Citat:
Ursprungligen postat av
noreplies
Här är ett exempel. Följer man infon och länkarna så var det 1 CIA som dödade alla fem Specia Ops.
Ursprungligen postat av ankhelvete
Så enligt denna herre så är raiden på servrarna i Frankfurt sann.
https://www.youtube.com/watch?v=KmoZ...el=SimonParkes
- Teamet (305 battalion/Kraken) var där för att ta servarna och den korrupta CIA -directorn på bar gärning vid förstörande av bevis och allt gällande Dominion.
- 5 döda militärer (Som Trump kände personligen) CIA`s livvakter öppnade eld, där av skjutningen. Resten av personalen gav upp direkt.
- CIA director skulle slussas till Guantanamo Bay, (but she sang, like a canary) så hon kommer få ny identitet och glömmas bort.
- FBI och CIA kommer att vara medgörliga nu och mer villig att assistera Trump när dem nu ser vad militären är kapabel till.
Tackar, kan du peka ut var i texten det står något om en ensam CIA-agent, som du påstår? Det var ju det jag störde mig på och det vet du...
Ska man diskutera är det viktigt att man är ärlig och stringent, halmgubbar ställer lätt till det...
Red: Hehe, tur jag han citera innan du ändrade ditt svar till mig. Du är en lurig liten rackare du:-)
Läsförståelse är inte riktigt din grej förstår jag så jag ska inte besvära dig med fler frågor.