieringen är klar och elektorerna röstat. Det krävs akltiv inblandning från en domstol för att ändra på den saken. Visst kan man hoppas men det gäller att vara ärlig om utgångspunkten.

Vad som är rätt och riktigt är inte alltid samma sak som det som verkligen händer...
2020-12-18, 09:15
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
En live sändning säger ingenting, valsedeln kan vara fabricerad.

Det finns tillräckligt med bevis för att ogiltigförklara hela valet.

Mr ZuckerCook och hans olagliga finansiering i presidentvalet.

https://californiaglobe.com/section-2/lawsuit-against-mark-zuckerberg-over-500m-dark-money-contribution-enabling-2020-election-fraud/

Var är då era bevis?
Vi har ju samma förhållande när det gäller Florida och Texas. Massivt valfusk från den store kejsaren för att han visste han skulle torska där annars.
All bevisning som bara ligger och väntar att få tas upp i HD. Ingen idé att lägga fram i lägre instanser och avslöja sin strategi.
2020-12-18, 09:18
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll om han så är mördare, så länge det finns vattentäta bevis mot skurken ZuckerCook.

Hans tillgångar kommer att beslagtas och Mr ZuckerCook själv kommer att skickas till Gitmo.

Han är säkert redan på väg. Det är ju fredag idag , då brukar det ju hända saker för er. För oss andra så är det en normal dag , solen skiner och inget WW3 har startat.

Ni har haft vattentäta bevis i över en månad nu, hur har det gått?
2020-12-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Enligt Frankfurt servern(som har all rådata innan den manipulerades) fick Trump 401 elektorer och vann bland annat även kalifornien. Det många inte förstår är att dessa fuskvalsedlar användes inte bara till att "stuff the ballot box" för att få in fler röster, de använde också i efterhand att fylla på de kartonger med redan räknade röster så att de stämmde vid en eventuell omräkning med de dominion algoritmer man använde för att vinna valet i svingstaterna. I de stater där man inte haft någon omräkning så saknas dessa fortfarande, och speciellt i kalifornien där man inte haft någon anledning att ens misstänka en omräkning tack vare det massiva valfusk man tillgrep för att ge Joe en stor ledning, så finns inte dessa fuskröster planterade än i de förvarade rösterna och hade därför lätt upptäckts.

Varför ljuger ni hela tiden om denna server? Enligt Powell har så innehöll den all bevis man kunde önska sig. Påstår du nu att den är manipulerad? Av er själva eller ljuger Powell?
2020-12-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Både general Flynn och Sidney Powell har väl var för sig bekräftat att den fanns, beslagtogs och sedan dess finns i rätta händer? Ljuger de tappar de ju sin trovärdighet.

Den där historien skall man nog ta med en stor nypa salt, lyssna på Bannon i ”war room” på tuben. T o m han som stödjer Trump till 100% starkt tvivlar på många mer eller mindre osannolika utsagor. Fokusera istället på här o nu i de omdiskuterade staterna där fusk genom valarbetare, korruprerade tjänstemän o politiker förekommit, låt allt annat ”brus” inte störa det viktiga, detta pga tajta tidsramar.
Tror han ligger närmare lösningen (om det finns nån lösning på uppkomna situationen?)
2020-12-18, 09:40
Medlem
Citat:
Jag var också tveksam först, men sen kongressmannen Louie Gohmert, Sidney Powell, och några Generaler bekräftade det tillsammans med en brittisk underättelseagent som citerade egna källior ifrån USA så känndes det rätt säkert att anta att det stämmer. En server är inte för stor för att hålla hemlig, speciellt inte när man inte lyckats hålla det speciellt hemligt... Mycket har ju redan läckt kring det.

Däremot har det inte officiellt basunerats ut av Trump än, men det kan ju finnas en god anledning till det också. Han vill väl ha så mycket som möjligt att basunera ut på en gång som anledning till varför han kommer vidtaga dessa uppkommande åtgärder antar jag, för bevis behöver han som inte lortats ner av media innan. De kan ju inte lorta ner saker som inte är officiella än.

Vilka generaler, som fortfarande jobbar som generaler, har bekräftat att man har tagit servern?
2020-12-18, 09:42
Medlem
NeoVains avatar
Texten sitter inte på flaggan(På Trump vid skrivbordet, Dan Scavinobilden) den är ditlagd digitalt i efterhand. Den viks inte med flaggans vikningar. Det är definitivt en ledtråd.

Så jag söker på Abeyance 1775. Första resultatet Wikipedia, hit
Committee of safety (American Revolution)

Som säger:

Citat:
"In the American Revolution, committees of correspondence, committees of inspection (also known as committees of observation), and committees of safety were different local committees of Patriots that became a shadow government; they took control of the Thirteen Colonies away from royal officials, who became increasingly helpless.[1]

In Massachusetts, as affairs drew toward a crisis, it became usual for towns to appoint three committees: of correspondence, of inspection, and of safety.[2] The first was to keep the community informed of dangers either legislative or executive, and concert measures of public good; the second to watch for violations of non-importation agreements, or attempts of loyalists to evade them; the third to act as general executive while the legal authority was in abeyance.

Så, det verkar som Trump antingen uppmanar patrioterna att skapa en skuggregering, eller så menar han att de redan har en som jobbar i bakgrunden. Det hade betytt att Trump bara sitter där för att dra åt sig uppmärksamheten(vilket han lyckats väldigt bra med de senaste 4 åren).

McHenry är första ordet på flaggan. Fort McHenry var inspirationen till nationalsången i USA, och mycket mer.

Nu handlar detta om vad man kommer göra åt saken av den konstaterade kuppen som fortfarande pågår, och hur man ska hantera medias lögner. Trump, som undvikit krig i hela sin period som president, vill kanske undvika att ta till våld även här. Kanske för att han vet att det är en fälla, vad de har planerat vid eventuellt militärt ingripande. Kanske har de några bomber utplacerade. Atombomber. Men det kan vara vad som helst. Invasion ifrån valfritt land osv. Kanske har han en annan plan på gång.
Senast redigerad av NeoVain 2020-12-18 kl. 09:54.
2020-12-18, 09:46
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Vilka generaler, som fortfarande jobbar som generaler, har bekräftat att man har tagit servern?

Det skulle vara brottsligt för en fortfarande jobbande general att yttra sig om saker som hör till rikets säkerhet på det viset. Jag sa inget om att de fortfarande jobbar som det. Man förlorar dock knappast per automatik någon trovärdighet för att man bytt jobb eller gått i pension.
2020-12-18, 09:52
Medlem
Från och med nu kommer lärokurvan bli brant för många.

Var öppna.

4-6% kommer hålla fast vid sina åsikter, no matter what.

Kärlek till er alla
2020-12-18, 09:55
Bannlyst
Citat:
Det skulle vara brottsligt för en fortfarande jobbande general att yttra sig om saker som hör till rikets säkerhet på det viset. Jag sa inget om att de fortfarande jobbar som det. Man förlorar dock knappast per automatik någon trovärdighet för att man bytt jobb eller gått i pension.

(FB) Sjukt galen radikal stor förändring kommer snart komma !

Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Från och med nu kommer lärokurvan bli brant för många.

Var öppna.

4-6% kommer hålla fast vid sina åsikter, no matter what.

Kärlek till er alla
Kärlek till dig med !

(FB) Sjukt galen radikal stor förändring kommer snart komma !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in