2020-12-18, 10:36
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Han är säkert redan på väg. Det är ju fredag idag , då brukar det ju hända saker för er. För oss andra så är det en normal dag , solen skiner och inget WW3 har startat.

Ni har haft vattentäta bevis i över en månad nu, hur har det gått?

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ordning och reda - militärkupp på fredag! Ja, åtminstone om man får tro mytbildningen i denna tråd...

Eller om det var senare under veckoslutet, men jag kunde inte motstå referensen till en urgammal slogan för tv-serien om Robinson Crusoe...

Ni är införstådda med att vi här på FB inte sitter på några bevis, va? Ni förstår att det är de ansvariga i USA som sitter på dem och avgör vilka bevis, expertutlåtanden som kan avslöjas och när? Ni kommer ihåg att Powell uttryckligen sa att det inte är MSM roll att värdera bevisningen utan domstolarnas och att bevisen kommer släppas först där? Hon fortsatte sedan med att det hade varit oskickligt av henne att släppa sin bevisning innan det ska upp i domstol. Jag begriper att det är era retoriska grepp och ert sätt att retas men ni känner inte själva att fallhöjden för er kan bli lite väl stor om det nu visar sig att det som påstås stämmer?

Citat:
Ursprungligen postat av NoNews
Valet och valfusket öppnade mina ögon. Sedan dess är inget sig likt för mig.

Ni kommer framöver få nyheter ni aldrig trott vara möjliga, bortsett från en mindre skara som redan vet.

Idag kommer arresteringar bli publicerade och Mike Pence tar sprutan kl. 14 - troligtvis refererad till som "The Shot That Was Heard Around The World".

Att syna valfusket har varit viktigt för opinionen. De flesta vet om det, och allt fler kommer till insikt av motstånd för vaccinet.

Biden kommer ALDRIG bli vald. Trump tar - som jag skrivit tidigare - huset, senaten och presidentskapet.

Vi kommer lära oss skilja på good and evil.

"They know it all. Sorry" George Bush SR

Tror inte för ett ögonblick att Biden kommer sväras in heller. Hur skulle det kunna gå till efter allt som avslöjats?

Apropå GB Sr, undrar just vad som fanns i kuverten på hans begravning. Hoppas det framkommer så småningom.
2020-12-18, 10:36
Medlem
Citat:
Valet och valfusket öppnade mina ögon. Sedan dess är inget sig likt för mig.

Ni kommer framöver få nyheter ni aldrig trott vara möjliga, bortsett från en mindre skara som redan vet.

Idag kommer arresteringar bli publicerade och Mike Pence tar sprutan kl. 14 - troligtvis refererad till som "The Shot That Was Heard Around The World".

Att syna valfusket har varit viktigt för opinionen. De flesta vet om det, och allt fler kommer till insikt av motstånd för vaccinet.

Biden kommer ALDRIG bli vald. Trump tar - som jag skrivit tidigare - huset, senaten och presidentskapet.

Vi kommer lära oss skilja på good and evil.

Om det inte blir arresteringar angående det påhittade valfusket kommer du då sluta eller kommer det bli exakt samma.visa nästa vecka?
2020-12-18, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ni är införstådda med att vi här på FB inte sitter på några bevis, va? Ni förstår att det är de ansvariga i USA som sitter på dem och avgör vilka bevis, expertutlåtanden som kan avslöjas och när? Ni kommer ihåg att Powell uttryckligen sa att det inte är MSM roll att värdera bevisningen utan domstolarnas och att bevisen kommer släppas först där? Hon fortsatte sedan med att det hade varit oskickligt av henne att släppa sin bevisning innan det ska upp i domstol. Jag begriper att det är era retoriska grepp och ert sätt att retas men ni känner inte själva att fallhöjden för er kan bli lite väl stor om det nu visar sig att det som påstås stämmer?

Tror inte för ett ögonblick att Biden kommer sväras in heller. Hur skulle det kunna gå till efter allt som avslöjats?

Apropå GB Sr, undrar just vad som fanns i kuverten på hans begravning. Hoppas det framkommer så småningom.

Edit: Med hans underskrift. Har sett kortet, men vet inte om det är äkta. Men rimligt.
2020-12-18, 10:38
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
The Michigan Bureau of Elections will reportedly conduct a statewide risk-limiting audit of ballots cast in the 2020 election.

