Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-12-18, 10:03
Medlem
Det känns som att ingen längre i dagens samhälle har dessa korta kalsonger. Eller "troskalsonger" som folk kallar det. Om ni inte fattar vad jag menar så är det sådana som ser ut som Speedos. Alltså väldigt korta och sjunker in i arslet. Jag minns att jag redan blev mobbad när jag hade sådana under tidigt 2000-tal. I och för sig hade de Hitta Nemo tryck på dem som förvärrade omständigheterna "lite".
Citera
2020-12-18, 10:05
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Y-front menar du? Ja det är många som fortfarande använder det, gå till ditt närmsta badhus så ska du se, oftast i marinblått.
Citera
2020-12-18, 10:09
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Det känns som att ingen längre i dagens samhälle har dessa korta kalsonger. Eller "troskalsonger" som folk kallar det. Om ni inte fattar vad jag menar så är det sådana som ser ut som Speedos. Alltså väldigt korta och sjunker in i arslet. Jag minns att jag redan blev mobbad när jag hade sådana under tidigt 2000-tal. I och för sig hade de Hitta Nemo tryck på dem som förvärrade omständigheterna "lite".
Konstiga kalsonger du har. Men så länge jag slipper så får folk göra som dom vill.
Min kalsongideal är de gröna man hade i lumpen. Har du testat såna?
Hittade en bra länk med info https://lumpenkalsong.se
Citera
2020-12-18, 10:11
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Själv rockar jag kommando, vilket tycks vara tämligen ovanligt idag.
Citera
2020-12-18, 10:14
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Har passerat 40 års ålder och funderar på att börja igen. Dock inte med Nemotryck eller liknande, det signalerar bara att man är antingen ett barn eller homosexuell.
Citera
2020-12-18, 10:14
Medlem
Såna pojkar har upp till typ 10-årsåldern?
Citera
2020-12-18, 10:16
Medlem
Det heter väl "finska porrisar" i folkmun?!
Det är nog bara gubbar 65+ som bär de.
Citera
2020-12-18, 10:29
Bannlyst
Jag har en uppsättning med Hello kitty-kalsonger som jag använder regelbundet. Bra kvalité, sköna och tar mindre plats i tvättmaskinen än boxer shorts.
Citera
2020-12-18, 10:30
Medlem
När jag gick i mellanstadiet ca 03-04 kallades y-front för bögkalsong. De få som hade trosfillingar slutade ganska omgående med det.

Det händer att man ser gubbjävlar som fortfarande använder det. ÄCKLIGT.
Citera
2020-12-18, 10:32
Bannlyst
Jag har flera olika sorter, vill jag vara extra fin på en date tex så kör jag stringkalsonger.
Citera
2020-12-18, 10:54
Medlem
Blondiemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Själv rockar jag kommando, vilket tycks vara tämligen ovanligt idag.

Kör italienare oftast jag också. Extra skönt på sommarn när linnebyxorna sitter på.
Citera
2020-12-18, 11:01
Medlem
GeleZachas avatar
Hade det när jag var liten haha, men jag kom upp i tonåren verkade det ju rätt obekvämt, och har burit vanliga kallingar sedan dess
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in