De är inte klara vad jag vet men det spelar nog ingen roll för när de är de och inte hittar något så kommer ni bortförklara det ändå.

Stämmer tex signaturerna på kuverten? Har man kontaktat tex 10.000 slumpmässiga och frågat om de verkligen röstat?
2020-12-18, 10:39
Medlem
Varför skriver ingen om valfusk från republikanernas sida? Finns det ingen misstanke om sådant valfusk?

Ytterligare frågeställning. Var valresultatet i enlighet med de opinionsundersökningar som gjordes före valet?
2020-12-18, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Varför skriver ingen om valfusk från republikanernas sida? Finns det ingen misstanke om sådant valfusk?

Ytterligare frågeställning. Var valresultatet i enlighet med de opinionsundersökningar som gjordes före valet?

Resultatet var absolut inte i enligthet med de opinonsundersökningar som gjordes före valet. En opinionsundersökning bygger på antaganden om valdeltagande i olika grupper; samt vilken kandidat dessa grupper är benägna att rösta på. Även om opinionsmätningarna visade på Biden seger så visade de att han skulle vinna på ett helt annat sätt än på det sätt han vann på. Alltså var opinonsmätningarna felaktiga.
2020-12-18, 10:45
Medlem
Citat:
Stämmer tex signaturerna på kuverten? Har man kontaktat tex 10.000 slumpmässiga och frågat om de verkligen röstat?
Det pågå en audit du får väl vänta och se vad de säger.
Hur skulle en vara säker att personen som svarar är samma person som en söker. Den metoden låter högst osäker.
2020-12-18, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
Om det inte blir arresteringar angående det påhittade valfusket kommer du då sluta eller kommer det bli exakt samma.visa nästa vecka?

Det kommer pågå under en längre tid.
Mycket pekar på att starten börjar idag. Eller igår, men kommer publiceras idag 18/12. Glöm inte att klockan är tidigast 04:40-ish over there nu.

Det kommer intensifieras. Det är möjligt gripande dröjer - främst pga SolarWind. Men jag har svårt att tro det. Det dröjer dock länge innan jag vill "sluta".

Var du också en av dem som skrek "Var är bevisen?" efter valdagen? Har du sett något nu?

Mike Pence som ska ta vaccinet idag kl.14 blir högintressant.

Kärlek
2020-12-18, 10:47
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Edit: Med hans underskrift. Har sett kortet, men vet inte om det är äkta. Men rimligt.

Hahaha, seriöst? Hysteriskt roligt! Det skulle kunna förklara Jebs fullständiga chock. Var GB Sr någonsin "omhändertagen" av någon three-letter-agency eller hur lyckades de få hans underskrift mån tro? Förstår om du inte vet.

Planen enligt ett klipp igår var ju att HRC skulle vunnit 2016 och suttit i 8 år och därefter skulle Michelle Obama suttit i 8 år. Efter det var det väl dags för barnen Bush, Clinton, Obama att vara "nästa generation" som låter sig korrumperas till makten. Trump förstörde festen. Det var illa nog att tappa 4 år, men låta Trump sitta 4 år till med "nothing to lose" vågade de garanterat inte.
2020-12-18, 10:48
Medlem
siisters avatar
Citat:

Gör hon skillnad på bevis och bevis? För visst har hon sagt att bevis ska släppas för allmänheten också
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N

Reglerna är utformade så att DJT vinner oavsett vem eller på vem det fuskats. DJT gjorde ett bättre val än väntat. Men undersökningarna spådde vinst för Biden.

Mike Pence
Medlem
Citat:
Det kommer pågå under en längre tid.
Mycket pekar på att starten börjar idag. Eller igår, men kommer publiceras idag 18/12. Glöm inte att klockan är tidigast 04:40-ish over there nu.

Det kommer intensifieras. Det är möjligt gripande dröjer - främst pga SolarWind. Men jag har svårt att tro det. Det dröjer dock länge innan jag vill "sluta".

Var du också en av dem som skrek "Var är bevisen?" efter valdagen? Har du sett något nu?

Mike Pence som ska ta vaccinet idag kl.14 blir högintressant.

Kärlek
Okej då väntar jag mig att de händer något till helgen iaf annars kan du ju sluta sprida skitsnacket. Jag har tittat på nog det mesta och inte sett något som helst bevis. Jag avvaktade några dagar tills det blev mer tydligt men har än inte sett något övertygande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in